Als het goed is wel, maar ik heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bestaan er ja-nee stickers dan?
Dinsdag is alleen zwaar als er een dikke Gammafolder bij zitquote:Je kiest trouwens wel een rotdag uit om te beginnen met werken, dinsdag is altijd loodzwaar qua HAH.![]()
Ik meld me dan ook nooit aan om te werken op dinsdag![]()
Ik kan ze ook niet vinden via Google.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar ik heb ze nog nooit gezien
[..]
Dinsdag is alleen zwaar als er een dikke Gammafolder bij zit
En de lift in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon met fiets en al de portiek van de flat in gaan
Er is dus een bussenfront op elk van die verdiepingen. (dat is bij veel flats hier in de buurt zo)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Mag dat wel? Dan moeten ze toch een bussenfront hebben?
Anders moet je even een schoudertas regelen
Euh, als ik me niet vergis stond die "Ja" voor "gewone" huis aan huis bladen zoals gratis weekbladen(kranten) en stond de "Nee" voor "géén ongeadresseerd huisaanhuis/reclamedrukwerk" ... Toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bestaan er ja-nee stickers dan? Ik dacht alleen nee-ja.
Je kiest trouwens wel een rotdag uit om te beginnen met werken, dinsdag is altijd loodzwaar qua HAH.![]()
Ik bedoelde ook de nee-ja stickersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bestaan er ja-nee stickers dan? Ik dacht alleen nee-ja.
Je kiest trouwens wel een rotdag uit om te beginnen met werken, dinsdag is altijd loodzwaar qua HAH.![]()
Ja, dat komt op hetzelfde neer. Stel dat jij parttime werkt en ik roep ff wat, zo'n 15 uur per week. Dan heb je recht op 4x 15 uur verlof, dus dat is dan in de praktijk gewoon 4 weken betaald vakantie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand dit trouwens:
Op de site van TNT staat dat postbezorgers 4 weken betaald vakantie krijgen.
En dit staat er in de cao van postbezorgers:
1 De werknemer heeft per kalenderjaar recht op vakantie met een omvang van 4 maal het gemiddeld aantal te werken uren per week.
2 Indien de werknemer in de loop van het kalenderjaar in dienst treedt, heeft hij aanspraak op vakantie in evenredigheid met het aantal uren waarop hij aanspraak zou hebben indien hij het gehele jaar in dienst zou zijn.
Komt dat dan op hetzelfde neer?Sorry ben een beetje blond..
Ja, je wordt gewoon volgens contract uitbetaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Sapphira het volgende:
Ik heb ook al loon gekregen.Ik heb nog maar 2 dagen gewerkt en er staat al best veel loon op.
![]()
Weet iemand hoe dit kan? Is dit dan met de volgende oktoberdagen erbij?
Volgens mij krijg je bij een contract van 10 uur per week op je eerste loonstrook 4x10 uur uitbetaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:38 schreef Sapphira het volgende:
Als ik voor 10 dagen (ik werk sinds 20 oktober) (10 uur per week) betaald zou worden nu, dan zou ik meer horen te krijgen dan er opstaat, dat vind ik dus zo raar.
Nouja.. Ik zal het straks eens vragen..
Dat lijkt me sterk aangezien ik maar +-70 euro gekregen heb. bij de TV op mijn loonstrookje staat ook 31-08 / 27-09quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je bij een contract van 10 uur per week op je eerste loonstrook 4x10 uur uitbetaald.
Dit loonstrookje betreft je loon over de GEHELE maand oktober plus de MEERUREN die je hebt gewerkt in de periode 31/8-27/9.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien ik maar +-70 euro gekregen heb. bij de TV op mijn loonstrookje staat ook 31-08 / 27-09
Ik snap echt niks van mijn loonstrookje. Bij algemene gegevens onderaan staat bij salaris +-173 euro terwijl er bij uurloon o.r.t. 5,21 euro staat. Dan zou ik toch meer horen te krijgen aangezien 5,21euro x 10 uur x 4 weken = +- 200 euro is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |