abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73511070
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger

@Sapphira, hoe oud ben je?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73515501
Ik ben 20 en word in november 21.
pi_73519926
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer (wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.

Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzo Levensloos.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:09:45 #79
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73523265
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag vet weinig post, geen HAH én lekker weer (wel beetje koud maar dat maakt niet uit) Was relaxt lopen zo.

Alleen had ik één wijk die ik niet kende, dus liep een beetje te zoeken. Kwam der zo'n man naar buiten die in de wijk woont: "Kan je het een beetje vinden?" "Nou, mwah." En toen moest hij lachen en ging hij een hele tijd buiten staan kijken waar ik allemaal heen ging enzo Levensloos.
Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.

Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".

Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Nothing is what it seems
pi_73523758
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik vond het op zich niet echt koud. Na een tijdje lopen had ik het zelfs gwn warm door de zon enzo.

Hehe, zulke mensen hebben gewoon geen leven. Die zitten de hele ochtend achter de geraniums naar de tv te zien en wachten net zolang tot de postbode langs komt zodat dat hun dag "breekt".

Ik heb vandaag ook een lekker wijkje gelopen. Normaal kun je die wel met de fiets doen, maar vandaag had ik meer zin in lopen en daar is het de wijk ook wel voor.
Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:42:20 #81
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73524310
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hier is het helaas bewolkt en door het stuk dat ik (op de brommer) moest rijden naar de eerste wijk kreeg ik behoorlijk koude handen. Mja, dan moet ik maar gaan fietsen
Maar echt he, ik snap niet dat mensen nou zelf niet in de gaten hebben dat ze irritant zijn. Ik kan er vrij slecht tegen als iemand continu kijkt wat ik aan het doen ben. En het was niet eens een bejaard iemand ofzo, het was een man van ong. 45 jaar.
Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.

Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Nothing is what it seems
pi_73524587
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk zijn dat het een vies mannetje is die er van houd om vrouwen te intimideren ofzo. Net zoals hier eerder in dit topic weleens besproken is met overlast van jongens/mannen door bijvoorbeeld chevhb. Ik weet niet hoe het in jou situatie was, maar dat is natuurlijk niet leuk en nogal fout.

Ik heb daar zelf natuurlijk geen last van als jongen zijnde. Ik denk dat het werk voor meisjes soms best wel anders is door zulke dingen.
Haha nee zo erg is het niet hoor Eigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..

Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
pi_73526819
Morgen 90% kans op regen...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:30:00 #84
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73527135
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha nee zo erg is het niet hoor Eigenlijk het enige wat anders is voor mij als meisje zijnde is dat ze veel behulpzamer zijn op het depot dan bij jongens. Vervelend..

Maar hee, misschien krijg jij als jongen zijnde ook wel allemaal enge oude dametjes (heksen) achter je aan.
Ja, dat is wel weer waar. Haha. Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.

Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.
Nothing is what it seems
pi_73529217
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:59:29 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73529774
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:30 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel weer waar. Haha. Wij jongens moeten altijd alles zelf doen, want ja, //zet zware stem op//, wij zijn natuurlijk èchte kerels!! // weer over op normale stem//.

Ik heb weleens een opmerking gekregen van een stel oude slonzige cassieres bij een haalservice dat de postbodes telkens maar jonger werden. En dan keken ze mij aan met zo'n vunzige glimlach op hun gezicht.
Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73529778
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef greatchampion het volgende:
Is er morgen C1000 of andere HAH troep?
C1000, zoals gewoonlijk en aangezien er een of andere speciale actie is, in een zeer onhandig formaat.
pi_73534960
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:47 schreef MissSpooky het volgende:
Waren de brievenbussen niet gewoon beneden? Of ben je pakjesbezorger

@Sapphira, hoe oud ben je?
Geen van beiden, ik haal de post op bij klanten en doe de buslichting.

Sommige klanten hebben soms een stuk of 10 postzakken van een heel aardig gewicht. Veel klanten zijn dan altijd heel behulpzaam en helpen met tillen. Eergisteren was er een klant (een man overigens) die met zijn armen over elkaar in de deuropening bleef staan en toekeek hoe ik mijn rug naar de filistijnen hielp. Dat is voor mij geen enkel probleem aangezien klanten niet verplicht zijn om te helpen, maar dan kan je beter terug naar je kantoortje lopen en net alsof doen dat je druk aan het werk bent.
Tok.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:44:00 #89
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73535037
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik deed juist die haalrit graag, omdat er bij één kantoor altijd een mooie dame achter de balie zat
In supermarkten heb je zomers vaak wel van die tijdelijke hulpkrachten en dat zijn bijna altijd..... meisjes en zijn bijna allemaal ongeveer.... 20.

Genoeg gezegd denk ik zo.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:46:14 #90
Maffe Fries
pi_73535111
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel

Alleen jammer dat ze bezet is
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:52:55 #91
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73535313
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel. Die van mij was van mijn leeftijd, maar wel

Alleen jammer dat ze bezet is

Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!
Nothing is what it seems
pi_73536390
Lol, letten jullie überhaupt wel op je werk bij het bezorgen?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:28:08 #93
Maffe Fries
pi_73536422
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ach ja, hier in het noorden loopt er genoeg lekkers rond, dus kans genoeg!
Dat klopt
pi_73547011
Veeel fijne post, maar heel weinig blauwe bakken. Nadeel van veel fijne post is dat mijn dienst ontzettend lang moet wachten. Bij de allerlaatste ronde van de machine komen er nog 2 grote wijken van mij er uit. Iedereen gaat dan al de wijken in en ik ben nog druk binnen
Noot noot.
pi_73547453
Apart weer vandaag. Ik begon in een heerlijk zonnetje, maar na ongeveer anderhalf uur huppelend post rondbrengen, kwamen er ineens hele dikke donkere wolken mijn kant uit. Kon gelukkig precies schuilen bij een huis, stond ik daar tien minuten te wachten En dit ging de hele tijd zo door, want in mijn volgende wijk begon ik met een blauwe lucht en toen ik bij het gedeelte met de flats (en dus binnen) was, ging het weer tekeer buiten. Kwam mij best uit, heb zodoende maar een paar druppels op mijn hoofd gehad
Oja, vandaag ook voor het eerst een bundel post uit m'n handen laten vallen Dat was niet zo'n heel handige actie. En ik heb getuige mogen zijn van twee golden retrievers die elkaar wel heel duidelijk lieten weten dat ze elkaar mochten
pi_73547902
Hier veel post en C1000 en Jumbo (onnnnhandigggg formaat) als HAH
pi_73552759
Vandaag wilde m'n TC mijn rode PTT tassen omruilen voor die nieuwe TNT fietstassen

Maar uiteindelijk toch met m'n oude tasjes de weg opgegaan, ik laat ze voortaan wel aan m'n fiets hangen en belaad m'n tassen wel in de stalling zodat de TC er geen zich meer op heeft
pi_73553060
Die Ptt posttassen zijn veel handiger, past veel meer in en ze hebben niet van die nutteloze flappen.

Was weinig post vandaag, ik hield het droog tot op 2 minuten voordat ik klaar was. Toen begon het vreselijk te stortregenen en was ik toch helemaal doorweekt
Out for my own, to live my own way...
pi_73553390
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.

Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.

Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73553769
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Van m'n rode fietstassen blijven ze af, ik zal ze tot mijn laatste snik verdedigen. "Ik klim erop en vecht me dood", zoals pas iemand bij de Rijdende Rechter zei.

Ook hier vandaag weinig dikke post, maar wel veel HSM-post. Met als resultaat lang wachten op de rode bakjes, met name de middagwijken waren 3 kwartier later dan anders. Dus: weg tijdwinst.

Volgende week hele vervelende hah, ik zal voor ons dorpje echt al iets van 20 (minstens!) containers staan met enveloppen met iets erin (poppetje ofzo) genaamd "plastic hero". Volgens mij is het ook nog overheidsverspreiding, iets van postbus 51 ofzo. Dat betekent, gezien de grootte van mijn dorpje, een halve container hah per wijk! 8)
Welke dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')