Mijn humeur is echt behoorlijk gedaald vanmiddag. Ik moest twee, voor mij onbekende, wijken lopen in een ander dorp. In dat dorp is een garagebox waar altijd de grijze zakjes worden neergezet, van daaruit begin je dus met een wijk.
Ik opende een zak van mijn eerste wijk en zag dat er een briefje inzat met "andere zak staat op steunpunt". Maar nérgens een vermelding van waar dat steunpunt nu precies was. Dus ik gebeld naar m'n TC, kreeg te horen waar het steunpunt voor die wijk was en dat ging allemaal wel goed enzo.
Voor mijn tweede wijk ging ik weer naar de garagebox om de zakjes op te halen. Bleek dat ook één zak met post op een steunpunt was neergezet. Dus ik reed vol goede moed naar het steunpunt van de eerste wijk. Daar stond het zakje niet!

Dus ik belde weer mijn TC, maar kreeg de voicemail. Toen belde ik de postbode plus en kreeg ook daar de voicemail. Ik werd een beetje nerveus, want ik moest de helft van mijn wijk nog afmaken en dat gaat vrij moeilijk zonder post. Ik reed weer naar de garagebox en zag daar nog een telefoonnummer hangen. Kreeg iemand aan de lijn die zei dat het misschien bij een verzorgingstehuis stond, maar hij wist het voor de rest ook niet want hij liep nooit in dat dorp.
Nou, je raadt het al, het stond ook niet bij het verzorgingstehuis.
Daar sta je dan, vreemd dorp, niemand is bereikbaar, echt niet normaal!
Godzijdank kwam ik een andere bezorger tegen die me wist te vertellen dat het steunpunt bij iemand thuis was