quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:40 schreef Sinarades het volgende:
Deze was eerder.
http://forum.fok.nl/topic/1386035/1/50#76111897
[RTL 5] Lekker Slim #3
Mogen deze twee samen?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Crutch het volgende:
Ik begon echt serieus aan mezelf te twijfelen net.
Ik zag het topic van mezelf weer in mijn actieve topics staan.
Open ik het even later weer is ie ineens veranderd.
Yep.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Ja ik snap er nu ook niets meer van.zijn ze nou samen .
Zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef Arcee het volgende:
Help, mijn man heeft een hobby! #2
Kan er even deel 2 in de TT gezet worden?
We willen het wel een kans geven, maar zet er dan wel even in de OP bij dat je toestemming hebt (anders zijn de eerste reacties waarschijnlijk nogal voorspelbaar).quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een topic gemaakt worden voor de volgende filmsite: http://filmcentrum.nl/
Voor diegene die ook lijstjes willen afvinken maar ook net op zoek zijn naar iets meer?
Het is een redelijk nieuwe site die naar jaren van ontwikkeling eindelijk online is gekomenmet de nadruk op interactiviteit
Thanks! Ik zal eens even over een mooie OP denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het wel een kans geven, maar zet er dan wel even in de OP bij dat je toestemming hebt (anders zijn de eerste reacties waarschijnlijk nogal voorspelbaar).
Hij is vanacht uitgezonden, maar ik denk dat de meetse hem nog moeten zien, vandaag, even een dagje wachten lijkt mij gewoon aardigerquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Mike het volgende:
Is die finale al geweest? Want dan mag je nl. alles zonder spoilertags posten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef themauster het volgende:
[3FM #2100] Under Pressure naar de 3JS luisteren!
Topicnummer moet 2100 zijn
Dus het mag wel of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat topic is handig om nieuwe series te ontdekken en om te zien wie het gaat volgen, of het de moeite is, etc...
Echt inhoudelijke discussies vind ik eerder in een eigen topic thuishoren. Als de serie dan flopt of gecancelled wordt en het topic dood is na 15 posts, tja... dan is dat maar zo, gebeurt wel vaker.
Het komt er op neer dat je "spoilt" (en dan bedoel ik zonder spoilertags praten over een pas uitgezonden aflevering, wat nog niet uitgezonden is, hoort uiteraard altijd tussen tags) op de plaats waar men dat verwacht, zodat men weet waarmee men kan geconfronteerd worden.
Ik zou die opmerkingen gewoon algemeen houden. Er is immers een duidelijk verschil tussen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het mag wel of niet?
Voor al die series ga ik iig geen apart topic aanmaken om die enkele opmerkingen te kunnen maken.
enerzijds, enquote:Wow, serie X is tof! Dat op het einde Personage A dood gaat zag ik echt niet aankomen. Ik wil zien hoe het verder gaat!
anderzijds.quote:Wow, serie X is tof! Leuke cast, goed verhaal en een toffe twist! Ik blijf nog wel even kijken!
Ja, daarom gebruikte ik de verleden tijd. Vorig jaar ging het prima, dus ik denk niet dat het uit de hand gaat lopen ofzo zonder geschreven regel. Zo'n regel wordt dan ook weer een discussiepunt, want als je zegt 'alleen algemeenheden' is dat weer voor interpretatie vatbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, het ging dus niet prima. Want mijn opmerkingen waren voor mij niet erg en voor een ander dus wel (je kan het laatste stuk even teruglezen). Maar goed, dus wel een gescheven regel dus. Want anders blijf ik het doen omdat ik vind dat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |