Daar past deze ook wel een beetje bijquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long
[ afbeelding ]
David Schwimmer
Dat vind ik dus nou helemaaaaaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef Kevincy het volgende:
Mary-Kate Olsen
[ afbeelding ]
Ashley Olsen
[ afbeelding ]
Neuh, ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nou helemaaaaaal niet.
Bedoel je deze foto? Ik zie wel wat je bedoelt!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Neuh, ook niet![]()
Wie ik wél op elkaar vind lijken zijn Katherine Heigl en Micky Hoogendijk Althans, ik zag laatst Katherine op de cover van Glossy en in een flits dacht ik eerst dat het Micky was. Maar ben geen begenadigd plaatjes-poster, dus ik laat het aan de verbeelding of jullie eigen zoekkunsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Mooie meid hoor, maar lijkt zeker niet op Angelina Jolie! Alleen maar omdat ze volle lippen heeft ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef kimikkuh het volgende:
zij moet onze nederlandse angelina jolie voorstellen...eigenlijk vreemd dat je haar nooit eerder voorbij heb zien komen leek ze er ineens wel op ofzo zomaar op een dag....
[ afbeelding ]
Ja geloof wel dat het die foto was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Bedoel je deze foto? Ik zie wel wat je bedoelt!
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknachtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mooie meid hoor, maar lijkt zeker niet op Angelina Jolie! Alleen maar omdat ze volle lippen heeft ofzo?
Dan vind ik Justin Long beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef kimikkuh het volgende:
Shia LaBeouf
[ afbeelding ]
david schwimmer
[ afbeelding ]
een beetje wel
is ook zo maar deze zaten nog in mijn hoofd...toen ik transformers aan het kijken was dacht ik oow dat zou zo de jonge ross uit friend kunnen zijn alleen wat dikkerquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
is ook zo maar deze zaten nog in mijn hoofd...toen ik transformers aan het kijken was dacht ik oow dat zou zo de jonge ross uit friend kunnen zijn alleen wat dikker
jij mag datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:34 schreef kimikkuh het volgende:
nou ik mag dat toch vinden zeker......
En wie is dan die kerel die op Justin Timberlake lijkt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:29 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknacht
[ afbeelding ]
'tis ook wel dezelfde acteur...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Spock
[ afbeelding ]
Sylar
Ooohhhh ik dacht al!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
'tis ook wel dezelfde acteur...
tygo tygo tygo hij is echt leuk en een goede acteur....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op het eerste gezicht lijken ze niet echt op elkaar, maar qua gezicht-features zijn er toch wel wat overeenkomsten. Met in het achterhoofd houdend dat de Amerikaanse van het stel cute is, en de andere.. wat minder. Maar daarover verschillen de meningen vast wel.
Adrien Grenier
[ afbeelding ]
Tygo Gernandt
[ afbeelding ]
Mmm, ik vind die Maiara meer een jongere uitvoering van Andy McDowell...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Maiara Walsh
[ afbeelding ]
Hayden Pannettiere
Leuke site! Deze vind ik wel het beste: (Van Velzen vs Erik Mouthaan)quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef ssebass het volgende:
Kwam toevallig op deze site en daar staan er heel veel:
look-a-likes
Beiden net zo'n twijfelgeval qua geslacht inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef kvd het volgende:
Twee oude foto's naast elkaar, links Kristin Stewart, rechts Macaulay Culkin
[ afbeelding ]
Damn, die wou ik net posten. Ik heb heel de film Drag Me to Hell gekeken denkend dat die kerel uit Friends erin speelde.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long
[ afbeelding ]
David Schwimmer
Ryan Philippe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En wie is dan die kerel die op Justin Timberlake lijkt?
mwoa, ik vond niet echt dat ie op Justin Timberlake...quote:
So hé Inderdaad!quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
& Tilda Swinton (actrice)
[ afbeelding ]
Viel me ineens op toen ik Benjamin Button zat te kijken.
Jeetjequote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Leuke site! Deze vind ik wel het beste: (Van Velzen vs Erik Mouthaan)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:29 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja ik denk het wel...zij had dan weer met iemand die op justin timberlake uuh leek ze komt ook bij giel vrijdag in de freaknacht
Wow iddquote:
Seki heeft een sportschool in Rotterdam Zuid naar verluidt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Dandilion het volgende:
seki... goh.. de Bus tjee zeg das lang geleden! hoe zou het met die gasten nou zijn?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Brons_Juweel het volgende:
Heath Ledger
[ afbeelding ]
Joseph Gordon-Levitt
[ afbeelding ]
Net broers...![]()
[ afbeelding ]
Met Kylie Minogue aan de rechterkantquote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever die gozer op de FP is ... hij lijkt op Hans van Wiligenburg...
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
ik snap je George Clooneyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef stamppot het volgende:
Wie was dat eigenlijk, die op Justin timber lake?
ha haquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef stamppot het volgende:
Wie was dat eigenlijk, die op Justin timber lake?
En vooral nu die Joseph wat ouder wordt en het haar lang draagt, hij gaat er méér en meer op lijken he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Brons_Juweel het volgende:
Heath Ledger
[ afbeelding ]
Joseph Gordon-Levitt
[ afbeelding ]
Net broers...![]()
[ afbeelding ]
Nee, die lijken niet veel op elkaar. Meer een verzamelijk van foto's waarbij de stijl hetzelfde is dan dat het gezicht gelijkend is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:21 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind Courtney Cox en Demi Moore echt als twee druppels water op elkaar lijken. Ook als je beelden/foto's van 15jr geleden ziet, moet ik bij de een altijd aan de ander denken en andersom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Spock
[ afbeelding ]
Sylar
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
s
Dat wordt toch gespeeld door dezelfde man? Dat moet wel - Die Spock lijkt zo op mijn Sylartje - Ze MOETEN wel dezelfde zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:59 schreef hetismijrobbert het volgende:
Noortje Herlaar (Winnares Op Zoek Naar Mary Poppins
[ afbeelding ]
Bree Turner (Actrice, oa "Bring It On Again)
Wat jammer alleen dat Cate Blancett er in speelt. Of ik moet me vergissen in een rol...quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef rena het volgende:
La Roux (zangeres)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze spelen er allebei in. Denk dat jij in de war bent. Kijk maar op imdb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Wat jammer alleen dat Cate Blancett er in speelt. Of ik moet me vergissen in een rol...
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
???
dit is toch allebei ashley simpson?
Dan heb ik me vergist, heb m n tijd geleden gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 07:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ze spelen er allebei in. Denk dat jij in de war bent. Kijk maar op imdb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |