abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 11:35:41 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80337150
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Als je ze ophangt (komt ze weer ) ga ik het nog mooi vinden ook
Hoe groot is jullie bank eigk?
I knew it!

Ik mocht ze niet direct ophangen van mijn mister, moest eerst ff goed nadenken waar ik ze wil voordat we de muur vernaggelen

De bank is volgens mij 2.25m als ik me niet vergis.
pi_80337515
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

I knew it!

Ik mocht ze niet direct ophangen van mijn mister, moest eerst ff goed nadenken waar ik ze wil voordat we de muur vernaggelen

De bank is volgens mij 2.25m als ik me niet vergis.
Oh hij toont kleiner.
Hihi ga je mee naar Eijerkamp zondag? Kun je ons rondleiden
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80339339
Ik vind je zeefdrukken mooi

En ik zou ze boven de bank hangen omdat de kleuren uit je zeefdrukken zo leuk matchen met je kussentjes!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80347642
Even een vraag over jullie toekomstige veranda, laten jullie de vloer gewoon doorlopen of verhoog je de vloer bij het verandagedeelte?
pi_80351330
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Die schilderijen zijn helaas een beetje fors geprijsd (I totally love them! Die rood/zwarte zou trouwens ook wel bij jullie kunnen ), of bedoelde je wel de zeefdrukken die ik net heb geplaatst?
[..]

bedoelde eigenlijk alles, behoorlijk zelfde stijl en sfeer, die ik erg goed bij jullie huis vind passen en ook gewoon erg mooi.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80352051
O leuk je hebt ze!!! Passen goed!
pi_80400774
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.

En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....

Anyone?
[ afbeelding ]
Verkoop je die?
Hoe groot? Hoe duur?
En heb je er nog een 2e van, of eentje die er qua kleur/styl bijpast?
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:23:49 #258
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80403329
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef Zalmie het volgende:

[..]

Verkoop je die?
Hoe groot? Hoe duur?
En heb je er nog een 2e van, of eentje die er qua kleur/styl bijpast?
I'm selling!

Het doek is 100 x 100 cm, het is acrylverf op linnen.

In 2006 issie door de galerie waar ik 'm destijds heb gekocht gewaardeerd op 2.000 euro, zij wilden 'm voor me verkopen maar bleken daar ineens een wat ruime vergoeding voor te vragen. Ik heb 'm toen weer uit de verkoop gehaald.

Zij hadden 'm voor 1.995 euro (dat bekt lekkerder dan 2.000) in hun galerie hangen, en wilden daar zelf 1300 (!) euro van in hun zak steken omdat ik er in 2000 700 euro (1500 gulden) voor heb betaald. Ik ben wel goed maar niet gek . Het was kennelijk wel een goede investering destijds, ik was aangenaam verbaasd over deze waardestijging

Dus... als je geïnteresseerd bent PM me dan maar ff . De prijs is uiteraard bespreekbaar!

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 16-04-2010 22:32:32 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:29:13 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80403554
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh hij toont kleiner.
Hihi ga je mee naar Eijerkamp zondag? Kun je ons rondleiden
Ga je naar Zutphen dan??
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef Cyan het volgende:
Ik vind je zeefdrukken mooi

En ik zou ze boven de bank hangen omdat de kleuren uit je zeefdrukken zo leuk matchen met je kussentjes!
We hebben ook besloten om ze daar op te gaan hangen. Hopelijk heeft mijn meneer morgen tijd om dat te doen .
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef aegor102 het volgende:
Even een vraag over jullie toekomstige veranda, laten jullie de vloer gewoon doorlopen of verhoog je de vloer bij het verandagedeelte?
Deze loopt door vanuit het gras. We zouden 'm het liefst ietsje verhogen maar dat kan niet omdat we rekening moeten houden met de deur van de schuur, hoger dan dat kunnen we niet gaat omdat de deur dan niet meer open wil.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef WRH het volgende:

[..]

bedoelde eigenlijk alles, behoorlijk zelfde stijl en sfeer, die ik erg goed bij jullie huis vind passen en ook gewoon erg mooi.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef Beijtje het volgende:
O leuk je hebt ze!!! Passen goed!
pi_80403869
Yes Zutphen it is
Wil je het verkopen wel even per pm doen of via V&A.
Bovenstaande is prima hoor
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:26:07 #261
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80406102
Zit er ook een aankoopdocument van de galerie bij?
Schijnt tegenwoordig voorwaardelijk te zijn om de echtheid te bewijzen.
(werd ons iig. beweert toen we kunst wilden kopen ).
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:14:15 #262
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80411458
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef bleiblei het volgende:
Zit er ook een aankoopdocument van de galerie bij?
Schijnt tegenwoordig voorwaardelijk te zijn om de echtheid te bewijzen.
(werd ons iig. beweert toen we kunst wilden kopen ).
Daar deden ze in 2000 nog niet aan . Maar ik kan een eventuele koper wel in contact brengen met de toenmalige eigenaressen van de galerie (die zitten nu in Frankrijk) en ook de kunstenares zelf is makkelijk te vinden.
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:19:04 #263
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2010 @ 18:51:08 #264
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:11:35 #265
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81350144
Oeps... Hoezo verwaarlozing van mijn eigen topique?

Hier gaat het z'n gangetje, er zitten even wat dingen tegen waardoor de aandacht niet bij klussen lag de laatste paar weken. Daarnaast heeft mijn liefje mijn zwager en zusje twee zaterdagen geholpen met het plaatsen van een schutting.

Vandaag had een afspraak bij de gemeente over de bouwvergunning, even de tekeningen enzovoort voorgelegd zodat we niet het spul insturen en na 5 weken te horen krijgen dat ze toch wat anders van ons willen. We hadden de juiste tekeningen gemaakt en nu is het alleen nog even een kwestie van meten of we niet over de maximale bebouwing op de kavel heen komen. Er mag nl. 75m2 worden bijgebouwd en we hebben natuurlijk al die grote schuur van 8,5 x 4 staan).

Deze week gaan de papieren dus in vijfvoud de deur uit naar de gemeente. Duurt dus ff iets langer dan verwacht maar komt goed.

Ik heb vorige week trouwens onze wildste pannendroom in vervulling laten gaan. Ik had nog een aantal waardebonnen liggen waardoor ik er zelf nog maar een klein beetje bij hoefde te doen. De Le Creuset ovale braadpan (31cm, lekker groot!):

[ Bericht 13% gewijzigd door twentemeisje op 12-05-2010 18:18:44 ]
pi_81350236
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef twentemeisje het volgende:
Oeps... Hoezo verwaarlozing van mijn eigen topique?

Hier gaat het z'n gangetje, er zitten even wat dingen tegen waardoor de aandacht niet bij klussen lag de laatste paar weken. Daarnaast heeft mijn liefje mijn zwager en zusje twee zaterdagen geholpen met het plaatsen van een schutting.

Vandaag had een afspraak bij de gemeente over de bouwvergunning, even de tekeningen enzovoort voorgelegd zodat we niet het spul insturen en na 5 weken te horen krijgen dat ze toch wat anders van ons willen. We hadden de juiste tekeningen gemaakt en nu is het alleen nog even een kwestie van meten of we niet over de maximale bebouwing op de kavel heen komen. Er mag nl. 75m2 worden bijgebouwd en we hebben natuurlijk al die grote schuur van 8,5 x 4 staan).

Deze week gaan de papieren dus in vijfvoud de deur uit naar de gemeente. Duurt dus ff iets langer dan verwacht maar komt goed.

Ik heb vorige week zelf nog onze wildste pannendroom in vervulling laten gaan. Ik had nog een aantal waardebonnen liggen waardoor ik er zelf nog maar een klein beetje bij hoefde te doen. De Le Creuset ovale braadpan (31cm, lekker groot!):

[ afbeelding ]

Oooh wat leuk
Hij is je gegund meis
Ga ook wel even proberen die pan

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 12-05-2010 22:50:04 ]
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:22:32 #267
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_81350486
Oeh! Mooie pannen .
pi_81351008
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef twentemeisje het volgende:

Kan heel snel gaan in tegenstelling tot de bekende horror-verhalen, bij ons was de bouwvergunning in enkele weken rond en dat was incl een heel klein puntje oversteek over de erfafscheiding en een tamelijk opvallend niet conventioneel ontwerp.

even duimen dus!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:31:38 #269
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_82099557
Aangezien wij in de toekomst ook een overkapping in onze tuin willen een tvp voor de veranda.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 31 mei 2010 @ 15:45:26 #270
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_82146306
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
@TradeMarkie: , ik vrees dat je je eigen topic moet openen want de zolderverdieping moet ook nog worden opgeknapt. Daar hebben we nog twee slaapkamers die in deplorabele staat verkeren...
Done, en na wat uitzoekwerk van de notaris blijkt het bij mij een jaren 20 woning te zijn
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 18:28:30 #271
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_82154490
Leuke pan voor zo'n fornuis ! Kleed het geheel mooi aan !

Maar hij zou vast wel kapitalen kosten maar dan heb je ook echte ouderwetse kwaliteit
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:58:45 #272
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82909924
door allerlei zaken zijn we nog steeds niet met de veranda begonnen, het wachten is ook nog op de vergunning, er moest namelijk een uitgebreide belastingsberekening bij die we nog in moeten dienen. Blegh, en dan te bedenken dat je van dat alles niets hoeft te doen als je een meter uit de erfscheiding blijft .

Dus.... maar eens met de voortuin begonnen! Die is nu leeg Behalve het buitenste randje buxus en het groene wiebelhekje, die laten we nog ff staan zodat de buurtkinderen of -vandalen niet met onze 'nieuwe' keien aan de haal gaan. As we speak is mijn lief ze aan het opstapelen. Ook over de rode Japanse esdoorn moeten we nog even nadenken. Mijn zusje heeft al warme belangstelling getoond maar we twijfelen nog even of we 'm niet ergens anders neer willen zetten.

En opgestapeld:

Zij kwam niet voor de tuin maar voor een aai over haar bolletje (en liep een half uur achter me aan te sjouwen en miauwen).

Het is de bedoeling dat we met die basaltkeien een muurtje om de tuin metselen en een pad naar de voordeur leggen. Dat pad eindigt met een old school tegeltableau, net zoals bij onze buurtjes:

Voor aan de binnenkant van het muurtje dat de tuin omsluit zitten we nu te denken aan iets van grof split met 1 of 2 grote potten met een klein boompje erin. Eens even zoeken of ik nog iets kan vinden dat er op lijkt.

Voor de achtertuin hebben we nu ook een idee. Het stuk tussen huis en veranda hebben we in deze stijl voor ogen:

We hebben gisteren het nieuwe aanrechtblad gekregen. Wat een verschil met het vorige exemplaar, veel egaler, mooi dus. Helaas wel ietsje donkerder dan de twee stukken blad aan weerskanten van het fornuis, maar we wisten vooraf dat die kleur met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van kleur zou verschillen met die twee.

We hebben trouwens de hoge kasten en het lage kastje omgedraaid, dit staat veel leuker

We kunnen nu het plafond daar laten stuccen (bewust even gewacht met de stuccer omdat we dachten dat het nieuwe blad beschadigingen aan de muur met zich mee zou brengen, gelukkig niet!) en dan kan de tegelzetter ook aan de slag. Ben zo benieuwd hoe onze nieuwe tegeltjes zullen staan achter het fornuis! Om uw geheugen op te frischen:

Ik kwam trouwens nog wat foto's tegen van de inrichting van de vorige bewoners... zoek de verschillen (dat systeemplafond doet nog steeds pijn aan mijn ogen ).

pi_82910031
Wauw! Wat een update, wat een keuken. Ik ben stikjaloers op de keuken. wauw wauw wauw!
Ik vind die houten krukken/stoelen er ook zo mooi bij staan!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82910144
je ideeën en dat stoepje
Andere kleur idd maar deze ronde met coating?
Die japanse es mag niet de bak in hoor
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:09:25 #275
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82910486
Thanks meiden!

Die coating zou er de eerste keer ook al opzitten, maar dat betwijfelen we... deze keer zou het goed moeten zijn! Misschien moet ik het maar testen met een drupje citroenzuur (eg nie).

Die es gaat zeker niet de bak in hoor, no worries. Als ie echt geen bestemming vind dan mogen jullie 'm meenemen als je in Twente een bakje leut komt doen;).
pi_82910703
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!

Die coating zou er de eerste keer ook al opzitten, maar dat betwijfelen we... deze keer zou het goed moeten zijn! Misschien moet ik het maar testen met een drupje citroenzuur (eg nie).

Die es gaat zeker niet de bak in hoor, no worries. Als ie echt geen bestemming vind dan mogen jullie 'm meenemen als je in Twente een bakje leut komt doen;).
Haha dat moeten we nog steeds plannen

Citroenzuur kan dat niet?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:28:12 #277
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82911421
Als er geen coating op zit dan niet .

Zullen we nog eens een poging doen via de pm?
pi_82917490
Ga m'n agenda erbij pakken
pi_84513817
Het begint wat stil te worden hier ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 20:46:45 #280
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84519868
:@ Je hebt helemaal gelijk IN :@

De aanvraag bouwvergunning ligt nu voor de tweede keer bij de gemeente, als het nu weer wordt teruggegeven dan is dat echt uit pure zeikerigheid... We shall see! We hopen deze week bericht te krijgen. Fingers crossed dus.

Wel is mijn lief begonnen met het metselen van het muurtje om de voortuin. En dat wordt gaa-haaf!

Ik heb major issues met mijn internetverbinding (ligt waarschijnlijk aan mijn computer en die moet ik nu back-uppen en een complete cleane installatie opgooien, blegh!), foto's volgen dus nog want het uploaden gaat telkens mis!
pi_84521224
Die keuken (onder andere!) :9
pi_84526896
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
:@ Je hebt helemaal gelijk IN :@

De aanvraag bouwvergunning ligt nu voor de tweede keer bij de gemeente, als het nu weer wordt teruggegeven dan is dat echt uit pure zeikerigheid... We shall see! We hopen deze week bericht te krijgen. Fingers crossed dus.

Wel is mijn lief begonnen met het metselen van het muurtje om de voortuin. En dat wordt gaa-haaf!

Ik heb major issues met mijn internetverbinding (ligt waarschijnlijk aan mijn computer en die moet ik nu back-uppen en een complete cleane installatie opgooien, blegh!), foto's volgen dus nog want het uploaden gaat telkens mis!
Een muurtje om de tuin? Zoiets als Ueberdeutser? O+
  maandag 26 juli 2010 @ 23:34:40 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84528261
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Een muurtje om de tuin? Zoiets als Ueberdeutser? O+
:N die van Ueberduitser is echt om van te watertanden. Maar die heeft ook een ietsiepietsie grotere tuin om te omheinen ;).

Bij ons is het meer iets als een 'ruig Engels muurtje' :). Hierbinnen komt grijze stukjes lei (split?) en daarop wil ik 1 heul grote of 2 grote potten zetten. Worteldoekske eronder dus lekker onderhoudsvrij. Mensen in de straat achter ons hebben iets gelijksoortigs en I O+ it!

The wall in aanbouw, de witte cementsluier gaat er natuurlijk nog af. De grinttegels die naar de voordeur leiden worden vervangen door een vlak pad van basaltkeien (eindigend in een prachtig tegelplatje (zie hierboven)) en a/d zijkant gaan ze er op den duur ook nog uit natuurlijk.

Had ik hier trouwens al gemeld dat ons nieuwe keukenblad ook nie goed is? 8)7 Daar gaat blad nummer 3 komen... :% Er zitten vier grote, rare vlekken in die blijken te zijn veroorzaakt door de zuignappen waarmee ze het blad hebben opgetild. Echt geen porum, we hebben afgewacht of het nog weg zou trekken, maar nada... Na de bouwvak horen we meer. Maar ik ben inmiddels zo ver dat ik beton niet meer aandurf bij deze fabrikant... ;(

En dan nog meer goed nieuws... We zitten nog dit jaar aan nieuwe dakgoot... plusminus 40 meter zink... Hoorde u de kassa (van de loodgieter) ook rinkelen? ;(

We hebben trouwens ook een nieuwe huisvriend, twee zelfs... :D De overburen ietsje verderop zijn op vakantie en hun poezemeisjes zijn eenzaam en hebben ons uitgekozen als pleegouders O+ . Ze liggen hier nu ongegeneerd in de bank te slapen, laten zich uitgebreid kriebelen en krabbelen en hebben me zelfs al zo zot gekregen dat ik wat kattegoed heb gekocht. Ze zijn zo cute!

Madame vond het vanavond wel prettig toeven in de hal (en in mijn nek, de mafkees):

pi_84528990
Leuk muurtje! Engels... O+
En wat balen van je blad... :{ Zijn het zulke prutsers?)

En poezels! :o
Zo meteen gaan ze niet meer naar huis! :o

Oh overkill aan smilies...oh well... :%
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_84536030
Hmm dat is gek? Bij onz is het nog keurig :Y ze komen binnenkort de gaatjes die door de luchtbelletjes zijn ontstaan dichten en that's it (wel een bijzondere manier van bellen, ja hoi we komen donderdag langs, ehh ja ik werk gewoon hoor??).

Die kinderkopjes O+ en de poezel ze past helemaal :Y
Wel erg handig zo'n split tuin ben benieuwd wat voor moois je er weer van maakt!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:34:00 #286
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84536614
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef Oblivion het volgende:
Leuk muurtje! Engels... O+
En wat balen van je blad... :{ Zijn het zulke prutsers?)

En poezels! :o
Zo meteen gaan ze niet meer naar huis! :o

Oh overkill aan smilies...oh well... :%
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm dat is gek? Bij onz is het nog keurig :Y ze komen binnenkort de gaatjes die door de luchtbelletjes zijn ontstaan dichten en that's it (wel een bijzondere manier van bellen, ja hoi we komen donderdag langs, ehh ja ik werk gewoon hoor??).

Die kinderkopjes O+ en de poezel ze past helemaal :Y
Wel erg handig zo'n split tuin ben benieuwd wat voor moois je er weer van maakt!
Thanks meiden! Die poezeltjes zijn zo schattig, ik loop constant te kijken of ze er alweer aankomen. Eergisteravond lagen we in bed en toen hoorden we ineens een heel zielig gemauw, zaten ze achter bij de tuindeur te miepen, ze wilden naar binnen :D O+

Het gaat via een grote leverancier, je zou denken dat die het klappen van de zweep kennen.. -O- Vind het zelf ook vrij bizar dat het zo misgaat. Hun servicemannetje is hier geweest (de vorige keer ook) en die 'vond het niet zo erg, hij zou zich er zelf niet zo aan storen'. Ik heb hem geantwoord dat hij er ook niet iedere dag naar hoeft te kijken en dat dat blad (incl. de twee kleine baddelen) voor meer dan 4000 euro op de offerte staat dus dat ik daar ook een goed product voor verwacht :6 .

Oh ja, over de lengte van het blad loopt ook nog deze lichte streep...

Valt niet op he? ;)

Kijk, we wisten dat beton geen verfijnd product is, het heeft een grove uitstraling en dat vinden wij mooi. Maar als er dan vormen inzitten die totaal niet vallen onder de categorie 'industriële uitstraling', dan moeten ze niet proberen het te bagatelliseren. Dan wordt twentemeisje een beetje boos :( .

Nog bozer werd ik toen bleek dat ze de dag nadat ze hier zijn geweest al dicht zaten wegens vakantie, daar heeft hij niets van gezegd. De zaak waar wij onze keuken hebben gekocht (zij handelen het dus ook verder af voor ons) is ook vreselijk pissed-off door deze gang van zaken. We moeten dus nog even geduld hebben. Is natuurlijk op zich niet zo erg, er ligt gewoon een blad op, maar het gaat me meer om de manier waarop. Al zal het uiteindelijk wel goedkomen... Maar het is gewoon irritant want nu kunnen we nog niet gaan tegelen op de achterwand aan de kant van het fornuis. }:|

Breathe in, breathe out :D.

Poes, poes, poes, poes....
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:57:54 #287
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84537010
Oeeeh mooi dat muurtje!
Wat zonde van het aanrechtblad zeg, die vlekken zie je echt wel goed, voor dat geld kun je inderdaad best een keer boos worden ;)

Enne wat leuk dat die poezen zich zo thuis voelen, daar kom je niet meer van af hahah... :P O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84546553
He, hier is van alles gebeurd! :D Wee mooi hoor allemaal! (Ook poezels :p)
pi_84546590
En stom trouwens van het blad. Hoe moeilijk kan het zijn, denk je dan... :? :N
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:45:42 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84547400
Inderdaad... maar ik moet wel in hun voordeel zeggen dat je van beton natuurlijk nooit weet hoe het er uiteindelijk uitkomt. Maar deze vlekken zijn gewoon veroorzaakt door de zuignappen waarmee ze het blad van de werktafel hebben getild.Ding is overigens loeizwaar, waren 5 man voor nodig om 'm te tillen :D

En die poessies, tja wat zal ik zeggen... O+ :

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 27-07-2010 14:27:40 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:30:04 #291
57434 Marloes
Digital Love
pi_84549345
Je moet wel uitkijken dat ze met hun nageltjes je mooie stoel niet mollen :P
Onze katten hebben onze bank namelijk helemaal kapot gemaakt :'(
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:31:20 #292
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84549398
Ze mogen ook niet op die stoel ;) dit was de eerste en de laatste keer dat ie daar zat. En als ze hier rondlopen dan gooi ik, tuttig als ik ben :D, snel een dekentje op de bank...
pi_84549573
Wat een brutale apen he! O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:17 #294
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84550274
ze voelen zich goed thuis bij jullie!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:37:07 #295
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_84719490
Poezels O+ O+
Als je ze eenmaal binnen hebt gelaten komen ze steeds terug hoor. In Eindhoven hadden we ook zo'n pleegpoes.

Vervelend dat het blad weer niet goed is. Kan me voorstellen dat je daar boos om bent geworden. Zeker als je dan ook nog zo'n behandeling krijgt... :{
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 19:42:01 #296
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:49:27 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85019036
Hier is het heel erg goed! Ik ben namelijk zwanger *O*. We zijn nog steeds flabbergasted (ging allemaal niet van een leien dakje) maar totaal door het dolle heen! Het is nog pril, maar in april volgend jaar worden wij papa en mama!

Wat het huis betreft: weer lekkage in de kelder (die kan wel wat water hebben, voor het vol staat moet er heel wat water in lopen :D. En het muurtje gaat goed. Foto's volgen morgen!

Met de poezels is het nog steeds dik aan! Die lopen hier elke dag de deur plat :D. Volgende week komen hun baasjes terug -O- ...

Ik mag weer na gaan denken over een babykamer (voorlopig doe ik dat alleen nog in mijn hoofd hoor :D).
pi_85019552
Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
Na de overkapping kunnen we ons nog verheugen op de babykamer!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:05:38 #299
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85019718
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef Cyan het volgende:
Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
Na de overkapping kunnen we ons nog verheugen op de babykamer!

Thanks!

Oh ja: overkapping! :D We hebben donderdag bericht gehad dat we de veranda per 1 oktober VERGUNNINGVRIJ mogen gaan neerzetten *O*. Nog meer goed nieuws dus! :)

Ik kan natuurlijk pas echt los op de babykamer als we weten wat het is... (nog even geduld dus) :P.
pi_85020421
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:49 schreef twentemeisje het volgende:
Hier is het heel erg goed! Ik ben namelijk zwanger [ afbeelding ] *O*. We zijn nog steeds flabbergasted (ging allemaal niet van een leien dakje) maar totaal door het dolle heen! Het is nog pril, maar in april volgend jaar worden wij papa en mama!
O+ Gefeliciteerd!
Hartstikke tof!
quote:
Wat het huis betreft: weer lekkage in de kelder (die kan wel wat water hebben, voor het vol staat moet er heel wat water in lopen :D. En het muurtje gaat goed. Foto's volgen morgen!

Met de poezels is het nog steeds dik aan! Die lopen hier elke dag de deur plat :D. Volgende week komen hun baasjes terug -O- ...

Ik mag weer na gaan denken over een babykamer (voorlopig doe ik dat alleen nog in mijn hoofd hoor :D).
Zal ook wel goed komen met jouw smaak... can't wait! O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')