Zelfs Grrrrrrrr niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit fysiek gewelddadig jegens mensen, dieren of planten. Alleen elektronica.
Je hebt de helft van zijn erren er al vanaf gehakt, maar schoppen en slaan doe je nietquote:
Ik ga echt geen erretjes tellenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de helft van zijn erren er al vanaf gehakt, maar schoppen en slaan doe je niet.
Het is wel weer duidelijk hoeveel waarde hij aan de hartjes mag afmeten, jaquote:
Precies!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
en voor wie het niet willen weten, nou, die weten het nu ook.
Mijn liefde is niet gebaseerd op een erretje meer of minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk hoeveel waarde hij aan de hartjes mag afmeten, ja.
Ik had ze al eens geteld nadat Annie me er een keer op gewezen had dat ik een r te weinig gebruikt hadquote:
Slachtofferrolquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb het overleefd hoor
die hel waar ik van jullie heen moest
maar maar net
We zijn trots op jequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb het overleefd hoor
die hel waar ik van jullie heen moest
maar maar net
Spreek voor jezelfquote:
heerlijk hequote:
Ik ga een beetje PHP doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Tegan het volgende:
Programmeernerds, komt mij eens helpen hier.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Owh bah, ik moet straks een half uur op de fiets door de regen
En met een beetje pech de terugweg ook weer
Het is hier ook al heel de dag druilerigquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Owh bah, ik moet straks een half uur op de fiets door de regen
En met een beetje pech de terugweg ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |