abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73738609
Dankje wel voor je antwoord.

Zit er ook een sorteercentrum in Overijssel?
  FOK!fotograaf vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:23:13 #152
73911 ultra_ivo
pi_73741163
Afhankelijk van je contract kun je eventueel zelfs in aanmerking komen voor een omscholing.
pi_73750185
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Waarom die trieste smiley erbij? Ik hoop zelf over een tijdje aan de slag te kunnen gaan als buschauffeur, vraag me niet waarom maar dat wilde ik al worden toen ik klein was. Het werk bij TNT zorgt er in ieder geval voor dat ik redelijk wat rijervaring heb in de drukke stad wat denk ik wel van pas kan komen bij het beroep van een buschauffeur.
Die smiley was bedoeld omdat er misschien ontslagen vallen.
Buschauffeurs op zich bewonder ik af en toe, als ik zie hoe ze zich door sommige bochten heen werken
pi_73752498
Morgen HAH?
Out for my own, to live my own way...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:10:14 #155
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73752542
Hoop het niet
pi_73752928
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef gelebeer het volgende:
Morgen HAH?
C1000, zoals gewoonlijk.
pi_73752974
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef gelebeer het volgende:
Morgen HAH?
Hier wel, C 1000, extra dik, in plastic. 50 stuks per bundel.

Nog meer mensen hier die brief gehad van Pieter Hollander met de vraag of je naast je huidige contract bij TNT Post ook nog 5 uurtjes bij VSP Post wilde komen werken? (daar betalen ze per brief).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73754467
Nein

Ik hoop dat er hier geen C1000 is.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73754553
Hier wel c1000, in plastic inderdaad, da's vet irritant
pi_73756055
Als ze per 50 zitten heb ik er morgen 9 bundels hah...en hier misschien ook nog (lokaal) Jumbo erbij.
Als het weer zo'n waardeloze C1000 vleestas is... niemand geett daar wat om
pi_73756252
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Deezertje het volgende:
Als ze per 50 zitten heb ik er morgen 9 bundels hah...en hier misschien ook nog (lokaal) Jumbo erbij.
Als het weer zo'n waardeloze C1000 vleestas is... niemand geett daar wat om
Da's met de meeste HAH het geval
pi_73756793
Nah ik heb wel weer zin om te werken, HAH of niet... (kan zijn dat ik hier morgen na een paar uur werken weer anders over denk hoor )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:14:18 #163
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73760598
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Nah ik heb wel weer zin om te werken, HAH of niet... (kan zijn dat ik hier morgen na een paar uur werken weer anders over denk hoor )
Dat heb ik ook wel is..
pi_73767426
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier wel, C 1000, extra dik, in plastic. 50 stuks per bundel.

Nog meer mensen hier die brief gehad van Pieter Hollander met de vraag of je naast je huidige contract bij TNT Post ook nog 5 uurtjes bij VSP Post wilde komen werken? (daar betalen ze per brief).
Wat een grap. Bij VSP komen werken. Waarom versturen ze dat spul dan niet met TNT, oh nee laat maar, dat doen ze al. De eigen TNT-post krijgen die paupers (Peter Bakker en consorten) al niet weg. Morgen weer post van 2 dagen. De enige reden dat TNT Post niet kan blijven bestaan is TNT zelf.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:29:43 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73767708
Ook lekker handig van de TNT. Ze hebben tegenwoordig weer auto's zonder Boco. Dus daar kun je de regels weer mee gaan overtreden. Heb zelf helaas nog niet met onze nieuwste aanwinst gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73769026
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ook lekker handig van de TNT. Ze hebben tegenwoordig weer auto's zonder Boco. Dus daar kun je de regels weer mee gaan overtreden. Heb zelf helaas nog niet met onze nieuwste aanwinst gereden
Wat voor regels? Ik overtreed altijd de regels (nee grapje, alleen de max. snelheid) en vorige week stond ik helemaal bovenaan de Boco scorelijst.
Vandaag bijna een boete te pakken gehad trouwens. Ik reed nog net door oranje op een kruispunt en halverwege de kruising zag ik rechts opeens een politiewagen staan. Achter me reed een collega die zeer waarschijnlijk wel door rood reed. Vervolgens haalt die collega me ook nog in met een snelheid van rond de 70km/u (50 toegestaan) terwijl die politiewagen dus achter ons reed. Verderop stond een rij auto`s waarop die politiewagen dus precies naast mijn collega parkeerde. Mijn collega kreeg geen volgteken maar waarschijnlijk alleen een preek van de agenten. Of hij krijgt de boetes op kenteken, dat zou wel erg zuur zijn voor hem.
Tok.
pi_73779962
Mijn humeur is echt behoorlijk gedaald vanmiddag. Ik moest twee, voor mij onbekende, wijken lopen in een ander dorp. In dat dorp is een garagebox waar altijd de grijze zakjes worden neergezet, van daaruit begin je dus met een wijk.
Ik opende een zak van mijn eerste wijk en zag dat er een briefje inzat met "andere zak staat op steunpunt". Maar nérgens een vermelding van waar dat steunpunt nu precies was. Dus ik gebeld naar m'n TC, kreeg te horen waar het steunpunt voor die wijk was en dat ging allemaal wel goed enzo.
Voor mijn tweede wijk ging ik weer naar de garagebox om de zakjes op te halen. Bleek dat ook één zak met post op een steunpunt was neergezet. Dus ik reed vol goede moed naar het steunpunt van de eerste wijk. Daar stond het zakje niet! Dus ik belde weer mijn TC, maar kreeg de voicemail. Toen belde ik de postbode plus en kreeg ook daar de voicemail. Ik werd een beetje nerveus, want ik moest de helft van mijn wijk nog afmaken en dat gaat vrij moeilijk zonder post. Ik reed weer naar de garagebox en zag daar nog een telefoonnummer hangen. Kreeg iemand aan de lijn die zei dat het misschien bij een verzorgingstehuis stond, maar hij wist het voor de rest ook niet want hij liep nooit in dat dorp.
Nou, je raadt het al, het stond ook niet bij het verzorgingstehuis.
Daar sta je dan, vreemd dorp, niemand is bereikbaar, echt niet normaal!
Godzijdank kwam ik een andere bezorger tegen die me wist te vertellen dat het steunpunt bij iemand thuis was
pi_73780282
Hier een relatief makkelijk dagje. Er was veel te weinig c1000, dus in plaats van 7 bundels had ik er maar 1...
pi_73782054
xxiessiexx, waarom ben je na de eerste voicemail niet naar huis gegaan? Nu heb je allemaal moeite gedaan, ben je langer bezig geweest,ws onbetaald, voor een fout van lakse mensen?
pi_73782446
Mja, makkelijk gezegd misschien, maar ik denk niet dat je dat kan maken..

Voor mij was 't echt een easyy dagje, geen HAH en weinig post.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73783390
Tuurlijk kan je dat wel maken!
Zolang je je grenzen niet aangeeft blijf je uren onbetaald voor ze bezig!

enne...er blijven zoveel wijken staan, dat beetje wat bij een steunpunt staat kan er best wel bij hoor...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:01:44 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73783439
Bij ons is het nog maar één keer voorgekomen dat er een wijk is blijven staan. Kwam door een misverstand. Voor de rest is altijd alles weggebracht
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73785666
Ik ben niet echt het type dat zomaar een wijk laat staan, dan blijft het de hele tijd door mijn hoofd spoken Maargoed, voordeel van de situatie: ik ken nu wel alle steunpunten in dat dorp
pi_73785858
Bij ons blijven er elke zaterdag meerdere wijken staan.
pi_73786155
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef seventhseagulll het volgende:
Bij ons blijven er elke zaterdag meerdere wijken staan.
Zullen ze blij mee zijn op maandag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')