Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer(wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.
Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzoLevensloos.
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.
Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".
Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen![]()
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
Haha nee zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.
Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Ja, dat is wel weer waar. Haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha nee zo erg is het niet hoorEigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..
![]()
Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer waar. Haha.Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.
Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.![]()
C1000, zoals gewoonlijk en aangezien er een of andere speciale actie is, in een zeer onhandig formaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef greatchampion het volgende:
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?![]()
Geen van beiden, ik haal de post op bij klanten en doe de buslichting.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:47 schreef MissSpooky het volgende:
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger
@Sapphira, hoe oud ben je?
In supermarkten heb je zomers vaak wel van die tijdelijke hulpkrachten en dat zijn bijna altijd..... meisjes en zijn bijna allemaal ongeveer.... 20.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel
Alleen jammer dat ze bezet is
Dat kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!![]()
Welke dag?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.
Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.
Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |