Of onder je rokjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms als ze verward zijn vliegen ze zo je decolleté in heur!
Probeer het eens met carnavalquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook vleermuis in Tilburg en omstreken zijn en in rhu d'r decolleté (be)landen...
Plaat patst met zijn negerformaat...quote:
Scary.quote:
ja, dat is dus nog even afwachtenquote:
Hij laat zijn diplomatieke werkmasker vallen en laat ons zien wie Plaat nu echt is. Het is bijna een onderwerp voor Jambersquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou het is wel al eng dat Plato ineens dergelijk gedraag begint te vertonen. Zo niet Plato-like.
quote:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?quote:
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie liever een foto van een leuke tiener als usericon, that's all...
Dan heb jij nog steeds een neger in plaats van een tiener...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien kun je je echtgenote vragen haar avatar te wijzigen.
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er, buiten het feit dat AirwiN zich allerlei dingen in het hoofd haalt, eng aan een neger?
Het is niet een voetballer, het is Pa Modou Kahquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar gaat het mij niet om. Wat ik wel eng vind is dat het, zo te zien, een voetballer is.
Plaat is een fervent Roda JC aanhangerquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lady Gaga is ook eng.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren Lady Gaga, hij adoreert een voetballer...
En deze held gaat al vijf jaar voorop in de strijd, het werd tijd voor zo'n avatar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plaat is een fervent Roda JC aanhanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |