abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73557646
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!
Zijn dat niet die enveloppen met inzamelzakken voor plastic erin? Die hebben wij hier ook gehad, een soort pakjes zijn het eigenlijk. Was wel geadresseerd hier, wijk die normaal 3-4 grijze tassen heeft had er toen 15 ofzo...

Gelukkig werd het overgrote deel verspreid door de postafdeling van de sociale werkplaats hier. Maar er schijnt ook een groot deel 'verdwenen' te zijn... (veel huishoudens hebben schijnbaar niets ontvangen).

In ieder geval, succes ermee
pi_73561086
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke dag?
Woensdag, maar het is niet voor iedereen. Ondanks alle verhalen over teruglopende post is daar hier relatief weinig van te merken, schijnt ook te komen omdat het voor Selektmail en VSP niet zo lucratief is om hier in het dorp te bezorgen, de afgiftepunten liggen nogal verspreid. Ik heb regelmatig post van "concurrenten" erbij zitten waar dan een papiertje met TNT Post Port Betaald over hun eigen frankering geplakt zit.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:12:42 #103
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73561712
Pfff, ging niet lekker vandaag!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:17:40 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73561851
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73572748
Gisteren was wel een vreemde dag met het weer, de hele dag steeds korte heftige buitjes. Voor de rest ging het wel goed gelukkig.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:48:38 #106
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73573114
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
Succes!
Over het algemeen duren die van mij nooit zo vreselijk lang gelukkig.
En ik heb binnenkort ook zo'n gesprek, dit keer met de nieuwe teamcoach, ben benieuwd.

Gister was idd wat een vreemd dagje kwa weer. Het heeft vrij kort gemiezerd en voor de rest was het gewoon triest herfstweer...

Ik hoefde sinds tijden maar heel kort te werken, ik had maar één wijkje die ik hoefde te bestellen. En om 5 uur werd ik nog eens gebeld of ik nog een straat wou bestellen die een postbezorger op een depot in een nieuwbouwwijk had vergeten. Whaha.

En daarnaast heb ik veel met een collega opgetrokken. Zulke sociale momenten maken dit baantje toch wel weer erg leuk!
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf zondag 11 oktober 2009 @ 14:31:57 #107
73911 ultra_ivo
pi_73574493
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).

pi_73575067
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).

Geniaal! Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
  FOK!fotograaf zondag 11 oktober 2009 @ 15:20:03 #109
73911 ultra_ivo
pi_73576033
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Geniaal! Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
Met dank aan de firma Sachs
pi_73579725
Dat filmpie
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73611610
Weet iemand hoe het precies zit met het aantal vrije dagen dat de TNT verplicht is te geven.
Dit jaar heb ik namelijk nog maar 1 vrije dag gehad en ze willen me nog maar 2 vrije dagen verlenen terwijl ik nog zo'n 130 uur aan vrije dagen heb.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 oktober 2009 @ 15:09:30 #112
Maffe Fries
pi_73611676
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
pi_73612013
Oh oh wat een zooitje vandaag Ik denk ik pak een keer de fiets, wat ik sinds ik bij TNT werk pas één keer gedaan heb (vorig jaar december ) en gelijk is het lot niet met mij. Ik rij net mijn wijk binnen als ik me bedenk dat mijn achterband wel heel bonkerig rijdt. Nog geen twee tellen later is de complete achterband leeg en kan ik naar huis om vanuit daar met de brommer naar het depot te rijden om daar een tntbrommer te halen
Anti-klacht: Maandag weinig post is leuk
(nog nooit eerder op maandag gewerkt)
pi_73613652
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73621808
Hey TnT'rs
Ik heb op 10-10-2009 een pakket aangetekend bij AH afgeleverd is in genomen ingescant en ik heb de gegeven hier. Nu is het onderhand 12-10-2009 maar het is nog niet via tracktrace.nl te vinden.

Is het zo dat pakket van zaterdag pas maandag worden opgehaald? en pas op maandag in de database van tracktrace staan?
pi_73623146
Ja
Dinsdag wordt ie dan bezorgd als het goed is.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:28:31 #117
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73641834
Hoe zit het met snuf? Nog steeds niets gehoord van je solicitatie?
pi_73650285
Ik neem aan van niet.
Tis sowieso gigantisch vriendjespolitiek daar.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73654554
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_73658449
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:34 #121
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73658914
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.

Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:33:06 #122
Maffe Fries
pi_73659319
Had vandaag naast een autoroute ook nog de helft van een andere wijk. Dat stuk deed ik voor het eerst en dan ik het wel even zoeken zeg
pi_73661776
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen post bezorg en dat vrij vragen onder collega's geregeld wordt, want als ik bij de procesleider vrij moet vragen, kan ik nog wachten tot na kerst.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_73662856
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Eh, wij krijgen die gewoon de maand NAdat we ze gemaakt hebben (dus stel, je werkt in juli extra, dan krijg je in augustus deze "meeruren" uitbetaald..).. Als je geen extra loon krijgt moet je het even navragen bij je teamcoach, er gaat nl. ook nogal is wat mis met invoeren van je meeruren
pi_73670876
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.

Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Als het goed is wordt verlof verrekend met je verlofbudget (5x het aantal concracturen per zaterdag), en NIET met je extra gewerkte uren. Deze laatste moeten in principe gewoon worden uitbetaald, tenzij je UITDRUKKELIJK te kennen hebt gegeven je meerwerk niet in geld maar in vrije tijd te willen. In dat geval wordt het meerwerk BIJGESCHREVEN bij je verlofbudget.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')