Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Het moet een soort Morticia-achtig ding zijn
I'll keep it in mind. Thanksquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenAlleen komtie niet tot de grond.. Hij heeft wel een fancy kantlaag!
Ik had het al gehoord van jequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
I'll keep it in mind. Thanks
Vandaag dus niet naar de stad geweest (ben zo moe). Dus nu gaan we woensdag. Nog rustiger ook
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Ik had het al gehoord van jeechtgenoot
. Wel shitty
Woensdag is wel een betere dag om te gaan ja, lijkt me een bon idee
Tussen benny en harry?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetzonnetje
op onze
bank
quote:
Verandering van spijs..quote:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!
Wie is harry?quote:
quote:
Ligt die in bed?quote:
Vanmiddag welquote:
When Harry met Bennyquote:
Neeeeeeeequote:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!! er waren net allemaal vleermuizen die kei laag vlogen!
nu ben ik normaal niet zo'n mietje en weet ik ook wel dat ze niet echt in je haar vliegen maar het was toch verdomd moeilijk de eerste paar keer om gewoon door te lopen als er zo een recht op je af komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |