Verandering van spijs..quote:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
... is niet altijd zo lekker als wordt beweerd!
Wie is harry?quote:
quote:
Ligt die in bed?quote:
Vanmiddag welquote:
When Harry met Bennyquote:
Neeeeeeeequote:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
wtf!! er waren net allemaal vleermuizen die kei laag vlogen!
nu ben ik normaal niet zo'n mietje en weet ik ook wel dat ze niet echt in je haar vliegen maar het was toch verdomd moeilijk de eerste paar keer om gewoon door te lopen als er zo een recht op je af komt
Of onder je rokjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Probeer het eens met carnavalquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...
Plaat patst met zijn negerformaat...quote:
Scary.quote:
ja, dat is dus nog even afwachtenquote:
Hij laat zijn diplomatieke werkmasker vallen en laat ons zien wie Plaat nu echt is. Het is bijna een onderwerp voor Jambersquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou het is wel al eng dat Plato ineens dergelijk gedraag begint te vertonen. Zo niet Plato-like.
quote:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?quote:
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...
Dan heb jij nog steeds een neger in plaats van een tiener...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigen.
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Het is niet een voetballer, het is Pa Modou Kahquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Plaat is een fervent Roda JC aanhangerquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lady Gaga is ook eng.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...
En deze held gaat al vijf jaar voorop in de strijd, het werd tijd voor zo'n avatar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaat is een fervent Roda JC aanhanger
Niet iedereen is gezegend met zo'n engelenverschijning als jij...quote:
Ik heb ook geen kermit de kikker outfit. Dat helpt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met zo'n engelenverschijning als jij...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb ook geen kermit de kikker outfit. Dat helpt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Pokerface is wel een onwijs gaaf nummer![]()
Doe dan zoiets van je heldin...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
stiekum vind ik dat ook een leuk liedje
en die ene ander ook maar ik weet nooit hoe ze heten
maar ik hou wel van dansbare poep muziek
QFTquote:
Het is gewoon een voetballer. De meerderheid zal niet weten hoe hij heet, die naam herkennen of wat dan ook. Voornamelijk omdat het merendeel niet zoveel met dat spelletje heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet een voetballer, het is Pa Modou Kah.
Dan ga je nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen
ik heb geen zin om naar school te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |