Oh dat valt me nog hartstikke mee! Dankjewel voor je ruwe schatting!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef twentemeisje het volgende:
Brutale mensen hebben de halve wereld, dus ja hoor, dat mag Cyan!
Ik heb mijn lief, klusser in hart en nieren, even om een ruwe schatting gevraagd. We hebben nodig:
- balken
- planken
- vloer (wij willen hier weer leisteen leggen net als op het terras en binnen)
- elektra
- dakbedekking en daklijst
- verf
- divers grut als snelbeton, schroeven, spijkers, etcetera.
- lichte bouwvergunning![]()
Hij denkt dat we tussen de 1500 en 2000 euro blijven... Waarbij we uitgaan van het uitbesteden van het dakdekken.
mag ik vragen waar je dit schutting materiaal vandaan hebt? En heb je hem zelf gezet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:<knip>
De schutting wordt nog veel grijzerdan ie nu is. Je kunt er ook niet doorheen kijken
.
<knip>
En nu ben ik heel verkouden van de twee dagen telkens zonder jas naar buiten. (Of gewoon van de bacillen van iemand anders...)
De betonpalen en onderplaten komen bij Rammo Tuinhout in Holten vandaan. De onderplaten zijn 11.50 en de betonpalen (10x10 cm) zijn 18,50. Wij moesten per setje (1 paal 1 onderplaat) 5 euro extra betalen omdat we de antracietkleur wilden. Dan kom je dus uit op 32,50 per setje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:06 schreef tie-rep het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je dit schutting materiaal vandaan hebt? En heb je hem zelf gezet?
En weet je wat ongeveer de kosten/meter zijn?
Zoek nog een vervanging voor onze glazen-platen-schutting.
De DaVinci Nero van Borettiquote:
Doe maar samen bouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeg TM, ben je na de veranda uitgebouwd? Dan kan ik het 'TM's jaren dertig woning klustopic' over een paar weken van je overnemen met mijn jaren 30 huisje
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet niet meer precies waar ie van is, ligt al twee zomers op tafel.
@TradeMarkie:, ik vrees dat je je eigen topic moet openen want de zolderverdieping moet ook nog worden opgeknapt. Daar hebben we nog twee slaapkamers die in deplorabele staat verkeren...
Grappige is overigens dat wij telkens vergeten dat we nog een 3e verdieping (of 2e als je de begane grond bg noemt) hebben
Dan zal ik mijn eigen topic maar openen tztquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet niet meer precies waar ie van is, ligt al twee zomers op tafel.
@TradeMarkie:, ik vrees dat je je eigen topic moet openen want de zolderverdieping moet ook nog worden opgeknapt. Daar hebben we nog twee slaapkamers die in deplorabele staat verkeren...
Grappige is overigens dat wij telkens vergeten dat we nog een 3e verdieping (of 2e als je de begane grond bg noemt) hebben
Wanneer ga je starten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn eigen topic maar openen tzt
Doe-hoen!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn eigen topic maar openen tzt
Voorlopig koopcontract ligt al op me te wachten, dinsdag even tekenen, dan wachten tot de aanvraag voor koopsubsidie helemaal rond is en dan kan ik meteen de sleutel krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |