Zijn dat niet die enveloppen met inzamelzakken voor plastic erin? Die hebben wij hier ook gehad, een soort pakjes zijn het eigenlijk. Was wel geadresseerd hier, wijk die normaal 3-4 grijze tassen heeft had er toen 15 ofzo...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!![]()
Woensdag, maar het is niet voor iedereen. Ondanks alle verhalen over teruglopende post is daar hier relatief weinig van te merken, schijnt ook te komen omdat het voor Selektmail en VSP niet zo lucratief is om hier in het dorp te bezorgen, de afgiftepunten liggen nogal verspreid. Ik heb regelmatig post van "concurrenten" erbij zitten waar dan een papiertje met TNT Post Port Betaald over hun eigen frankering geplakt zit.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag ivm een functioneringsgesprek al om 8:00 beginnen
Geniaal!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Kwam 'm vandaag weer eens tegen op youtube, blijft fantastisch (alhoewel hij in 2001 op een Spartamet reed).
Met dank aan de firma Sachsquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geniaal!Hoe die postbode ook echt op zijn dooie gemak naast Boogerd rijdt
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als je ruim van te voren aangeeft dat je vrij wilt, dan is er geen enkele basis waarop je baas het verlof kan weigeren. Ruim van te voren is als in vier of vijf weken van te voren, zodat je baas tijd genoeg heeft om een vervanger te regelen.
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.paupertsquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag altijd 2 maanden tevoren vrij.
Beetje overdreven, maar dan kan het altijd.
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen post bezorg en dat vrij vragen onder collega's geregeld wordt, want als ik bij de procesleider vrij moet vragen, kan ik nog wachten tot na kerst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Toen ik nog TNT zaterdag medewerker was vroeg ik 5 weken van te voren vrij en dan een week van tevoren horen krijgen dat het toch niet kan.pauperts
Eh, wij krijgen die gewoon de maand NAdat we ze gemaakt hebben (dus stel, je werkt in juli extra, dan krijg je in augustus deze "meeruren" uitbetaald..).. Als je geen extra loon krijgt moet je het even navragen bij je teamcoach, er gaat nl. ook nogal is wat mis met invoeren van je meerurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Weaut het volgende:
Ik heb een vraagje. Worden de + uren die je hebt op een gegeven moment uitbetaald? Aangezien ik twee weken geleden een stuk of 50 + uren had en nu zo'n 4. Zo ja, krijg ik ze dan deze maand uitbetaald?
Als het goed is wordt verlof verrekend met je verlofbudget (5x het aantal concracturen per zaterdag), en NIET met je extra gewerkte uren. Deze laatste moeten in principe gewoon worden uitbetaald, tenzij je UITDRUKKELIJK te kennen hebt gegeven je meerwerk niet in geld maar in vrije tijd te willen. In dat geval wordt het meerwerk BIJGESCHREVEN bij je verlofbudget.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Die extra uren worden als het goed is bijgehouden. En als je verlof neemt gaan er uren vanaf en als je uit dienst treed krijg je alle plus - uren uitbetaald.
Althans, dit is wat mij verteld is door mijn teamcoach. Ik ben zaterdagwerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |