Je weet hoe dat soort dingen gaan, als zo'n gerucht eenmaal in de wereld is kom je er nooit meer vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb Plaat nog nooit zo snel een topic zien volposten sinds de suggestie van nectarientje!
'Formaat van Plaat' was een prachtig onderwerp geweest.quote:
Ik vind dit een veel betere ttquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef nectarientje het volgende:
aaaah Plaat.. dat is ook niet leuk zeg. Het was zo'n leuke! Je had ook 'Een Plaat van formaat' kunnen doen!
Over 293 posts een nieuwe poging. Dat moet vandaag nog lukken met wat hulp.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
Je weet hoe dat soort dingen gaan, als zo'n gerucht eenmaal in de wereld is kom je er nooit meer vanaf.
Ik zou dat niet waarderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 293 posts een nieuwe poging. Dat moet vandaag nog lukken met wat hulp.
Omdat hij toch niet zo groot is als wij nu denken?quote:
Dit is de lengte van mijn avatar:quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
Nu moeten we het dus wel even over dat formaat gaat hebben he, dat snap je.
Vertel?
Een echte Noor, duidelijk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
Dit is de lengte van mijn avatar:
http://www.rodajc.nl/roda(...)p?spelerID=4#speler4
aaaah niet zo flauw Platoquote:
Heb jij een voorliefde voor grote piemels rhu?quote:
Jij hebt ook een zwarte ava..quote:
Ik heb mijn ava omdat ik van poesjes houdquote:
Tampeloeris vind post?quote:
Niet als teken van de Black Panther Party?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mijn ava omdat ik van poesjes houd
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een voorliefde voor grote piemels rhu?
Deze kan bijna niet missen hoor...quote:
Liegebeest!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
een idee eigenlijk
maagd die ik ben en zo
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
maagd die ik ben en zo
nietusquote:
Met dat soort enge bewegingen heb ik niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als teken van de Black Panther Party?
Dat is mijn vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch altijd lekker diplomatiek.
Niet die van mij... Wat denk je wel niet van me...quote:
Dat zeg je alleen omdat ik je niet wildequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet die van mij... Wat denk je wel niet van me...
Nee hoor, dat wijt ik gewoon aan je gebrek aan mensenkennis...quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat ik je niet wilde.
wat mijn vriendje? of ie een grote piemel heeft?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar Fok niet, dus je mag hier best menselijke trekjes tonen.
BOE!quote:
Dank je. Het heeft geholpen.quote:
ywquote:
Het moet een soort Morticia-achtig ding zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yw
Zeg, wat ik net nog dacht, ik heb hier in de kast ook nog twee simpele zwarte jurkjes hangen. Is dan wel wat te groot maar voor een feestje misschien gewoon prima? Die van jullie bruiloft en nog eentjeKijk maar
Nou, kijk mij eens lachen...quote:
Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Het moet een soort Morticia-achtig ding zijn
I'll keep it in mind. Thanksquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenAlleen komtie niet tot de grond.. Hij heeft wel een fancy kantlaag!
Ik had het al gehoord van jequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
I'll keep it in mind. Thanks
Vandaag dus niet naar de stad geweest (ben zo moe). Dus nu gaan we woensdag. Nog rustiger ook
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Ik had het al gehoord van jeechtgenoot
. Wel shitty
Woensdag is wel een betere dag om te gaan ja, lijkt me een bon idee
Tussen benny en harry?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetzonnetje
op onze
bank
quote:
Verandering van spijs..quote:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!
Wie is harry?quote:
quote:
Ligt die in bed?quote:
Vanmiddag welquote:
When Harry met Bennyquote:
Neeeeeeeequote:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!! er waren net allemaal vleermuizen die kei laag vlogen!
nu ben ik normaal niet zo'n mietje en weet ik ook wel dat ze niet echt in je haar vliegen maar het was toch verdomd moeilijk de eerste paar keer om gewoon door te lopen als er zo een recht op je af komt
Of onder je rokjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Probeer het eens met carnavalquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...
Plaat patst met zijn negerformaat...quote:
Scary.quote:
ja, dat is dus nog even afwachtenquote:
Hij laat zijn diplomatieke werkmasker vallen en laat ons zien wie Plaat nu echt is. Het is bijna een onderwerp voor Jambersquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou het is wel al eng dat Plato ineens dergelijk gedraag begint te vertonen. Zo niet Plato-like.
quote:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?quote:
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...
Dan heb jij nog steeds een neger in plaats van een tiener...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigen.
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Het is niet een voetballer, het is Pa Modou Kahquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Plaat is een fervent Roda JC aanhangerquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lady Gaga is ook eng.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...
En deze held gaat al vijf jaar voorop in de strijd, het werd tijd voor zo'n avatar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaat is een fervent Roda JC aanhanger
Niet iedereen is gezegend met zo'n engelenverschijning als jij...quote:
Ik heb ook geen kermit de kikker outfit. Dat helpt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met zo'n engelenverschijning als jij...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb ook geen kermit de kikker outfit. Dat helpt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Pokerface is wel een onwijs gaaf nummer![]()
Doe dan zoiets van je heldin...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
stiekum vind ik dat ook een leuk liedje
en die ene ander ook maar ik weet nooit hoe ze heten
maar ik hou wel van dansbare poep muziek
QFTquote:
Het is gewoon een voetballer. De meerderheid zal niet weten hoe hij heet, die naam herkennen of wat dan ook. Voornamelijk omdat het merendeel niet zoveel met dat spelletje heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet een voetballer, het is Pa Modou Kah.
Dan ga je nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen
ik heb geen zin om naar school te gaan
En daar hebben ze dan ook gelijk in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben al zo'n kutstudent straks denken mijn docenten dat ik niet wil
ik wil idd niet naar nutteloze college'squote:Op maandag 5 oktober 2009 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar hebben ze dan ook gelijk in.
Gewoon gaan, laptop mee en surfenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil idd niet naar nutteloze college's
ik wil best naar school in het algemeen en ik wil al helemaal graag afstuderen
Vorige week ging het hele college over het feit dat als je dingen overneemt in je scriptie zonder bronvermelding dat dat plagiaat is
sorry maar ik heb geen zin in zo'n college
Ahquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ja met mn laptopje er bij waren die colleges nog wel te doen idd
maar helaas kan die niet meer vervoerd worden, dat overleeft ie niet
Waar heb je besteld?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, geen bestelbevestiging gehad van m'n bestelde telefoon. Gaat weer lekker.
Ga er ook nog even serieus op inquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gewoon een voetballer. De meerderheid zal niet weten hoe hij heet, die naam herkennen of wat dan ook. Voornamelijk omdat het merendeel niet zoveel met dat spelletje heeft.
Nog even?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga er ook nog even serieus op in.
Het mag best nogmaals, ik vond zijn reactie wel vermakelijk.quote:
Neuit van geheurd. Ben benieuwd. Komt vast goed, maar wel hoop gedoe extraquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
www.typhone.nl
Heb ze al gemaild maar zal zo even bellen.
Het vervelende vind ik dat zijn hoofd bijna niet te zien is door de donkere achtergrond. heb je geen beter plaatje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het mag best nogmaals, ik vond zijn reactie wel vermakelijk.
Wrom dat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me wel een beetje een racist nu
Tsja, daarvoor was het onze huisambtenaar. En dat mag wel?quote:
Wel een duidelijker, maar ik vind deze de geschiktste.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het vervelende vind ik dat zijn hoofd bijna niet te zien is door de donkere achtergrond. heb je geen beter plaatje?
Jammerquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een duidelijker, maar ik vind deze de geschiktste.
Dat is misschien nog beledigender jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, daarvoor was het onze huisambtenaar. En dat mag wel?
Heb je soms iets tegen ambtenaren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is misschien nog beledigender ja
Ambtenaren zijn het schuim van de samenleving, profiterend van ónze belastincenten en nauwelijks prestaties leverend. Dat wéét je toch wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen ambtenaren?
Geen flauw idee, ik zou eens heel de printer en bijgeleverde software desinstalleren, pc opnieuw opstarten en alles weer installeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey technische leute, mijn printer heeft het nu in z'n kop gekregen om de boel te kalibreren, elke keer dat ik 'm aanzet. Hoe kan ik hem daarmee laten kappen? Kost klauwen vol met inkt zo.
Het feit dat je Grrrrrrrr heet wil niet zeggen dat je je altijd agressief moet gedragenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, dat was mijn volgende plan namelijk
stroom eraf halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey technische leute, mijn printer heeft het nu in z'n kop gekregen om de boel te kalibreren, elke keer dat ik 'm aanzet. Hoe kan ik hem daarmee laten kappen? Kost klauwen vol met inkt zo.
Hondje!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
plaatje!
oh ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet uiteindelijk wel gaan printen/kopiëren he, dat snap je
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het feit dat je Grrrrrrrr heet wil niet zeggen dat je je altijd agressief moet gedragen.
Nu we het daar toch over hebben: wie is die gozer die al jarenlang jouw avatar bevuild?quote:
CL mag datquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen CL, die begint meteen te schoppen...
nathan phillips, australische acteur die in 'one perfect day' een gast speelt die me aan mezelf doet denken, op een bepaalde manier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben: wie is die gozer die al jarenlang jouw avatar bevuild?
Op wat voor manierquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nathan phillips, australische acteur die in 'one perfect day' een gast speelt die me aan mezelf doet denken, op een bepaalde manier.
Dat wil zeggen zolang je mij niet schopt of slaat.quote:
Ik ben nooit fysiek gewelddadig jegens mensen, dieren of planten. Alleen elektronica.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen zolang je mij niet schopt of slaat.
Zelfs Grrrrrrrr niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit fysiek gewelddadig jegens mensen, dieren of planten. Alleen elektronica.
Je hebt de helft van zijn erren er al vanaf gehakt, maar schoppen en slaan doe je nietquote:
Ik ga echt geen erretjes tellenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de helft van zijn erren er al vanaf gehakt, maar schoppen en slaan doe je niet.
Het is wel weer duidelijk hoeveel waarde hij aan de hartjes mag afmeten, jaquote:
Precies!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
en voor wie het niet willen weten, nou, die weten het nu ook.
Mijn liefde is niet gebaseerd op een erretje meer of minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk hoeveel waarde hij aan de hartjes mag afmeten, ja.
Ik had ze al eens geteld nadat Annie me er een keer op gewezen had dat ik een r te weinig gebruikt hadquote:
Slachtofferrolquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb het overleefd hoor
die hel waar ik van jullie heen moest
maar maar net
We zijn trots op jequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb het overleefd hoor
die hel waar ik van jullie heen moest
maar maar net
Spreek voor jezelfquote:
heerlijk hequote:
Ik ga een beetje PHP doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Tegan het volgende:
Programmeernerds, komt mij eens helpen hier.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Owh bah, ik moet straks een half uur op de fiets door de regen
En met een beetje pech de terugweg ook weer
Het is hier ook al heel de dag druilerigquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Owh bah, ik moet straks een half uur op de fiets door de regen
En met een beetje pech de terugweg ook weer
Ik was het niet! Toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Weet je nog, die jongen van wie ik dat mailtje kreeg. Dat is ook mijn stalker geworden. Kwam hem laatst tegen op het station, en hij wist precies hoe laat mijn trein ging enzo, echt eng.
