Door wie zijn deze dan geschilderd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dat kan natuurlijk, is ook heul persoonlijk! Maar ze laten mij niet los. Het liefst had ik een schilderij van haar (Ada Breedveld that is), maar die zijn een beetje errug duur
.
Wauw, mooiquote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.
En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
Leuk, ja! Maar past totaal niet hier helaas...quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.
En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....![]()
Anyone?
[ afbeelding ]
Hahaha ja...quote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef twentemeisje het volgende:
Inderdaad op koolstoffilters (die je kunt reactiveren, handig!). Maar op den duur gaan we denk ik toch wel een gat naar buiten maken, dat zuigt toch beter af. dit klinkt best dubieus
quote:Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef intensity het volgende:
Jullie huis is echt prachtig. En met die laatste foto en inrichting kan hij zo een woonmagazine
in. Daar loop ik vaak bij te watertanden. Mooi hoe creatief sommige mensen kunnen zijn.
Mijn complimenten
Die schilderijen zijn helaas een beetje fors geprijsd (I totally love them! Die rood/zwarte zou trouwens ook wel bij jullie kunnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:05 schreef WRH het volgende:
geweldige schilderijen!
denk dat het goed bij jullie gaat staan.
Thanks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef aegor102 het volgende:
Leuk die schilderijen, huis ook trouwens,
Jullie zijn goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |