I knew it!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Als je ze ophangt (komt ze weer) ga ik het nog mooi vinden ook
Hoe groot is jullie bank eigk?
Oh hij toont kleiner.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
I knew it!![]()
![]()
Ik mocht ze niet direct ophangen van mijn mister, moest eerst ff goed nadenken waar ik ze wil voordat we de muur vernaggelen![]()
De bank is volgens mij 2.25m als ik me niet vergis.
bedoelde eigenlijk alles, behoorlijk zelfde stijl en sfeer, die ik erg goed bij jullie huis vind passen en ook gewoon erg mooi.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die schilderijen zijn helaas een beetje fors geprijsd (I totally love them! Die rood/zwarte zou trouwens ook wel bij jullie kunnen), of bedoelde je wel de zeefdrukken die ik net heb geplaatst?
[..]
Verkoop je die?quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.
En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
I'm selling!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef Zalmie het volgende:
[..]
Verkoop je die?
Hoe groot? Hoe duur?
En heb je er nog een 2e van, of eentje die er qua kleur/styl bijpast?
Ga je naar Zutphen dan??quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh hij toont kleiner.
Hihi ga je mee naar Eijerkamp zondag? Kun je ons rondleiden
We hebben ook besloten om ze daar op te gaan hangen. Hopelijk heeft mijn meneer morgen tijd om dat te doenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef Cyan het volgende:
Ik vind je zeefdrukken mooi![]()
En ik zou ze boven de bank hangen omdat de kleuren uit je zeefdrukken zo leuk matchen met je kussentjes!
Deze loopt door vanuit het gras. We zouden 'm het liefst ietsje verhogen maar dat kan niet omdat we rekening moeten houden met de deur van de schuur, hoger dan dat kunnen we niet gaat omdat de deur dan niet meer open wil.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef aegor102 het volgende:
Even een vraag over jullie toekomstige veranda, laten jullie de vloer gewoon doorlopen of verhoog je de vloer bij het verandagedeelte?
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef WRH het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk alles, behoorlijk zelfde stijl en sfeer, die ik erg goed bij jullie huis vind passen en ook gewoon erg mooi.
quote:
Daar deden ze in 2000 nog niet aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef bleiblei het volgende:
Zit er ook een aankoopdocument van de galerie bij?
Schijnt tegenwoordig voorwaardelijk te zijn om de echtheid te bewijzen.
(werd ons iig. beweert toen we kunst wilden kopen).
Oooh wat leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef twentemeisje het volgende:
Oeps... Hoezo verwaarlozing van mijn eigen topique?![]()
Hier gaat het z'n gangetje, er zitten even wat dingen tegen waardoor de aandacht niet bij klussen lag de laatste paar weken. Daarnaast heeft mijn liefje mijn zwager en zusje twee zaterdagen geholpen met het plaatsen van een schutting.
Vandaag hadeen afspraak bij de gemeente over de bouwvergunning, even de tekeningen enzovoort voorgelegd zodat we niet het spul insturen en na 5 weken te horen krijgen dat ze toch wat anders van ons willen. We hadden de juiste tekeningen gemaakt en nu is het alleen nog even een kwestie van meten of we niet over de maximale bebouwing op de kavel heen komen. Er mag nl. 75m2 worden bijgebouwd en we hebben natuurlijk al die grote schuur van 8,5 x 4 staan).
Deze week gaan de papieren dus in vijfvoud de deur uit naar de gemeente. Duurt dus ff iets langer dan verwacht maar komt goed.
Ik heb vorige week zelf nog onze wildste pannendroom in vervulling laten gaan. Ik had nog een aantal waardebonnen liggen waardoor ik er zelf nog maar een klein beetje bij hoefde te doen. De Le Creuset ovale braadpan (31cm, lekker groot!):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kan heel snel gaan in tegenstelling tot de bekende horror-verhalen, bij ons was de bouwvergunning in enkele weken rond en dat was incl een heel klein puntje oversteek over de erfafscheiding en een tamelijk opvallend niet conventioneel ontwerp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef twentemeisje het volgende:
Deze week gaan de papieren dus in vijfvoud de deur uit naar de gemeente. Duurt dus ff iets langer dan verwacht maar komt goed.
Done, en na wat uitzoekwerk van de notaris blijkt het bij mij een jaren 20 woning te zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
@TradeMarkie:, ik vrees dat je je eigen topic moet openen want de zolderverdieping moet ook nog worden opgeknapt. Daar hebben we nog twee slaapkamers die in deplorabele staat verkeren...
Haha dat moeten we nog steeds plannenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!
Die coating zou er de eerste keer ook al opzitten, maar dat betwijfelen we... deze keer zou het goed moeten zijn! Misschien moet ik het maar testen met een drupje citroenzuur(eg nie).
Die es gaat zeker niet de bak in hoor, no worries. Als ie echt geen bestemming vind dan mogen jullie 'm meenemen als je in Twente een bakje leut komt doen;).
Een muurtje om de tuin? Zoiets als Ueberdeutser?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk IN
![]()
De aanvraag bouwvergunning ligt nu voor de tweede keer bij de gemeente, als het nu weer wordt teruggegeven dan is dat echt uit pure zeikerigheid... We shall see! We hopen deze week bericht te krijgen. Fingers crossed dus.
Wel is mijn lief begonnen met het metselen van het muurtje om de voortuin. En dat wordt gaa-haaf!
Ik heb major issues met mijn internetverbinding (ligt waarschijnlijk aan mijn computer en die moet ik nu back-uppen en een complete cleane installatie opgooien, blegh!), foto's volgen dus nog want het uploaden gaat telkens mis!
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een muurtje om de tuin? Zoiets als Ueberdeutser?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef Oblivion het volgende:
Leuk muurtje! Engels...![]()
En wat balen van je blad...Zijn het zulke prutsers?)
En poezels!![]()
Zo meteen gaan ze niet meer naar huis!![]()
Oh overkill aan smilies...oh well...
Thanks meiden! Die poezeltjes zijn zo schattig, ik loop constant te kijken of ze er alweer aankomen. Eergisteravond lagen we in bed en toen hoorden we ineens een heel zielig gemauw, zaten ze achter bij de tuindeur te miepen, ze wilden naar binnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm dat is gek? Bij onz is het nog keurigze komen binnenkort de gaatjes die door de luchtbelletjes zijn ontstaan dichten en that's it (wel een bijzondere manier van bellen, ja hoi we komen donderdag langs, ehh ja ik werk gewoon hoor??).
Die kinderkopjesen de poezel ze past helemaal
Wel erg handig zo'n split tuin ben benieuwd wat voor moois je er weer van maakt!
Thanks!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef Cyan het volgende:
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Na de overkapping kunnen we ons nog verheugen op de babykamer!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:49 schreef twentemeisje het volgende:
Hier is het heel erg goed! Ik ben namelijk zwanger [ afbeelding ]. We zijn nog steeds flabbergasted (ging allemaal niet van een leien dakje) maar totaal door het dolle heen! Het is nog pril, maar in april volgend jaar worden wij papa en mama!
Zal ook wel goed komen met jouw smaak... can't wait!quote:Wat het huis betreft: weer lekkage in de kelder (die kan wel wat water hebben, voor het vol staat moet er heel wat water in lopen. En het muurtje gaat goed. Foto's volgen morgen!
Met de poezels is het nog steeds dik aan! Die lopen hier elke dag de deur plat. Volgende week komen hun baasjes terug
...
Ik mag weer na gaan denken over een babykamer (voorlopig doe ik dat alleen nog in mijn hoofd hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |