abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73738609
Dankje wel voor je antwoord.

Zit er ook een sorteercentrum in Overijssel?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:23:13 #152
73911 ultra_ivo
pi_73741163
Afhankelijk van je contract kun je eventueel zelfs in aanmerking komen voor een omscholing.
pi_73750185
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Waarom die trieste smiley erbij? Ik hoop zelf over een tijdje aan de slag te kunnen gaan als buschauffeur, vraag me niet waarom maar dat wilde ik al worden toen ik klein was. Het werk bij TNT zorgt er in ieder geval voor dat ik redelijk wat rijervaring heb in de drukke stad wat denk ik wel van pas kan komen bij het beroep van een buschauffeur.
Die smiley was bedoeld omdat er misschien ontslagen vallen.
Buschauffeurs op zich bewonder ik af en toe, als ik zie hoe ze zich door sommige bochten heen werken
pi_73752498
Morgen HAH?
Out for my own, to live my own way...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:10:14 #155
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73752542
Hoop het niet
pi_73752928
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef gelebeer het volgende:
Morgen HAH?
C1000, zoals gewoonlijk.
pi_73752974
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef gelebeer het volgende:
Morgen HAH?
Hier wel, C 1000, extra dik, in plastic. 50 stuks per bundel.

Nog meer mensen hier die brief gehad van Pieter Hollander met de vraag of je naast je huidige contract bij TNT Post ook nog 5 uurtjes bij VSP Post wilde komen werken? (daar betalen ze per brief).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73754467
Nein

Ik hoop dat er hier geen C1000 is.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73754553
Hier wel c1000, in plastic inderdaad, da's vet irritant
pi_73756055
Als ze per 50 zitten heb ik er morgen 9 bundels hah...en hier misschien ook nog (lokaal) Jumbo erbij.
Als het weer zo'n waardeloze C1000 vleestas is... niemand geett daar wat om
pi_73756252
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Deezertje het volgende:
Als ze per 50 zitten heb ik er morgen 9 bundels hah...en hier misschien ook nog (lokaal) Jumbo erbij.
Als het weer zo'n waardeloze C1000 vleestas is... niemand geett daar wat om
Da's met de meeste HAH het geval
pi_73756793
Nah ik heb wel weer zin om te werken, HAH of niet... (kan zijn dat ik hier morgen na een paar uur werken weer anders over denk hoor )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:14:18 #163
256787 CHEVHB
pi_73760598
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Nah ik heb wel weer zin om te werken, HAH of niet... (kan zijn dat ik hier morgen na een paar uur werken weer anders over denk hoor )
Dat heb ik ook wel is..
pi_73767426
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier wel, C 1000, extra dik, in plastic. 50 stuks per bundel.

Nog meer mensen hier die brief gehad van Pieter Hollander met de vraag of je naast je huidige contract bij TNT Post ook nog 5 uurtjes bij VSP Post wilde komen werken? (daar betalen ze per brief).
Wat een grap. Bij VSP komen werken. Waarom versturen ze dat spul dan niet met TNT, oh nee laat maar, dat doen ze al. De eigen TNT-post krijgen die paupers (Peter Bakker en consorten) al niet weg. Morgen weer post van 2 dagen. De enige reden dat TNT Post niet kan blijven bestaan is TNT zelf.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:29:43 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73767708
Ook lekker handig van de TNT. Ze hebben tegenwoordig weer auto's zonder Boco. Dus daar kun je de regels weer mee gaan overtreden. Heb zelf helaas nog niet met onze nieuwste aanwinst gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73769026
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ook lekker handig van de TNT. Ze hebben tegenwoordig weer auto's zonder Boco. Dus daar kun je de regels weer mee gaan overtreden. Heb zelf helaas nog niet met onze nieuwste aanwinst gereden
Wat voor regels? Ik overtreed altijd de regels (nee grapje, alleen de max. snelheid) en vorige week stond ik helemaal bovenaan de Boco scorelijst.
Vandaag bijna een boete te pakken gehad trouwens. Ik reed nog net door oranje op een kruispunt en halverwege de kruising zag ik rechts opeens een politiewagen staan. Achter me reed een collega die zeer waarschijnlijk wel door rood reed. Vervolgens haalt die collega me ook nog in met een snelheid van rond de 70km/u (50 toegestaan) terwijl die politiewagen dus achter ons reed. Verderop stond een rij auto`s waarop die politiewagen dus precies naast mijn collega parkeerde. Mijn collega kreeg geen volgteken maar waarschijnlijk alleen een preek van de agenten. Of hij krijgt de boetes op kenteken, dat zou wel erg zuur zijn voor hem.
Tok.
pi_73779962
Mijn humeur is echt behoorlijk gedaald vanmiddag. Ik moest twee, voor mij onbekende, wijken lopen in een ander dorp. In dat dorp is een garagebox waar altijd de grijze zakjes worden neergezet, van daaruit begin je dus met een wijk.
Ik opende een zak van mijn eerste wijk en zag dat er een briefje inzat met "andere zak staat op steunpunt". Maar nérgens een vermelding van waar dat steunpunt nu precies was. Dus ik gebeld naar m'n TC, kreeg te horen waar het steunpunt voor die wijk was en dat ging allemaal wel goed enzo.
Voor mijn tweede wijk ging ik weer naar de garagebox om de zakjes op te halen. Bleek dat ook één zak met post op een steunpunt was neergezet. Dus ik reed vol goede moed naar het steunpunt van de eerste wijk. Daar stond het zakje niet! Dus ik belde weer mijn TC, maar kreeg de voicemail. Toen belde ik de postbode plus en kreeg ook daar de voicemail. Ik werd een beetje nerveus, want ik moest de helft van mijn wijk nog afmaken en dat gaat vrij moeilijk zonder post. Ik reed weer naar de garagebox en zag daar nog een telefoonnummer hangen. Kreeg iemand aan de lijn die zei dat het misschien bij een verzorgingstehuis stond, maar hij wist het voor de rest ook niet want hij liep nooit in dat dorp.
Nou, je raadt het al, het stond ook niet bij het verzorgingstehuis.
Daar sta je dan, vreemd dorp, niemand is bereikbaar, echt niet normaal!
Godzijdank kwam ik een andere bezorger tegen die me wist te vertellen dat het steunpunt bij iemand thuis was
pi_73780282
Hier een relatief makkelijk dagje. Er was veel te weinig c1000, dus in plaats van 7 bundels had ik er maar 1...
pi_73782054
xxiessiexx, waarom ben je na de eerste voicemail niet naar huis gegaan? Nu heb je allemaal moeite gedaan, ben je langer bezig geweest,ws onbetaald, voor een fout van lakse mensen?
pi_73782446
Mja, makkelijk gezegd misschien, maar ik denk niet dat je dat kan maken..

Voor mij was 't echt een easyy dagje, geen HAH en weinig post.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73783390
Tuurlijk kan je dat wel maken!
Zolang je je grenzen niet aangeeft blijf je uren onbetaald voor ze bezig!

enne...er blijven zoveel wijken staan, dat beetje wat bij een steunpunt staat kan er best wel bij hoor...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:01:44 #172
Maffe Fries
pi_73783439
Bij ons is het nog maar één keer voorgekomen dat er een wijk is blijven staan. Kwam door een misverstand. Voor de rest is altijd alles weggebracht
pi_73785666
Ik ben niet echt het type dat zomaar een wijk laat staan, dan blijft het de hele tijd door mijn hoofd spoken Maargoed, voordeel van de situatie: ik ken nu wel alle steunpunten in dat dorp
pi_73785858
Bij ons blijven er elke zaterdag meerdere wijken staan.
pi_73786155
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef seventhseagulll het volgende:
Zullen ze blij mee zijn op maandag
pi_73786634
Ze beginnen zaterdag ook alvast mensen te regelen voor maandag ja.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:18:08 #177
256787 CHEVHB
pi_73787148
Ik word altijd ZO moe van die mensen die naar buiten komen en jij al 345 meter verder bent, ze je terug roepen en dan zeggen ze:

De brief is voor de buren
pi_73787326
My god, wij zijn ook maar mensen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:33:16 #179
256787 CHEVHB
pi_73787604
Dan lopen ze heeeeeel lang naar mij, terwijl ze in die tijd allang de brievenbus van de buren open hebben, briefje erin.. klepje dicht.. haha
pi_73787945
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:18 schreef CHEVHB het volgende:
Ik word altijd ZO moe van die mensen die naar buiten komen en jij al 345 meter verder bent, ze je terug roepen en dan zeggen ze:

Is goed voor je figuur, lopen houd je fit.
Tok.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:46:47 #181
256787 CHEVHB
pi_73787983
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Is goed voor je figuur, lopen houd je fit.

Toch geef ik jou gelijk
pi_73788277
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:18 schreef CHEVHB het volgende:

Of een ander voorbeeld: wat ik toevallig vandaag weer meemaakte.
Dat je mensen tegenkomt, en die vragen of je wel even post hebt voor een dorp dat 6km verder op ligt.

En ten tweede, alsof we de post maar aan iedereen zomaar meegegeven.
pi_73789101
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef seventhseagulll het volgende:
Nog niet elke dag? Dan gaat het goed bij jullie!! haha
pi_73792928
Bij ons blijven dus echt nooit wijken staan.
pi_73793638
Hier ook zeer uitzonderlijk, hoogstens als er iemand niet komt opdagen waar wel op gerekend was oid. En dan nog is er bijna altijd wel iemand die nog een extra wijk kan / wil doen. Maar als zoiets structureel gebeurt vind ik het wel schandalig dat er niet van hogerhand wordt ingegrepen. Volgens mij zijn er ook nog altijd vestigingen waar mensen teveel zijn. Of is het zo dat iedereen vroeg weg is en niemand zich verantwoordelijk voelt voor wat er blijft staan..?

Ik zou trouwens hetzelfde gedaan hebben als jij xxiessiexx, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan waardoor je nabrengzak ergens anders terecht is gekomen. Beetje simpel om dan te denken "als m'n collega laks is dan ga ik dat niet oplossen". Tuurlijk is het frustrerend, maar ik zou het nog frustrerender vinden om een halve wijk niet te kunnen bestellen denk ik....

Las in de Mail dat de "ANWB-gidsen" (Kampipoen) bij TNT blijven, dus niet naar de concurrent zoals eerder vermeld stond. Van een aantal grote klanten lopen wel de contracten af en het is nog niet zeker of die blijven...Een ervan was de FNV, waarvan ik het toch wel zeer opmerkelijk zou vinden als die naar SelektMail of Sandd zouden gaan.
pi_73793717
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:06 schreef Ohrpolster. het volgende:

Ik zou trouwens hetzelfde gedaan hebben als jij xxiessiexx, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan waardoor je nabrengzak ergens anders terecht is gekomen. Beetje simpel om dan te denken "als m'n collega laks is dan ga ik dat niet oplossen". Tuurlijk is het frustrerend, maar ik zou het nog frustrerender vinden om een halve wijk niet te kunnen bestellen denk ik....
Ja, en in mijn geval was de collega misschien niet laks omdat hij er waarschijnlijk vanuit ging dat een zaterdagwerker die bekend was met de steunpunten in dat dorp die wijk zou lopen.
pi_73793828
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:06 schreef Ohrpolster. het volgende:
Hier ook zeer uitzonderlijk, hoogstens als er iemand niet komt opdagen waar wel op gerekend was oid. En dan nog is er bijna altijd wel iemand die nog een extra wijk kan / wil doen. Maar als zoiets structureel gebeurt vind ik het wel schandalig dat er niet van hogerhand wordt ingegrepen. Volgens mij zijn er ook nog altijd vestigingen waar mensen teveel zijn. Of is het zo dat iedereen vroeg weg is en niemand zich verantwoordelijk voelt voor wat er blijft staan..?
Op deze vestiging zijn er veel te weinig bezorgers. De meeste zaterdagbezorgers worden zeker twee keer per week gebeld om ze over te halen nog ff een kantje te lopen. En onze teamcoach en p+ voelen zich zeker verantwoordelijk heb ik het idee.
pi_73793847
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja, en in mijn geval was de collega misschien niet laks omdat hij er waarschijnlijk vanuit ging dat een zaterdagwerker die bekend was met de steunpunten in dat dorp die wijk zou lopen.
Precies, misschien juist wel extra goed z'n best gedaan door zakjes naar twee verschillende adressen te sturen
pi_73793914
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:15 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Precies, misschien juist wel extra goed z'n best gedaan door zakjes naar twee verschillende adressen te sturen
Ja want toen ik er uiteindelijk was (op dat steunpunt), zag ik dat het heel dicht lag bij de wijk waar ik mee bezig was
pi_73802432

Naja, weet je dat voor de volgende keer he

Ik heb 't invulrooster gekregen voor de kerstmis, dalijk ns kijken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:08:25 #191
256787 CHEVHB
pi_73804119
Gisteren liep ik naar zo'n brievenbus en voor op de mat lag zo'n zwarte grote hond. Dus ik voorzichtig die brief naar binnen.. die hond keek op toen ik de brievenbus open deed. En toen viel die brief net op zijn kop en toen ik weg liep en omdraaide lag die met zijn hoofd op de grond en die brief nog steeds op zijn kop..