Die was toch al dood of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wiebelbloem heeft stuiptrekkingen
Vertel?!?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Weet je nog, die jongen van wie ik dat mailtje kreeg. Dat is ook mijn stalker geworden. Kwam hem laatst tegen op het station, en hij wist precies hoe laat mijn trein ging enzo, echt eng.
Ik had er eerst eentje gekregen die gebroken was, maar die heeft m'n vader weten te lijmen. Toen kreeg ik een replacement en die kwam ook kapot aan ;') . Maar die krijgen we niet meer aan de praat, want het mechanisme binnenin is stuk, maar de zonnecel werkt nog wel, dus hij heeft om de tien seconden een stuiptrekkingquote:
Die gast met wie je toen aan 1 tafel gegeten had?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
wat denk je dan als kerel, vraag ik me af.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Aaaaaaaaaaawh, da's best zieligquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje gekregen die gebroken was, maar die heeft m'n vader weten te lijmen. Toen kreeg ik een replacement en die kwam ook kapot aan ;') . Maar die krijgen we niet meer aan de praat, want het mechanisme binnenin is stuk, maar de zonnecel werkt nog wel, dus hij heeft om de tien seconden een stuiptrekking.
Als je denkt dat dit over de oude stalker gaat, is het ietwat vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje gekregen die gebroken was, maar die heeft m'n vader weten te lijmen. Toen kreeg ik een replacement en die kwam ook kapot aan ;') . Maar die krijgen we niet meer aan de praat, want het mechanisme binnenin is stuk, maar de zonnecel werkt nog wel, dus hij heeft om de tien seconden een stuiptrekking.
Stalker 2.0, nu met zonnecellen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit over de oude stalker gaat, is het ietwat vreemd.
Getverdemmequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Inderdaad, je zou nog gaan denken dat stalkers op zonnecellen liepen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit over de oude stalker gaat, is het ietwat vreemd.
Wel milieuvriendelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stalker 2.0, nu met zonnecellen.
Dan kun je 's avonds in ieder geval veilig over straatquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou nog gaan denken dat stalkers op zonnecellen liepen...
Ze hebben natuurlijk wel gewoon accu's die ze overdag opladen zodat ze des avonds kwijlend achter CL's en Tegans aan kunnen lopen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je 's avonds in ieder geval veilig over straat
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die gast met wie je toen aan 1 tafel gegeten had?
Run Forest. Run!quote:
Baggerfilm. Twee uur van leven. Ik wil ze terug.quote:
Tsja. Life's like a box of chocolates. You never know what you're gonna getquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Baggerfilm. Twee uur van leven. Ik wil ze terug.
Ik had eerder "chocolates" bij je verwacht.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Nevermind, ik ben slecht met getallen
Huh? Maar ze hebben wel je naam en adres doorgekregen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja, heel mooi, er staat helemaal geen bestelling bij mijn naam en adres.
Die heb ik dus opgegeven, maar ik sta helemaal niet in het systeem.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Maar ze hebben wel je naam en adres doorgekregen?
Handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja ja ja, heel mooi, er staat helemaal geen bestelling bij mijn naam en adres.
Doe eens niet, dat is niet tof.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij ben ik ziek aan het worden.
Zegt de man met een neger UI!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heb jij ineens een bijzondere sig Litpho...
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...quote:
Waaromquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...
Geen reden, dat vind ik gewoon!quote:
Ik vind van wel, dus je hebt pech.quote:
Het is een Roda icoon dus waarom niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen dat ze niet thuishoren in jouw usericon...
Zoveel antwoorden, zo weinig tijd...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een Roda icoon dus waarom niet?
Ik wil maar zeggen dat Plaat altijd vrij duidelijk zijn Roda liefde heeft laten blijken. Maar omdat het nu een neger is begint iedereen te zeurenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden, zo weinig tijd...
Ik denk inderdaad dat het daar verband mee houdt, een soort latent racisme bij een aantal users hierquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat Plaat altijd vrij duidelijk zijn Roda liefde heeft laten blijken. Maar omdat het nu een neger is begint iedereen te zeuren
Je hebt zelfs alle negers in Limburg gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat het een subtiele hint was naar zn piemelformaat?
Die grap hebben we nu wel gehad, maar kennelijk kunnen sommige mensen hier geen neger zien zonder direct zulke associaties te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat het een subtiele hint was naar zn piemelformaat?
Ik kan je met mijn hand op mijn hart beloven dat ik nooit aan neger piemels denk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die grap hebben we nu wel gehad, maar kennelijk kunnen sommige mensen hier geen neger zien zonder direct zulke associaties te krijgen.
Ontkenningsfase.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan je met mijn hand op mijn hart beloven dat ik nooit aan neger piemels denk.
Jij misschien niet, maar sommige andere users raken er niet over uitgepraat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan je met mijn hand op mijn hart beloven dat ik nooit aan neger piemels denk.
Latent racisist of latent homo dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar sommige andere users raken er niet over uitgepraat.
pff wat denk je wel nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt zelfs alle negers in Limburg gehad?
Gelukkig komt jouw achternaam ver achter die van mij. *ook agenda pakt*quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ooh niet zo op je teentjes getrapt joh
dat is toch ons dingdezelfde grapjes, dezelfde onderwerpen, dezelfde dicussies en dat dan jaren lang
Gelukkig woon ik toch het dichtst bij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig komt jouw achternaam ver achter die van mij. *ook agenda pakt*
Nogmaals, sinds wanneer woon jij in het noorden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een racist!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
jullie zijn te wit helaas
'Latent' noemt hij datquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het daar verband mee houdt, een soort latent racisme bij een aantal users hier, maar ik trek me er niets van aan.
Soms ben je zo wijs hequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ooh niet zo op je teentjes getrapt joh
dat is toch ons dingdezelfde grapjes, dezelfde onderwerpen, dezelfde dicussies en dat dan jaren lang
Ten opzichte van jou niet, ten opzichte van Rhu wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Litpho het volgende:
Nogmaals, sinds wanneer woon jij in het noorden?.
*kuch* *kuch*quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Frankrijk ligt nog bijna in het noorden ten opzichte van Rhuquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou niet, ten opzichte van Rhu wel.
Wat goeie anale seks vooraf kan daar best verandering in brengenquote:
And your point being... ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Frankrijk ligt nog bijna in het noorden ten opzichte van Rhu.
ieuwie ieuwie ieuwie!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat goeie anale seks vooraf kan daar best verandering in brengen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat goeie anale seks vooraf kan daar best verandering in brengen
Uiteraard is ze voor de helft van jou als het moment daar is...quote:
Don't mess with me daddy-oquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard is ze voor de helft van jou als het moment daar is...
Daddy-o? Moet ik ook een negert als icoon gaan nemen?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef AirwiN het volgende:
Daddy-o? Moet ik ook een negert als icoon gaan nemen?
Geeee, would you Serge...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daddy-o? Moet ik ook een negert als icoon gaan nemen?
Wat ben je gelijk op je pik getraptquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die grap hebben we nu wel gehad, maar kennelijk kunnen sommige mensen hier geen neger zien zonder direct zulke associaties te krijgen.
Zeg maar meteen welke associaties het bij je oproept, dan kunnen we die flauwekul daarna definitief staken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
He, Plato heeft een andere avatar.
Alleen in het OV staken ze.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg maar meteen welke associaties het bij je oproept, dan kunnen we die flauwekul daarna definitief staken.
Een neger!quote:
Sommige mensen zijn er inderdaad zeer van gecharmeerd.quote:
Al zal dat me een worst wezen. Winkwink, nudgenudge, say no more, say no more!quote:
whahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ben je gelijk op je pik getrapt
Sorry, ik kon het echt niet laten
Gelukkigquote:
Voor mijn gevoel wel elke werkdag. Ik ben er iig aan gewend geraaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |