Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer(wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.
Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzoLevensloos.
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.
Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".
Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen![]()
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
Haha nee zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.
Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Ja, dat is wel weer waar. Haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha nee zo erg is het niet hoorEigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..
![]()
Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Haha.Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.
Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.![]()
C1000, zoals gewoonlijk en aangezien er een of andere speciale actie is, in een zeer onhandig formaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef greatchampion het volgende:
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?![]()
Geen van beiden, ik haal de post op bij klanten en doe de buslichting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:47 schreef MissSpooky het volgende:
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger
@Sapphira, hoe oud ben je?
In supermarkten heb je zomers vaak wel van die tijdelijke hulpkrachten en dat zijn bijna altijd..... meisjes en zijn bijna allemaal ongeveer.... 20.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel
Alleen jammer dat ze bezet is
Dat kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!![]()
Welke dag?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.
Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!8)
Zijn dat niet die enveloppen met inzamelzakken voor plastic erin? Die hebben wij hier ook gehad, een soort pakjes zijn het eigenlijk. Was wel geadresseerd hier, wijk die normaal 3-4 grijze tassen heeft had er toen 15 ofzo...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!![]()
Woensdag, maar het is niet voor iedereen. Ondanks alle verhalen over teruglopende post is daar hier relatief weinig van te merken, schijnt ook te komen omdat het voor Selektmail en VSP niet zo lucratief is om hier in het dorp te bezorgen, de afgiftepunten liggen nogal verspreid. Ik heb regelmatig post van "concurrenten" erbij zitten waar dan een papiertje met TNT Post Port Betaald over hun eigen frankering geplakt zit.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
Geniaal!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).
Met dank aan de firma Sachsquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geniaal!Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.paupertsquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen post bezorg en dat vrij vragen onder collega's geregeld wordt, want als ik bij de procesleider vrij moet vragen, kan ik nog wachten tot na kerst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
Eh, wij krijgen die gewoon de maand NAdat we ze gemaakt hebben (dus stel, je werkt in juli extra, dan krijg je in augustus deze "meeruren" uitbetaald..).. Als je geen extra loon krijgt moet je het even navragen bij je teamcoach, er gaat nl. ook nogal is wat mis met invoeren van je meerurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Als het goed is wordt verlof verrekend met je verlofbudget (5x het aantal concracturen per zaterdag), en NIET met je extra gewerkte uren. Deze laatste moeten in principe gewoon worden uitbetaald, tenzij je UITDRUKKELIJK te kennen hebt gegeven je meerwerk niet in geld maar in vrije tijd te willen. In dat geval wordt het meerwerk BIJGESCHREVEN bij je verlofbudget.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.
Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Het staat niet op de salarisstrook. Je moet even de teamcoach vragen of hij een uitdraai wil maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Ohrpolster. het volgende:
Kan je ergens op je salarisstrook zien hoeveel verlofuren je hebt opgebouwd? Zou ik wel eens willen weten...heel veel volgens mij
Wij krijgen eens in de zoveel tijd een a4tje met daarop de opgebouwde verlofuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef Ohrpolster. het volgende:
Kan je ergens op je salarisstrook zien hoeveel verlofuren je hebt opgebouwd? Zou ik wel eens willen weten...heel veel volgens mij
Ik dacht dat het een "vies" blaadje was die in een onopvallende verpakking zat en die door de een of andere halve - gare naar mij opgestuurd was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat er een reclameblaadje door de bus viel van de Staatsloterij, nee was het van TNTWat een verpakking.
Hahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een "vies" blaadje was die in een onopvallende verpakking zat en die door de een of andere halve - gare naar mij opgestuurd was.
Een discrete verpakkingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hahaha
Die zitten toch eerder in een roze of zwarte verpakking?![]()
En het was niet eens allemaal drie maten te groot?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:![]()
Vandaag heb ik een groot pakket met daarin mijn TNT werkkleding ontvangen. Toch netjes, het is ongeveer drie weken geleden dat ik op de website mijn maten heb opgegeven dus vrij snel ontvangen vind ik.
Het is wel een beetje teveel van het goede. Er zitten onder andere 4 soorten shirts bij waarvan 2 exemplaren van elk soort. Waarschijnlijk draag ik toch alleen de jas van TNT en berg ik al het overige netjes op.![]()
Ik had trouwens ook een broek en schoenen verwacht maar die heb ik niet gezien.
Idd. Ik heb zo'n 2 jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
De kleding verkleurt idd razendsnel. De kleuren worden snel vaal.
Even op de laatste vragen: De meesten krijgen antwoord ja (binnen 5 werkdagen). Je kan sowieso niet solliciteren als ze niemand zoeken (dan kan je niet op het formulier op de website komen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:10 schreef cooper21 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, zijn er hier ook mensen die i het oosten van het land werken bij de TNT??
Ik ben namelijk op zoek naar een baantje bij de TNT als postsorteerder-datatypist,
Maar volgens mij is dat alleen in zwolle en niet in andere plaatsen in overijssel of wel?
En als je hebt gesoliciteerd via de site, krijg je dan ook antwoord? of alleen als ze je uitnodigen voor gesprek??
Bedoel je nou de rode of de oranje kleding?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
De kleding verkleurt idd razendsnel. De kleuren worden snel vaal.
Doe de oranje maar, of wat er voor door moet gaan. Bij mij verkleurt het erg snel. Gewoon even buiten lopen is genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bedoel je nou de rode of de oranje kleding?Ik vind mijn oranje kleding nog van perfecte kleurstaat namelijk.
*werpt kritische blik op eigen TNT-kleding*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe de oranje maar, of wat er voor door moet gaan. Bij mij verkleurt het erg snel. Gewoon even buiten lopen is genoeg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Ohrpolster. het volgende:
De Post terug in handen van de staat graag...
Je kan ipv post altijd nog mensen bezorgen, als buschauffeur...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wie weet er nog een leuk baantje voor mij?
Waarom die trieste smiley erbij? Ik hoop zelf over een tijdje aan de slag te kunnen gaan als buschauffeur, vraag me niet waarom maar dat wilde ik al worden toen ik klein was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je kan ipv post altijd nog mensen bezorgen, als buschauffeur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |