abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73511070
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger

@Sapphira, hoe oud ben je?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73515501
Ik ben 20 en word in november 21.
pi_73519926
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer (wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.

Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzo Levensloos.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:09:45 #79
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73523265
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer (wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.

Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzo Levensloos.
Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.

Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".

Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Nothing is what it seems
pi_73523758
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.

Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".

Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:42:20 #81
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73524310
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.

Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Nothing is what it seems
pi_73524587
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.

Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Haha nee zo erg is het niet hoor Eigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..

Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
pi_73526819
Morgen 90% kans op regen...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:30:00 #84
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73527135
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha nee zo erg is het niet hoor Eigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..

Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
Ja, dat is wel weer waar. Haha. Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.

Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.
Nothing is what it seems
pi_73529217
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:59:29 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73529774
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel weer waar. Haha. Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.

Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73529778
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef greatchampion het volgende:
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?
C1000, zoals gewoonlijk en aangezien er een of andere speciale actie is, in een zeer onhandig formaat.
pi_73534960
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:47 schreef MissSpooky het volgende:
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger

@Sapphira, hoe oud ben je?
Geen van beiden, ik haal de post op bij klanten en doe de buslichting.

Sommige klanten hebben soms een stuk of 10 postzakken van een heel aardig gewicht. Veel klanten zijn dan altijd heel behulpzaam en helpen met tillen. Eergisteren was er een klant (een man overigens) die met zijn armen over elkaar in de deuropening bleef staan en toekeek hoe ik mijn rug naar de filistijnen hielp. Dat is voor mij geen enkel probleem aangezien klanten niet verplicht zijn om te helpen, maar dan kan je beter terug naar je kantoortje lopen en net alsof doen dat je druk aan het werk bent.
Tok.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:44:00 #89
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73535037
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
In supermarkten heb je zomers vaak wel van die tijdelijke hulpkrachten en dat zijn bijna altijd..... meisjes en zijn bijna allemaal ongeveer.... 20.

Genoeg gezegd denk ik zo.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:46:14 #90
Maffe Fries
pi_73535111
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel

Alleen jammer dat ze bezet is
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:52:55 #91
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73535313
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel

Alleen jammer dat ze bezet is

Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!
Nothing is what it seems
pi_73536390
Lol, letten jullie überhaupt wel op je werk bij het bezorgen?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:28:08 #93
Maffe Fries
pi_73536422
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!
Dat klopt
pi_73547011
Veeel fijne post, maar heel weinig blauwe bakken. Nadeel van veel fijne post is dat mijn dienst ontzettend lang moet wachten. Bij de allerlaatste ronde van de machine komen er nog 2 grote wijken van mij er uit. Iedereen gaat dan al de wijken in en ik ben nog druk binnen
Noot noot.
pi_73547453
Apart weer vandaag. Ik begon in een heerlijk zonnetje, maar na ongeveer anderhalf uur huppelend post rondbrengen, kwamen er ineens hele dikke donkere wolken mijn kant uit. Kon gelukkig precies schuilen bij een huis, stond ik daar tien minuten te wachten En dit ging de hele tijd zo door, want in mijn volgende wijk begon ik met een blauwe lucht en toen ik bij het gedeelte met de flats (en dus binnen) was, ging het weer tekeer buiten. Kwam mij best uit, heb zodoende maar een paar druppels op mijn hoofd gehad
Oja, vandaag ook voor het eerst een bundel post uit m'n handen laten vallen Dat was niet zo'n heel handige actie. En ik heb getuige mogen zijn van twee golden retrievers die elkaar wel heel duidelijk lieten weten dat ze elkaar mochten
pi_73547902
Hier veel post en C1000 en Jumbo (onnnnhandigggg formaat) als HAH
pi_73552759
Vandaag wilde m'n TC mijn rode PTT tassen omruilen voor die nieuwe TNT fietstassen

Maar uiteindelijk toch met m'n oude tasjes de weg opgegaan, ik laat ze voortaan wel aan m'n fiets hangen en belaad m'n tassen wel in de stalling zodat de TC er geen zich meer op heeft
pi_73553060
Die Ptt posttassen zijn veel handiger, past veel meer in en ze hebben niet van die nutteloze flappen.

Was weinig post vandaag, ik hield het droog tot op 2 minuten voordat ik klaar was. Toen begon het vreselijk te stortregenen en was ik toch helemaal doorweekt
Out for my own, to live my own way...
pi_73553390
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.

Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.

Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73553769
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.

Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.

Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk! 8)
Welke dag?
pi_73557646
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!
Zijn dat niet die enveloppen met inzamelzakken voor plastic erin? Die hebben wij hier ook gehad, een soort pakjes zijn het eigenlijk. Was wel geadresseerd hier, wijk die normaal 3-4 grijze tassen heeft had er toen 15 ofzo...

Gelukkig werd het overgrote deel verspreid door de postafdeling van de sociale werkplaats hier. Maar er schijnt ook een groot deel 'verdwenen' te zijn... (veel huishoudens hebben schijnbaar niets ontvangen).

In ieder geval, succes ermee
pi_73561086
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke dag?
Woensdag, maar het is niet voor iedereen. Ondanks alle verhalen over teruglopende post is daar hier relatief weinig van te merken, schijnt ook te komen omdat het voor Selektmail en VSP niet zo lucratief is om hier in het dorp te bezorgen, de afgiftepunten liggen nogal verspreid. Ik heb regelmatig post van "concurrenten" erbij zitten waar dan een papiertje met TNT Post Port Betaald over hun eigen frankering geplakt zit.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:12:42 #103
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73561712
Pfff, ging niet lekker vandaag!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:17:40 #104
Maffe Fries
pi_73561851
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
pi_73572748
Gisteren was wel een vreemde dag met het weer, de hele dag steeds korte heftige buitjes. Voor de rest ging het wel goed gelukkig.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:48:38 #106
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73573114
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
Succes!
Over het algemeen duren die van mij nooit zo vreselijk lang gelukkig.
En ik heb binnenkort ook zo'n gesprek, dit keer met de nieuwe teamcoach, ben benieuwd.

Gister was idd wat een vreemd dagje kwa weer. Het heeft vrij kort gemiezerd en voor de rest was het gewoon triest herfstweer...

Ik hoefde sinds tijden maar heel kort te werken, ik had maar één wijkje die ik hoefde te bestellen. En om 5 uur werd ik nog eens gebeld of ik nog een straat wou bestellen die een postbezorger op een depot in een nieuwbouwwijk had vergeten. Whaha.

En daarnaast heb ik veel met een collega opgetrokken. Zulke sociale momenten maken dit baantje toch wel weer erg leuk!
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf zondag 11 oktober 2009 @ 14:31:57 #107
73911 ultra_ivo
pi_73574493
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).

pi_73575067
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).

Geniaal! Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
  FOK!fotograaf zondag 11 oktober 2009 @ 15:20:03 #109
73911 ultra_ivo
pi_73576033
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Geniaal! Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
Met dank aan de firma Sachs
pi_73579725
Dat filmpie
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73611610
Weet iemand hoe het precies zit met het aantal vrije dagen dat de TNT verplicht is te geven.
Dit jaar heb ik namelijk nog maar 1 vrije dag gehad en ze willen me nog maar 2 vrije dagen verlenen terwijl ik nog zo'n 130 uur aan vrije dagen heb.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 oktober 2009 @ 15:09:30 #112
Maffe Fries
pi_73611676
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
pi_73612013
Oh oh wat een zooitje vandaag Ik denk ik pak een keer de fiets, wat ik sinds ik bij TNT werk pas één keer gedaan heb (vorig jaar december ) en gelijk is het lot niet met mij. Ik rij net mijn wijk binnen als ik me bedenk dat mijn achterband wel heel bonkerig rijdt. Nog geen twee tellen later is de complete achterband leeg en kan ik naar huis om vanuit daar met de brommer naar het depot te rijden om daar een tntbrommer te halen
Anti-klacht: Maandag weinig post is leuk
(nog nooit eerder op maandag gewerkt)
pi_73613652
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73621808
Hey TnT'rs
Ik heb op 10-10-2009 een pakket aangetekend bij AH afgeleverd is in genomen ingescant en ik heb de gegeven hier. Nu is het onderhand 12-10-2009 maar het is nog niet via tracktrace.nl te vinden.

Is het zo dat pakket van zaterdag pas maandag worden opgehaald? en pas op maandag in de database van tracktrace staan?
pi_73623146
Ja
Dinsdag wordt ie dan bezorgd als het goed is.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:28:31 #117
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73641834
Hoe zit het met snuf? Nog steeds niets gehoord van je solicitatie?
pi_73650285
Ik neem aan van niet.
Tis sowieso gigantisch vriendjespolitiek daar.
pi_73654554
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_73658449
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:34 #121
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73658914
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.

Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:33:06 #122
Maffe Fries
pi_73659319
Had vandaag naast een autoroute ook nog de helft van een andere wijk. Dat stuk deed ik voor het eerst en dan ik het wel even zoeken zeg
pi_73661776
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen post bezorg en dat vrij vragen onder collega's geregeld wordt, want als ik bij de procesleider vrij moet vragen, kan ik nog wachten tot na kerst.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73662856
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Eh, wij krijgen die gewoon de maand NAdat we ze gemaakt hebben (dus stel, je werkt in juli extra, dan krijg je in augustus deze "meeruren" uitbetaald..).. Als je geen extra loon krijgt moet je het even navragen bij je teamcoach, er gaat nl. ook nogal is wat mis met invoeren van je meeruren
pi_73670876
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.

Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Als het goed is wordt verlof verrekend met je verlofbudget (5x het aantal concracturen per zaterdag), en NIET met je extra gewerkte uren. Deze laatste moeten in principe gewoon worden uitbetaald, tenzij je UITDRUKKELIJK te kennen hebt gegeven je meerwerk niet in geld maar in vrije tijd te willen. In dat geval wordt het meerwerk BIJGESCHREVEN bij je verlofbudget.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2009 @ 09:48:53 #126
Maffe Fries
pi_73672855
Dan heb je naar mijn mening jezelf alleen maar te pakken, want over de extra gewerkte uren bouw je namelijk ook verlof op en als alles direct naar het verlof gaat krijg je die extra tijd weer niet
pi_73673027
Kan je ergens op je salarisstrook zien hoeveel verlofuren je hebt opgebouwd? Zou ik wel eens willen weten...heel veel volgens mij
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2009 @ 09:59:26 #128
Maffe Fries
pi_73673085
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Ohrpolster. het volgende:
Kan je ergens op je salarisstrook zien hoeveel verlofuren je hebt opgebouwd? Zou ik wel eens willen weten...heel veel volgens mij
Het staat niet op de salarisstrook. Je moet even de teamcoach vragen of hij een uitdraai wil maken.
pi_73677658
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Ohrpolster. het volgende:
Wij krijgen eens in de zoveel tijd een a4tje met daarop de opgebouwde verlofuren.
pi_73688767
Ik dacht dat er een reclameblaadje door de bus viel van de Staatsloterij, nee was het van TNT Wat een verpakking.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:43:04 #131
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73691134
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat er een reclameblaadje door de bus viel van de Staatsloterij, nee was het van TNT Wat een verpakking.
Ik dacht dat het een "vies" blaadje was die in een onopvallende verpakking zat en die door de een of andere halve - gare naar mij opgestuurd was.
Nothing is what it seems
pi_73691158
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een "vies" blaadje was die in een onopvallende verpakking zat en die door de een of andere halve - gare naar mij opgestuurd was.
Hahaha
Die zitten toch eerder in een roze of zwarte verpakking?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2009 @ 20:03:49 #133
Maffe Fries
pi_73691779
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hahaha
Die zitten toch eerder in een roze of zwarte verpakking?
Een discrete verpakking
pi_73697990
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een discrete verpakking
Ja, die iedereen in één oogopslag herkent
pi_73700481

Vandaag heb ik een groot pakket met daarin mijn TNT werkkleding ontvangen. Toch netjes, het is ongeveer drie weken geleden dat ik op de website mijn maten heb opgegeven dus vrij snel ontvangen vind ik.
Het is wel een beetje teveel van het goede. Er zitten onder andere 4 soorten shirts bij waarvan 2 exemplaren van elk soort. Waarschijnlijk draag ik toch alleen de jas van TNT en berg ik al het overige netjes op.
Ik had trouwens ook een broek en schoenen verwacht maar die heb ik niet gezien.
Tok.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2009 @ 23:51:44 #136
Maffe Fries
pi_73700713
schoenen zitten niet in het pakket. Daarvoor krijg je kortingsbonnen
pi_73705887
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

Vandaag heb ik een groot pakket met daarin mijn TNT werkkleding ontvangen. Toch netjes, het is ongeveer drie weken geleden dat ik op de website mijn maten heb opgegeven dus vrij snel ontvangen vind ik.
Het is wel een beetje teveel van het goede. Er zitten onder andere 4 soorten shirts bij waarvan 2 exemplaren van elk soort. Waarschijnlijk draag ik toch alleen de jas van TNT en berg ik al het overige netjes op.
Ik had trouwens ook een broek en schoenen verwacht maar die heb ik niet gezien.
En het was niet eens allemaal drie maten te groot?
pi_73706850
Jah hier wel (ook dus? ), vooral de broeken dan, die er wel bij zaten. Al kwam mijn pakket wel weer pas na 2 maanden ofzo na aanvraag aan de deur, ik denk al huh wtf een pakket voor mij? Van wie dan?
Ook hier zal 't meeste wel opgeborgen worden, behalve de jas, waar ik er toch al een van had (tijdens/vlak na sollicitatie al meegekregen)
De "nieuwe" jas is overigens wel een stuk oranjer van kleur ipv roodachtig. Verkleurt dat zo snel?
Pomtiedomtiedom...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 oktober 2009 @ 10:59:15 #139
Maffe Fries
pi_73706918
De kleding verkleurt idd razendsnel. De kleuren worden snel vaal.
pi_73709115
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, zijn er hier ook mensen die i het oosten van het land werken bij de TNT??
Ik ben namelijk op zoek naar een baantje bij de TNT als postsorteerder-datatypist,
Maar volgens mij is dat alleen in zwolle en niet in andere plaatsen in overijssel of wel?

En als je hebt gesoliciteerd via de site, krijg je dan ook antwoord? of alleen als ze je uitnodigen voor gesprek??
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:30:26 #141
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73713918
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
Idd. Ik heb zo'n 2 jaar in eenzelfde t - shirt gelopen. Ik heb 'm nu als reserve, maar hij is echt gewoon roze - achtig. Je ziet bijkans alleen nog aan het logo dat het een TNT - shirt is.
Nothing is what it seems
pi_73715856
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:10 schreef cooper21 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, zijn er hier ook mensen die i het oosten van het land werken bij de TNT??
Ik ben namelijk op zoek naar een baantje bij de TNT als postsorteerder-datatypist,
Maar volgens mij is dat alleen in zwolle en niet in andere plaatsen in overijssel of wel?

En als je hebt gesoliciteerd via de site, krijg je dan ook antwoord? of alleen als ze je uitnodigen voor gesprek??
Even op de laatste vragen: De meesten krijgen antwoord ja (binnen 5 werkdagen). Je kan sowieso niet solliciteren als ze niemand zoeken (dan kan je niet op het formulier op de website komen).
pi_73715910
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
Bedoel je nou de rode of de oranje kleding? Ik vind mijn oranje kleding nog van perfecte kleurstaat namelijk.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 oktober 2009 @ 15:26:45 #144
Maffe Fries
pi_73716019
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bedoel je nou de rode of de oranje kleding? Ik vind mijn oranje kleding nog van perfecte kleurstaat namelijk.
Doe de oranje maar, of wat er voor door moet gaan. Bij mij verkleurt het erg snel. Gewoon even buiten lopen is genoeg
pi_73716188
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Doe de oranje maar, of wat er voor door moet gaan. Bij mij verkleurt het erg snel. Gewoon even buiten lopen is genoeg
*werpt kritische blik op eigen TNT-kleding*
Ik zie wel dat mijn regenjas van een feller oranje is dan mijn andere jassen, regenjas is pas één keer gebruikt. Maar die hoort zeker wel feller te zijn? Oja en mijn t-shirt is ook van een fellere kleur oranje.
Misschien is het inderdaad verkleurd zonder dat ik het doorhad...
pi_73722785
't Is gedaan met de postbode, als ik de inhoud van de presentatie die gisteren gehouden werd moet geloven. In de zeer nabije toekomst (als de onderhandelingen met de bonden niet tot een CAO met lagere lonen leidt kan dit al in 2012 een feit zijn) zal TNT Post er totaal anders uitzien dan nu.

De functies "postbode" en "chauffeur" gaan geheel verdwijnen, net als trouwens de "postbode plus". Buslichtingen, zakjes rijden, aangetekenden, etc zal allemaal worden uitbesteed. Nagenoeg alle postbodes met een contract groter dan 25 uur (en collectiemedewerkers > 15 uur) moeten het bedrijf verlaten, hetzij vrijwillig via Mobility, hetzij via gedwongen ontslag.

Deeltijdwerkers met contracten tot maximaal 25 uur mogen vooralsnog blijven, zij worden tewerk gesteld op 1 van de 6 tot 12 voorbereidingslocaties, die in de buurt van de 6 sorteercentra gaan komen. Ze gaan daar de hele godganse dag wijken voorbereiden, want lopen zit er niet meer bij, dat gaan de postbezorgers doen.

Wie weet er nog een leuk baantje voor mij?
pi_73723555
Op die manier zullen kwaliteit en betrouwbaarheid sterk achteruit gaan denk ik, waardoor de keuze voor een concurrent voor klanten alleen maar 'makkelijker' wordt. Op die manier graaft TNT een beetje zijn eigen graf, denk ik dan. Aan de andere kant, wat kan je als commercieel bedrijf anders in zo'n scheve markt als deze. Qua prijs kan TNT toch nooit opboksen tegen de concurrenten, zolang die onder het minimumloon blijven betalen. En zolang TNT verplichtingen heeft die de concurrent niet heeft is er toch sowieso geen sprake van eerlijke concurrentie...

De Post terug in handen van de staat graag...
  FOK!fotograaf donderdag 15 oktober 2009 @ 19:33:22 #148
73911 ultra_ivo
pi_73724289
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Ohrpolster. het volgende:
De Post terug in handen van de staat graag...
pi_73733628
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Wie weet er nog een leuk baantje voor mij?
Je kan ipv post altijd nog mensen bezorgen, als buschauffeur...
pi_73736776
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je kan ipv post altijd nog mensen bezorgen, als buschauffeur...
Waarom die trieste smiley erbij? Ik hoop zelf over een tijdje aan de slag te kunnen gaan als buschauffeur, vraag me niet waarom maar dat wilde ik al worden toen ik klein was. Het werk bij TNT zorgt er in ieder geval voor dat ik redelijk wat rijervaring heb in de drukke stad wat denk ik wel van pas kan komen bij het beroep van een buschauffeur.
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')