Geweldig
pi_73807004
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ons blijven dus echt nooit wijken staan.
Bij ons 4 van de 24 wijken en dat is nog maar bij 1 van de 7 VBG-gebieden op de vestiging, we konden de 4 wijken nog wel klaar maken met veels te weinig man en een hoop post. 16 wijken opgebundeld aangezien de inleners van andere kantoren de wijken niet kunnen opbundelen. Met 2 man moeten Vossen en vervolgens nog een wijk van 2 dagen (vrijdag en zaterdag) kunnen bestellen. 10:55 bezig geweest. Inclusief 20 minuten pauze van 06:30 tot 18:00 uur gewerkt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:48:33 #193
274576 piepschuimblok
Voor optimale isolatie.
pi_73855479
Wat verdiend iemand van 21 jaar die in december gaat werken als sorteerder?
pi_73857056
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef piepschuimblok het volgende:
Wat verdiend iemand van 21 jaar die in december gaat werken als sorteerder?
minimumloon, dunkt me. Tenminste, volgens mij zijn tijdelijke contracten doorgaans minimumloon. En dan zit je ergens tussen zes en zeven euro per uur.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73871583
Vandaag mijn eerste werkdagje als postbezorger.
pi_73874271
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:55 schreef Sapphira het volgende:
Je mag wel handschoenen aandoen dan
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:38:01 #197
256787 CHEVHB
pi_73875682
quote:
Succes
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:24:47 #198
274576 piepschuimblok
Voor optimale isolatie.
pi_73880987
quote:
En hoe is het bevallen?
pi_73883862
Een vriend van me wil gaan werken bij Netwerk VSP als postbezorger, ik, als TNT'er, heb hem dat natuurlijk meteen afgeraden omwille van de slechte CAO. Weet iemand ook hoeveel je daar precies verdient als 17-jarige?
pi_73884009
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef gelebeer het volgende:
Een vriend van me wil gaan werken bij Netwerk VSP als postbezorger, ik, als TNT'er, heb hem dat natuurlijk meteen afgeraden omwille van de slechte CAO. Weet iemand ook hoeveel je daar precies verdient als 17-jarige?
Ik kan het niet makkelijk vinden met Google dus het zal wel bagger zijn.
pi_73884880
Hi jullie weten alles van TNT.
Ik was net bij AH tnt service point daar laten volgens het briefje 3 pakjes. Nu laten er ipv 3, 4 stuks
waar ook mij naam op stond, nu kreeg ik deze niet mee omdat het tracktace nummer niet op het tnt formulier staat.
Hoe kan ik dit pakket alsnog in mijn bezit krijgen? De tnt chauffeur is denk vergeten het nummer erop te zetten.

Er zit redelijk wat waarde in het pakket.

Wie weet raad
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:16:30 #202
Maffe Fries
pi_73885103
dan moet je even de klantenservice bellen en de situatie uitleggen.

Telefoonnummer is 058-233 33 33

Zelf schijf ik in zo'n situatie ook niet 4 briefjes uit. ik vul 1 nummer in en zet er dan 4x op als het mogelijk is.
pi_73885259
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef gelebeer het volgende:
Netwerk VSP betaalt per brief uit, niet per uur. Je leeftijd heeft dus geen invloed op wat je verdient. Je krijgt geen arbeidsovereenkomst, maar een OVO (een overeenkomst van opdracht). Zeggen dat je een slechte CAO hebt klopt dus feitelijk niet: je hebt helemaal geen CAO! In de bekende brief van Pieter Hollander was sprake van 5 uur werk per week, op de site van VSP staat dat je rond de 100 euro per maand verdient. Als je dan gaat terugrekenen kom je uit op iets van EUR 4,60 per uur, maar:

-VSP zal de verdiensten natuurlijk altijd rooskleuriger weergeven dan ze zijn en het aantal uur werk conservatief inschatten (en er is een gerede kans dat ze de voor het sorteren benodigde tijd "vergeten" zijn mee te tellen).
-Je krijgt geen vakantiegeld, winstuitkering of eindejaarsgratificatie
-Je krijgt niet doorbetaald bij ziekte
-Je krijgt niet doorbetaald bij verlof, sterker nog: ben je ziek of met vakantie dan moet je ZELF een vervanger regelen
-Je bent niet verzekerd tegen ongevallen tijdens het werk
-VSP draagt geen sociale premies of belasting af, dat moet je zelf doen, dus dan blijft er nog minder over van de schamele verdiensten.

Niet doen dus! Je kunt nog beter folders of kranten gaan lopen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_73885333
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
dan moet je even de klantenservice bellen en de situatie uitleggen.

Telefoonnummer is 058-233 33 33

Zelf schijf ik in zo'n situatie ook niet 4 briefjes uit. ik vul 1 nummer in en zet er dan 4x op als het mogelijk is.
dat klopt er stonden ook 3 op er hadden er dus 4 op moeten staan
vergissing. wat moet ik daar melden?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:26:26 #205
Maffe Fries
pi_73885444
Je moet de situatie even uitleggen. Heb je ook het track en tracenummer van het vierde pakket? Zij moeten het voor je kunnen regelen. Je moet denk ik ook even de nummers van de eerste drie pakketten voor de zekerheid melden, zodat het duidelijk is dat er gewoon iemand een foutje heeft gemaakt en dat ze je het pakket gewoon mee moeten geven.
pi_73885467
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet de situatie even uitleggen. Heb je ook het track en tracenummer van het vierde pakket? Zij moeten het voor je kunnen regelen. Je moet denk ik ook even de nummers van de eerste drie pakketten voor de zekerheid melden, zodat het duidelijk is dat er gewoon iemand een foutje heeft gemaakt en dat ze je het pakket gewoon mee moeten geven.
nee van de 4e niet wel van de andere drie
ik ga wel ff bellen
pi_73885979
opgelost bedakt voor de tips
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:46:17 #208
Maffe Fries
pi_73886061
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef AlwaysConnected het volgende:
opgelost bedakt voor de tips
Geen dank hoor. Gelukkig dat het opgelost is
pi_73886764
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Netwerk VSP betaalt per brief uit, niet per uur. Je leeftijd heeft dus geen invloed op wat je verdient. Je krijgt geen arbeidsovereenkomst, maar een OVO (een overeenkomst van opdracht). Zeggen dat je een slechte CAO hebt klopt dus feitelijk niet: je hebt helemaal geen CAO! In de bekende brief van Pieter Hollander was sprake van 5 uur werk per week, op de site van VSP staat dat je rond de 100 euro per maand verdient. Als je dan gaat terugrekenen kom je uit op iets van EUR 4,60 per uur, maar:

-VSP zal de verdiensten natuurlijk altijd rooskleuriger weergeven dan ze zijn en het aantal uur werk conservatief inschatten (en er is een gerede kans dat ze de voor het sorteren benodigde tijd "vergeten" zijn mee te tellen).
-Je krijgt geen vakantiegeld, winstuitkering of eindejaarsgratificatie
-Je krijgt niet doorbetaald bij ziekte
-Je krijgt niet doorbetaald bij verlof, sterker nog: ben je ziek of met vakantie dan moet je ZELF een vervanger regelen
-Je bent niet verzekerd tegen ongevallen tijdens het werk
-VSP draagt geen sociale premies of belasting af, dat moet je zelf doen, dus dan blijft er nog minder over van de schamele verdiensten.

Niet doen dus! Je kunt nog beter folders of kranten gaan lopen.
Dank je, ik zal hem eens verlichten en hem er hopelijk van weerhouden die baan te nemen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:55:06 #210
256787 CHEVHB
pi_73900593
Kan je trouwens als je dingen wil versturen ( zoals telefoon) maar daarvoor niet de juiste verpakking hebt om te versturen, gewoon de doos afgeven waarin het verstuurd moet worden? En dat ze het daar zelf omtoveren tot het juiste pakket? En dat je bij TNT servicepoint zelf aangeeft wat voor soort pakket? bijvoorbeeld: Basis of verzekerd
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:57:11 #211
Maffe Fries
pi_73900649
Je kunt op het postagentschap/postkantoor dozen van verschillende formaten voor je pakketje aanschaffen
pi_73906714
Het was best wel oké gisteren. Ik heb nog geen posttassen op mijn fiets hoeven dragen, waarschijnlijk krijg ik vandaag zo'n tas. Ik moet wel zeggen dat bezorgen best zwaar is en vooral op dinsdag met al die reclamebladen.
Ik heb nu een beetje spierpijn in mijn linkerarm.

Noemen jullie reclame ook huis aan huis bij tnt?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:41:25 #213
256787 CHEVHB
pi_73906875
Even klein vraagje..

Heb 2 pakketten die ik vandaag verwacht nu staat er bij 1 pakket:

Parcel out for delivery

en bij de andere:

Zending in sorteercentrum.

Kan ik die 2e nu vandaag ook verwachten? Of pas morgen?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 10:49:42 #214
Maffe Fries
pi_73907104
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:34 schreef Sapphira het volgende:
Het was best wel oké gisteren. Ik heb nog geen posttassen op mijn fiets hoeven dragen, waarschijnlijk krijg ik vandaag zo'n tas. Ik moet wel zeggen dat bezorgen best zwaar is en vooral op dinsdag met al die reclamebladen.
Ik heb nu een beetje spierpijn in mijn linkerarm.

Noemen jullie reclame ook huis aan huis bij tnt?
Zie de OP, HAH dus
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef CHEVHB het volgende:
Even klein vraagje..

Heb 2 pakketten die ik vandaag verwacht nu staat er bij 1 pakket:

Parcel out for delivery

en bij de andere:

Zending in sorteercentrum.

Kan ik die 2e nu vandaag ook verwachten? Of pas morgen?
Waarschijnlijk morgen ja
pi_73907249
Ahh best verwarrend met die ja-nee stickers als er staat wel huis aan huis. en als ze bij TNT reclame ook HAH noemen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 10:59:08 #216
Maffe Fries
pi_73907324
Gewoon als er stickers zijn op het linkerdeel ervan letten. Kan niet missen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:02:13 #217
256787 CHEVHB
pi_73907397
En dat ene pakket dat al klaar is voor levering zou dan vandaag moeten komen? Ik hoop dat ze die andere nog klaar maken voor levering want die moet ondertekend worden en ik ben vandaag alleen thuis!!

Maar meestal komt die man van de pakketten pas rond 15.00 uur hier.. dus we hebben nog tijd?:)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 11:03:01 #218
Maffe Fries
pi_73907422
Het kan, maar misschien is die gast ook al op pad
pi_73907428
Ohja bezorgen de postbezorgers bij TNT ook echte huis aan huis(kranten en dergelijke) zeg maar? dus geen reclame?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 11:04:57 #220
Maffe Fries
pi_73907473
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef Sapphira het volgende:
Ohja bezorgen de postbezorgers bij TNT ook echte huis aan huis(kranten en dergelijke) zeg maar? dus geen reclame?
Nee

De enige keer trouwens dat je de stickers mag negeren is als er een overheidsmailing is
pi_73913736
Ok dankje.

Ik ben net klaar met post bezorgen. Volgens mij ben ik super langzaam nu aangezien er nog iemand meeliep en we deden 2 uur over 2 wijkjes. Hopelijk word ik wat sneller.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 14:28:01 #222
Maffe Fries
pi_73913882
Komt vanzelf wel. Je moet de wijk leren kennen, leren omgaan met de hoeveelheid post en de handigheid krijgen. Dat is al genoeg.
pi_73916808
Morgen weer loon?
pi_73917412
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:55 schreef Sapphira het volgende:
Ahh best verwarrend met die ja-nee stickers als er staat wel huis aan huis. en als ze bij TNT reclame ook HAH noemen.
Bestaan er ja-nee stickers dan? Ik dacht alleen nee-ja.
Je kiest trouwens wel een rotdag uit om te beginnen met werken, dinsdag is altijd loodzwaar qua HAH.
Ik meld me dan ook nooit aan om te werken op dinsdag
pi_73917429
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer loon?
Oja!!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 16:10:23 #226
Maffe Fries
pi_73917692
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bestaan er ja-nee stickers dan?
Als het goed is wel, maar ik heb ze nog nooit gezien
quote:
Je kiest trouwens wel een rotdag uit om te beginnen met werken, dinsdag is altijd loodzwaar qua HAH.
Dinsdag is alleen zwaar als er een dikke Gammafolder bij zit
pi_73917893
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als het goed is wel, maar ik heb ze nog nooit gezien
[..]

Dinsdag is alleen zwaar als er een dikke Gammafolder bij zit
Ik kan ze ook niet vinden via Google.

Die Gammafolder zal ik er wel bij hebben gehad, die ene keer dat ik erin trapte op dinsdag te gaan werken. Kreeg ook gelijk een wijk met een flat van vier verdiepingen. Op elke verdieping 40 brievenbussen. Ben tig keer die flat in en uit gelopen op HAH bij te halen Haha
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 16:17:24 #228
Maffe Fries
pi_73917973
Gewoon met fiets en al de portiek van de flat in gaan
pi_73918226
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon met fiets en al de portiek van de flat in gaan
En de lift in? De brievenbussen zaten op de 1e, 2e, 3e en 4e verdieping
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 oktober 2009 @ 16:27:47 #230
Maffe Fries
pi_73918416
Mag dat wel? Dan moeten ze toch een bussenfront hebben?

Anders moet je even een schoudertas regelen
pi_73918857
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Mag dat wel? Dan moeten ze toch een bussenfront hebben?

Anders moet je even een schoudertas regelen
Er is dus een bussenfront op elk van die verdiepingen. (dat is bij veel flats hier in de buurt zo)
Ja, een schoudertas is sowieso wel handig voor dat soort dingen
pi_73921103
quote:

[..]

Euh, als ik me niet vergis stond die "Ja" voor "gewone" huis aan huis bladen zoals gratis weekbladen(kranten) en stond de "Nee" voor "géén ongeadresseerd huisaanhuis/reclamedrukwerk" ... Toch?
Dus eigenlijk in feite sowieso als er al een stickertje op de bus zit, géén reclame erin werpen, had ik begrepen en zo ook altijd gedaan, kwam ook vaak ongeveer precies zo uit met de hoeveelheid hah...
Pomtiedomtiedom...
pi_73921555
^
Dat doe ik ook altijd.
  FOK!fotograaf woensdag 21 oktober 2009 @ 18:40:17 #234
73911 ultra_ivo
pi_73922320
Gewoon veel stapels HAH mee de flat in nemen, de lift op iedere verdieping laten stoppen en daar 1 of 2 bundels HAH naast de liftdeur leggen. Dan van bovenaf beginnen en iedere keer als je weer voorbij de lift komt je voorraad HAH aanvullen met de daar liggende bundels.
pi_73929042
quote:

[..]

Ik bedoelde ook de nee-ja stickers , maar volgens mij noemen ze die soms ook gewoon ja-nee stickers i.p.v. nee-ja stickers op internet?

Dinsdag is inderdaad een hele zware dag. En dan waren we nog met z'n 2en afgelopen dinsdag en ik vond het al erg veel om te lopen!
pi_73932503
Aangemeld voor postbode en zaterdag maar beide geen plaats meer dus op de wachtlijst. Wel voor tijdelijk volop mijn postcodes, dus daar maar voor aangemeld. Ben benieuwd .

Ik ben nog student vandaar dat tijdelijk ook prima is
x
pi_73933623
Weet iemand dit trouwens:
Op de site van TNT staat dat postbezorgers 4 weken betaald vakantie krijgen.

En dit staat er in de cao van postbezorgers:
1 De werknemer heeft per kalenderjaar recht op vakantie met een omvang van 4 maal het gemiddeld aantal te werken uren per week.
2 Indien de werknemer in de loop van het kalenderjaar in dienst treedt, heeft hij aanspraak op vakantie in evenredigheid met het aantal uren waarop hij aanspraak zou hebben indien hij het gehele jaar in dienst zou zijn.

Komt dat dan op hetzelfde neer? Sorry ben een beetje blond..
pi_73939174
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand dit trouwens:
Op de site van TNT staat dat postbezorgers 4 weken betaald vakantie krijgen.

En dit staat er in de cao van postbezorgers:
1 De werknemer heeft per kalenderjaar recht op vakantie met een omvang van 4 maal het gemiddeld aantal te werken uren per week.
2 Indien de werknemer in de loop van het kalenderjaar in dienst treedt, heeft hij aanspraak op vakantie in evenredigheid met het aantal uren waarop hij aanspraak zou hebben indien hij het gehele jaar in dienst zou zijn.

Komt dat dan op hetzelfde neer? Sorry ben een beetje blond..
Ja, dat komt op hetzelfde neer. Stel dat jij parttime werkt en ik roep ff wat, zo'n 15 uur per week. Dan heb je recht op 4x 15 uur verlof, dus dat is dan in de praktijk gewoon 4 weken betaald vakantie.

Dat geldt alleen niet in het eerste jaar, stel dat jij per 1 juni in dienst bent (dus nog precies 6 maanden tot het einde van het kalenderjaar), dan heb je geen recht op 4 weken, maar op 2 weken. Je werkt ook immers maar de helft van het kalenderjaar, en dus heb je maar recht op helft van je vakantiedagen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 10:14:11 #239
Maffe Fries
pi_73941427
Het loon is inmiddels bijgeschreven
pi_73941804
Dankje silliegirl!

Ik heb ook al loon gekregen. Ik heb nog maar 2 dagen gewerkt en er staat al best veel loon op.
Weet iemand hoe dit kan? Is dit dan met de volgende oktoberdagen erbij?

[ Bericht 14% gewijzigd door Sapphira op 22-10-2009 10:34:50 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 10:31:28 #241
Maffe Fries
pi_73941846
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Sapphira het volgende:
Ik heb ook al loon gekregen. Ik heb nog maar 2 dagen gewerkt en er staat al best veel loon op.
Weet iemand hoe dit kan? Is dit dan met de volgende oktoberdagen erbij?
Ja, je wordt gewoon volgens contract uitbetaald
pi_73942034
Als ik voor 10 dagen (ik werk sinds 20 oktober) (10 uur per week) betaald zou worden nu, dan zou ik meer horen te krijgen dan er opstaat, dat vind ik dus zo raar.
Nouja.. Ik zal het straks eens vragen..
pi_73944448
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:38 schreef Sapphira het volgende:
Als ik voor 10 dagen (ik werk sinds 20 oktober) (10 uur per week) betaald zou worden nu, dan zou ik meer horen te krijgen dan er opstaat, dat vind ik dus zo raar.
Nouja.. Ik zal het straks eens vragen..
Volgens mij krijg je bij een contract van 10 uur per week op je eerste loonstrook 4x10 uur uitbetaald.
pi_73944499
Loon is vandaag gestort.
pi_73954752
Yeah (h)
pi_73955101
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je bij een contract van 10 uur per week op je eerste loonstrook 4x10 uur uitbetaald.
Dat lijkt me sterk aangezien ik maar +-70 euro gekregen heb. bij de TV op mijn loonstrookje staat ook 31-08 / 27-09
Ik snap echt niks van mijn loonstrookje. Bij algemene gegevens onderaan staat bij salaris +-173 euro terwijl er bij uurloon o.r.t. 5,21 euro staat. Dan zou ik toch meer horen te krijgen aangezien 5,21euro x 10 uur x 4 weken = +- 200 euro is.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 17:04:34 #247
Maffe Fries
pi_73955322
31-08 / 27-09 slaat op de periode waarover de meeruren over worden uitbetaald
pi_73955359
Aha ok! Ik dacht dus dat dat de periode was waarover je betaald krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 oktober 2009 @ 17:08:21 #249
Maffe Fries
pi_73955448
Kreeg net wel een brief van het VBG dat ik binnenkort opgeroepen wordt om een proceskennistoets te gaan maken

Heb wel iets beters te doen. de vorige keer ben ik er onderuit gekomen
pi_73958471
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef Sapphira het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk aangezien ik maar +-70 euro gekregen heb. bij de TV op mijn loonstrookje staat ook 31-08 / 27-09
Ik snap echt niks van mijn loonstrookje. Bij algemene gegevens onderaan staat bij salaris +-173 euro terwijl er bij uurloon o.r.t. 5,21 euro staat. Dan zou ik toch meer horen te krijgen aangezien 5,21euro x 10 uur x 4 weken = +- 200 euro is.
Dit loonstrookje betreft je loon over de GEHELE maand oktober plus de MEERUREN die je hebt gewerkt in de periode 31/8-27/9.

Als je 10 uur per week werkt, en je bent begonnen per 20/10 zijn dat 20 uur in oktober, dus EUR 104,20. En dus GEEN 200 euro!.

Verder treden er afrondingsverschillen op, doordat er per maand wordt uitbetaald en NIET per 4 weken! Een maand is iets langer dan 4 weken, dus je krijgt iedere maand (365/7)/12 = 4,34 weeklonen uitbetaald. Dit gaat over je contracturen, de meeruren gaam de ene keer over 4, en dan weer over 5 weken.

Als je een preciezere berekening wil van mij moet je even een scan van je loonstrookje posten, wel even de personalia onleesbaar maken!
pi_73959393
Bedankt voor de uitleg!

Ik kan geen scan maken van het loonstrookje, maar heb wel een foto gemaakt. http://img514.imageshack.us/img514/507/loonstrookje.png

Alvast bedankt.
pi_73959675
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef Sapphira het volgende:
Bedankt voor de uitleg!

Ik kan geen scan maken van het loonstrookje, maar heb wel een foto gemaakt. http://img514.imageshack.us/img514/507/loonstrookje.png

Alvast bedankt.
Link werkt niet, kan je het via een andere website uploaden?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:57:20 #253
256787 CHEVHB
pi_73960408
Mijn loon was een mooie verrassing toen ik thuis kwam van school
pi_73960843
Hmm vreemd. Ok hier nieuwe link: http://www.goldendjego.nl/Loonstrookje.PNG
pi_73962178
Hoi Sapphira,

Ik heb 'm bestudeerd, en hoewel ik de berekening niet helemaal kan volgen snap ik het wel deels.

Volgens de CAO voor Postbezorgers is een fulltime-werkweek 38 uur. Die 21,05% op je loonstrookje slaat dus op de omvang van jouw contract in verhouding tot een fulltime-contract. Dan kom ik uit op 21,05% van 38, en dat is 8 uur. Kennelijk is je contract dus 8 uur per week, en geen 10. Als je echter een dienst hebt van 10 uur zullen die 2 uur extra per week als meeruren worden uitbetaald.

Die EUR 173,19 linksonder is wat je per maand gaat verdienen, exclusief overwerk, en exclusief aanvulling tot het minimumloon (kun je nagaan: het officiele postbezorgersloon is zo laag dat het zelfs onder het minimumloon ligt!).

Die EUR 329,10 (berekening over) is wat een fulltime-postbezorger (die bestaat dus niet) zou hebben verdiend in de twee weken dat jij gewerkt hebt.

Hoe ze tot dit bedrag zijn gekomen begrijp ik niet helemaal, ik snap dat het minder is omdat het niet om een volle maand gaat, maar volgens mij is het zelfs minder nog dan twee weken. Een verklaring hiervoor is onder meer dat een maand gemiddeld 4,345 weken telt, dus dan zou je verwachten dat je 2/4,345e deel van je maandsalaris zou krijgen, maar dan kom ik uit op EUR 79,72 en niet op EUR 69,27. Wat het nog ingewikkelder maakt is dat je niet alleen NIET gewoon op de 1e van de maand bent begonnen, maar ook nog eens midden in een week! Werk je 4 dagen per week, di-vr? Dan denk ik dat je iets meer geld had gekregen deze maand als het contract maandag de 19e was ingegaan, ipv dinsdag de 20e. Want nu heb je de kans dat deze week niet als een volledige werkweek is geteld, omdat je niet de hele week in dienst was. Dat je die maandag sowieso niet zou werken maakt dan vreemd genoeg niet uit.

Ik denk dat je het maar moet laten rusten. Ik denk in alle bescheidenheid dat de gemiddelde postbode-plus of teamcoach nog minder van je loonstrookje snapt dan ik doe, en met mijn berekening kom je in elk geval aardig in de buurt van jouw EUR 70,- En alleen de 1e maand heb je met die rare afrondingsverschillen te maken, dus ik denk dat je komende loonstrookjes veel beter zullen kloppen.
pi_73962451
Nou, gister m'n contract getekend. Mag a.s. woensdag & vrijdag mee en dan zaterdag alleen. Krijg meteen een wijk van 4 uur!
pi_73963144
Bedankt voor de uitleg!

Wat vreemd dat ik maar een 8 uren contract heb. Ik werk van dinsdag tot en met zaterdag. De postbode plus waarbij ik gesolliciteerd heb zei dat ik een 10 uren contract zou krijgen.
Dit ga ik morgen toch even vragen morgen

@ellenatmars: Gefeliciteerd

[ Bericht 10% gewijzigd door Sapphira op 22-10-2009 21:34:16 ]
pi_73963997
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Sapphira het volgende:
Bedankt voor de uitleg!

Wat vreemd dat ik maar een 8 uren contract heb. Ik werk van dinsdag tot en met zaterdag. De postbode plus waarbij ik gesolliciteerd heb zei dat ik een 10 uren contract zou krijgen.
Dit ga ik morgen toch even vragen want ik ga geen 5 dagen werken als ik toch maar 8 uur betaald krijg i.p.v. 10 uur.

@ellenatmars: Gefeliciteerd
Hoi Sapphira, je krijgt natuurlijk wel 10 uur uitbetaald, alleen die 2 uur bovenop die 8, dat zijn meeruren, die krijg je met een maand vertraging. Plus, als je nu bijv. ziek bent of met verlof, dan krijg je ineens maar 8 uur betaald per week.

Maar pak je contract er eens bij, wat staat daar precies in mbt uren?
pi_73966952
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
-überuitleg-
Wauw
pi_73969216
Ah ok!
Contract? Welk contract? Ik heb eigenlijk helemaal niets ondertekent. Ik heb alleen toen met dat sollicitatiegesprek papieren ingevuld en dat zou dan 2 weken duren vooraleer ik mag beginnen met werken bij TNT. Maar ik heb helemaal geen contract gezien?
De postbode plus is wel op vakantie, misschien dat ik hem daarom nog niet gekregen heb.
pi_73972664
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Sapphira het volgende:
Ah ok!
Contract? Welk contract? Ik heb eigenlijk helemaal niets ondertekent. Ik heb alleen toen met dat sollicitatiegesprek papieren ingevuld en dat zou dan 2 weken duren vooraleer ik mag beginnen met werken bij TNT. Maar ik heb helemaal geen contract gezien?
De postbode plus is wel op vakantie, misschien dat ik hem daarom nog niet gekregen heb.
Dan zou ik daar maar heel snel achteraan gaan! Zolang je geen contract hebt mag je namelijk niet eens werken, volgens mij! Nog een wonder dat je al wel loon ontvangen hebt.
pi_73982081
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef ellenatmars het volgende:
Nou, gister m'n contract getekend. Mag a.s. woensdag & vrijdag mee en dan zaterdag alleen. Krijg meteen een wijk van 4 uur!
Gelijk een 4 uurs wijk, dat wordt afzien uhm, valt wel meeee

Iig succes
pi_73985828
Haha toevallig. Heb m'n contract vandaag gekregen. Er staat inderdaad dat ik een 8uren contract heb en ik moet morgen niet werken, maar we konden nog overleggen of ik zaterdag ook kon werken.
Ik zit er stiekem zelf aan te denken om 8uren te blijven werken. Ik vind het best zwaar werk.
Is woensdag tot en met zaterdag dan het beste? of disdag tot en met vrijdag?

Vandaag voor het eerst helemaal alleen gelopen. Jeetje.. Ik ben kapot.
Ik heb 2 uur en 45 minuten over 2 wijken gedaan waar je normaal 2 uur over doet en er was niet eens reclame bij.
pi_73986142
In het begin is het even wennen, maar later loop je die wijkjes zó.
pi_73986605
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Sapphira het volgende:
Haha toevallig. Heb m'n contract vandaag gekregen. Er staat inderdaad dat ik een 8uren contract heb en ik moet morgen niet werken, maar we konden nog overleggen of ik zaterdag ook kon werken.
Ik zit er stiekem zelf aan te denken om 8uren te blijven werken. Ik vind het best zwaar werk.
Is woensdag tot en met zaterdag dan het beste? of disdag tot en met vrijdag?

Vandaag voor het eerst helemaal alleen gelopen. Jeetje.. Ik ben kapot.
Ik heb 2 uur en 45 minuten over 2 wijken gedaan waar je normaal 2 uur over doet en er was niet eens reclame bij.
Voor een eerste keer is dat best een nette tijd, hoor! En er was weliswaar geen hah vandaag, maar wel een hoop dikke post (hier althans), Kampioen, extra dikke Margriet, extra dikke Elsevier, etc.

Maak je dus geen zorgen, je zult steeds sneller worden naarmate je meer routine krijgt. En je conditie zal ook met sprongen vooruit gaan!
pi_73987098
Vind je? *blij* Hahaha..

Ja er waren heel veel dikke tijdschriften. Als ik nu niet extra afval, weet ik het ook niet meer. Ik zit trouwens al op -7,4 kg sinds begin augustus.

*stopt nu met dit topic vol te spammen. *

[ Bericht 5% gewijzigd door Sapphira op 23-10-2009 18:06:13 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:13:01 #267
Maffe Fries
pi_73988003
Was vandaag in 2 uur en 20 minuten klaar met mijn wijk, terwijl er 2:50 voor staat. Ik moet zeggen dat het best nog wel warm was vandaag
  FOK!fotograaf vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:15:38 #268
73911 ultra_ivo
pi_73988113
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet zeggen dat het best nog wel warm was vandaag
Klopt. Ik heb gewoon in korte broek besteld.
pi_73988494
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb gewoon in korte broek besteld.

Maar het was idd prima weer vandaag.
pi_73990178
Wat voor C1000 HAH hebben we morgen? Met of zonder plastic?
pi_73991005
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Zipportal het volgende:
Wat voor C1000 HAH hebben we morgen? Met of zonder plastic?
*hoopt voor zonder*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:37:04 #272
Maffe Fries
pi_73991060
Heb net een lijst gekregen voor het verlof in 2010. Denk dat ik de eerste 12 zaterdagen van het jaar maar eens vrij ga nemen
pi_73991576
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

*hoopt voor zonder*
Maak je geen zorgen, geen C1000 in plastic morgen.
pi_73991658
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net een lijst gekregen voor het verlof in 2010. Denk dat ik de eerste 12 zaterdagen van het jaar maar eens vrij ga nemen
Haha...ik ga volgend jaar serieus wel minimaal 12 zaterdagen achter elkaar verlof opnemen (betaald als het kan, maar ik weet niet precies hoeveel verlof ik heb staan). Alleen nog even tegen m'n TC en planner zeggen
pi_73991967
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:55 schreef TokenW het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, geen C1000 in plastic morgen.
Nice

Jij bent al aan het oefenen voor je Sinterklaas rijmpjes?
pi_73998487

Ik kreeg te horen dat ik vroeger moest gaan morgen, omdat er taart was.
pi_74002033
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:32 schreef MissSpooky het volgende:

Ik kreeg te horen dat ik vroeger moest gaan morgen, omdat er taart was.
Oh da's vast een echte Limburgse kwaliteitsvlaai
pi_74004729
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 05:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dan zou ik daar maar heel snel achteraan gaan! Zolang je geen contract hebt mag je namelijk niet eens werken, volgens mij! Nog een wonder dat je al wel loon ontvangen hebt.
Ik kreeg mijn contract pas een maand na indiensttreding.
Tok.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:25:54 #279
Maffe Fries
pi_74004852
ik ook pas twee weken later ofzo
pi_74009068
Ik ga maar eens op pad, hopelijk geen hoosbuien vandaag. Zo te zien wel een beetje regen
pi_74013219
Was rustig hier
Wel op het laatst harde motregen gehad (lees: de wind was irritant :p)
pi_74013368
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:02 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh da's vast een echte Limburgse kwaliteitsvlaai
Zekerweten Er was ook ananasvlaai, maar daar kwam ik te laat achter

Boh, vandaag geen HAH en bijna geen post. Alleen had iemand een deel van een wijk die al voorbereid was (door iem. anders) laten staan, maar opzich kon ik 't wel sorteren terwijl ik liep.

Én ook nog een lekker temperatuurjte. Net warm genoeg voor een t-shirt met lange mouwen, en toch koud genoeg om je niet rot te zweten. Alleen de regen soms was irri.
pi_74014184
TNT spam via de telefoon, naast de smeek brief om te werken bij VSP, nu ook via de telefoon benaderd. 2x "nee'' gezegt. Wat een schamelloontje krijg je daar, maar ze zeggen er niet bij dat je zelf ook nog moet sorteren thuis, maar dat is dus wel zo... en dat kost je ook al gauw meer dan een uur.. en wat een paupert actie van de TNT zeg, ze moeten juist zorgen dat alle post van VSP via TNT verloopt, houden ze de postbodes nog eens aan het werk, ipv uitbesteden tegen een laag loontje.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:29:50 #284
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_74014531
Zo, voorlopig laatste werkdag gehad. 6 maanden verlof opgenomen om me te richten op andere leuke dingen!
pi_74015104
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:12 schreef Deezertje het volgende:
TNT spam via de telefoon, naast de smeek brief om te werken bij VSP, nu ook via de telefoon benaderd. 2x "nee'' gezegt. Wat een schamelloontje krijg je daar, maar ze zeggen er niet bij dat je zelf ook nog moet sorteren thuis, maar dat is dus wel zo... en dat kost je ook al gauw meer dan een uur.. en wat een paupert actie van de TNT zeg, ze moeten juist zorgen dat alle post van VSP via TNT verloopt, houden ze de postbodes nog eens aan het werk, ipv uitbesteden tegen een laag loontje.
Precies, door bij VSP te gaan werken kaap je post weg bij TNT. Als VSP namelijk in bepaalde gebieden geen mensen heeft, wordt de post door TNT bezorgd. Als je naast je contract bij TNT ook voor VSP gaat werken, besteel je eigenlijk jezelf: je loopt met post die je anders bij TNT zou hebben, maar nu dus voor minder geld.
  FOK!fotograaf zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:04:37 #286
73911 ultra_ivo
pi_74015260
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Waar in Limburg werk je?
pi_74015484
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:40 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Ananasvlaai? Nog nooit van gehoord

Vandaag vieze motregen, was best fris in combinatie met die wind. Wel weinig post en ik vond de C1000 blaadjes van perfect formaat.
Kreeg ook een kadobon van TNT thuisgestuurd om te besteden in hun online kadowinkel, vanwege die HAH op zaterdag de afgelopen maanden. Hebben jullie die ook al gehad?
Ik kan niet kiezen wat ik wil bestellen
pi_74017489
Nu pas Die hangt nog op m'n whitebord xD

Ik weet 't niet. Miss. de vleesetende plant ofzo.
Zou je twee codes kunnen invoeren? Bespaart verzendkosten.
pi_74017573
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef MissSpooky het volgende:
Nu pas Die hangt nog op m'n whitebord xD

Ik weet 't niet. Miss. de vleesetende plant ofzo.
Zou je twee codes kunnen invoeren? Bespaart verzendkosten.
Heb jij twee codes dan?
pi_74017681
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:04 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Waar in Limburg werk je?
In Kerkrade

@xxIessiexx:

M'n zussie heeft er ook een. En aangezien er staat dat je maar 1x de verzendkosten hoefde te betalen als je meerdere dingen kocht, komt 't wel goed uit.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:24:40 #291
Maffe Fries
pi_74018860
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ananasvlaai? Nog nooit van gehoord

Vandaag vieze motregen, was best fris in combinatie met die wind. Wel weinig post en ik vond de C1000 blaadjes van perfect formaat.
Kreeg ook een kadobon van TNT thuisgestuurd om te besteden in hun online kadowinkel, vanwege die HAH op zaterdag de afgelopen maanden. Hebben jullie die ook al gehad?
Ik kan niet kiezen wat ik wil bestellen
Ik moet ook nog ergens zo'n cadeaubon hebben
pi_74026742
Waarom heb ik geen cadeaubon gehad ?
  FOK!fotograaf zondag 25 oktober 2009 @ 00:39:25 #293
73911 ultra_ivo
pi_74031844
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

In Kerkrade
Aha, andere kant van Zuid-Limburg dus.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:23:44 #294
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74037007
Gister een rustig dagje gehad kwa dienst. Ik had van vrijdag op zaterdag maar een half uur geslapen ofzo. Dus het lukte niet echt met concentreren... En na een tijdje komt mijn teamcoach bij me met de vraag of ik op dat moment even bij hem kon komen ivm een functioneringsgesprek!
Een half uur slaap en een functioneringsgesprek, nogal een slechte combinatie.

Gelukkig kwam er vannacht een uurtje bij, godzijdank.
Nothing is what it seems
pi_74037350
Een functioneringsgesprek, krijgt iedereen dat?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 oktober 2009 @ 12:44:17 #296
Maffe Fries
pi_74040426
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:40 schreef greatchampion het volgende:
Een functioneringsgesprek, krijgt iedereen dat?
Het is wel verplicht
pi_74040624
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is wel verplicht
Wanneer krijg je dat dan? Ik heb er bij mij op het depot nog nooit iemand over horen praten.
We krijgen in november wel een nieuwe TC, dus misschien dat iedereen dan met hem moet praten...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 oktober 2009 @ 13:03:59 #298
Maffe Fries
pi_74040936
Ik heb dit jaar twee van die gesprekken gehad.
pi_74041649
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb dit jaar twee van die gesprekken gehad.
Oke. En ga je dan praten over hoe goed je werkt enzo?
Mijn TC zegt altijd dat ik het heel goed doe en voor de rest hoor ik em eigenlijk nooit.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 oktober 2009 @ 13:32:36 #300
Maffe Fries
pi_74041673
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:31 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oke. En ga je dan praten over hoe goed je werkt enzo?
Daar komt het wel op neer ja
quote:
Mijn TC zegt altijd dat ik het heel goed doe en voor de rest hoor ik em eigenlijk nooit.
Dat is altijd mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')