Je weet hoe dat soort dingen gaan, als zo'n gerucht eenmaal in de wereld is kom je er nooit meer vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb Plaat nog nooit zo snel een topic zien volposten sinds de suggestie van nectarientje!
'Formaat van Plaat' was een prachtig onderwerp geweest.quote:
Ik vind dit een veel betere ttquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef nectarientje het volgende:
aaaah Plaat.. dat is ook niet leuk zeg. Het was zo'n leuke! Je had ook 'Een Plaat van formaat' kunnen doen!
Over 293 posts een nieuwe poging. Dat moet vandaag nog lukken met wat hulp.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
Je weet hoe dat soort dingen gaan, als zo'n gerucht eenmaal in de wereld is kom je er nooit meer vanaf.
Ik zou dat niet waarderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 293 posts een nieuwe poging. Dat moet vandaag nog lukken met wat hulp.
Omdat hij toch niet zo groot is als wij nu denken?quote:
Dit is de lengte van mijn avatar:quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef nectarientje het volgende:
Nu moeten we het dus wel even over dat formaat gaat hebben he, dat snap je.
Vertel?
Een echte Noor, duidelijk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
Dit is de lengte van mijn avatar:
http://www.rodajc.nl/roda(...)p?spelerID=4#speler4
aaaah niet zo flauw Platoquote:
Heb jij een voorliefde voor grote piemels rhu?quote:
Jij hebt ook een zwarte ava..quote:
Ik heb mijn ava omdat ik van poesjes houdquote:
Tampeloeris vind post?quote:
Niet als teken van de Black Panther Party?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mijn ava omdat ik van poesjes houd
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een voorliefde voor grote piemels rhu?
Deze kan bijna niet missen hoor...quote:
Liegebeest!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
een idee eigenlijk
maagd die ik ben en zo
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
maagd die ik ben en zo
nietusquote:
Met dat soort enge bewegingen heb ik niksquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als teken van de Black Panther Party?
Dat is mijn vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch altijd lekker diplomatiek.
Niet die van mij... Wat denk je wel niet van me...quote:
Dat zeg je alleen omdat ik je niet wildequote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet die van mij... Wat denk je wel niet van me...
Nee hoor, dat wijt ik gewoon aan je gebrek aan mensenkennis...quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen omdat ik je niet wilde.
wat mijn vriendje? of ie een grote piemel heeft?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar Fok niet, dus je mag hier best menselijke trekjes tonen.
BOE!quote:
Dank je. Het heeft geholpen.quote:
ywquote:
Het moet een soort Morticia-achtig ding zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yw
Zeg, wat ik net nog dacht, ik heb hier in de kast ook nog twee simpele zwarte jurkjes hangen. Is dan wel wat te groot maar voor een feestje misschien gewoon prima? Die van jullie bruiloft en nog eentjeKijk maar
Nou, kijk mij eens lachen...quote:
Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Het moet een soort Morticia-achtig ding zijn
I'll keep it in mind. Thanksquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die van jullie bruiloft heeft geen rechte onderkant en loopt in puntenAlleen komtie niet tot de grond.. Hij heeft wel een fancy kantlaag!
Ik had het al gehoord van jequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
I'll keep it in mind. Thanks
Vandaag dus niet naar de stad geweest (ben zo moe). Dus nu gaan we woensdag. Nog rustiger ook
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Ik had het al gehoord van jeechtgenoot
. Wel shitty
Woensdag is wel een betere dag om te gaan ja, lijkt me een bon idee
Tussen benny en harry?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Inderdaad knap shitty. Nou moest ik mijn traditionele zondagmiddagtukkie gewoon in bed doen in plaats van in hetzonnetje
op onze
bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |