quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Marloes het volgende:
Zoiets?
http://foto.speurmarkt.nl/138600.jpg
http://static.aanbodpagin(...)3b6-dfa5f5096fda.jpg
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stipenlint/?menu=category&categoryID=436142
Beetje offtopic maar goed

Het houthok is 8 x 1,5 x 1,7 = 20,4 m3. We denken zo'm 10 kuub per jaar te verstoken, deze winter was uitzonderlijk koud en omdat ik vanwege ontslag (crisis hoera) thuis zit heeft de kachel vele dagen echt van zo'n beetje 07.00 - 23.59 gebrand. Dan verbruik je wel ietsje meer dan 10 kuubquote:Op maandag 29 maart 2010 08:27 schreef Gurb het volgende:
Ziet er goed en degelijk uit die houtopslag, hoeveel kuub kan er in? 15 kuub? En hoeveel denken jullie per jaar weg te stoken?

Sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
Zat er helemaal niets tussen mijn mp-suggesties?
Oh ja, speciale dank gaat uit naar mijn lieftallige zwager, die heeft vandaag helpen zagen, kloven en inpakken.

Sterker nog, daar zit geen stukje conifeer bijquote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef Beijtje het volgende:
Wat een hoop hout! Dat is toch niet allemaal van jullie eigen gekapte coniferen, of wel?

Via staatsbosbeheer ofzo, of aan de eigenaar van dat stuk grond gevraagd of ze wat bomen mochten weghalen tegen kleine vergoeding? Ik ben ook overal aan het uitvissen hoe ik goedkoop aan mn hout komquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn vriend kan niet zo goed stil zitten zeg maar. Die is altijd bezig en heeft samen met een vriend van ons nu een eigen 'houtzaagverbond' zeg maar
. Dat vinden ze allebei erg leuk. En het is ook nog eens veel voordeliger dan gekloofd en gedroogd hout kopen. Ze hebben dit zelf uit een houtwal gezaagd en hier thuis op maat gemaakt.
Voor gedroogd en gekloofd hout durven sommigen zelfs 100 euro per kuub te vragen, we hebben voor dit hout 15 euro per kuub betaald... Dat scheelt fors.

Via marktplaats in contact gekomen met de eigenaar van die houtwal. Die moest worden opgeschoond en dat hebben ze dus voor hem gedaan en het hout verdeeld. Het is ook nog eens ruim meer dan de begrootte hoeveelheid dus nog voordeliger dan 15 euro/m3.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Via staatsbosbeheer ofzo, of aan de eigenaar van dat stuk grond gevraagd of ze wat bomen mochten weghalen tegen kleine vergoeding? Ik ben ook overal aan het uitvissen hoe ik goedkoop aan mn hout kom

Doe je goed!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Via marktplaats in contact gekomen met de eigenaar van die houtwal. Die moest worden opgeschoond en dat hebben ze dus voor hem gedaan en het hout verdeeld. Het is ook nog eens ruim meer dan de begrootte hoeveelheid dus nog voordeliger dan 15 euro/m3.

Woon jij toevallig wel in de buurt van Utrecht?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef Cyan het volgende:
Je kunt wel even vooruit met al dat hout! Zo te zien woon je niet hier in de buurt want ik heb in de achtertuin nog een hele stapel liggen met openhaard hout.

Of in de buurt van Rotterdamquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef Cyan het volgende:
Je kunt wel even vooruit met al dat hout! Zo te zien woon je niet hier in de buurt want ik heb in de achtertuin nog een hele stapel liggen met openhaard hout.

Off coursequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:28 schreef twentemeisje het volgende:
Als het in een straal van een uurtje rond Twente ligt dan ben ik natuurlijk de eerste kandidaat mensen ;-).

Door wie zijn deze dan geschilderd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dat kan natuurlijk, is ook heul persoonlijk! Maar ze laten mij niet los. Het liefst had ik een schilderij van haar (Ada Breedveld that is), maar die zijn een beetje errug duur
.

Wauw, mooiquote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.
En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....![]()
Anyone?
[ afbeelding ]

Leuk, ja! Maar past totaal niet hier helaas...quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef twentemeisje het volgende:
Die vuurkorf heb ik bij Intratuin (Lochem) gekocht intensity.
En inderdaad Beijtje, maar zo blijft er nog wat te wensen over. Misschien als ik het doek van Kathalijne Hes dat ik zelf te koop heb goed kan verkopen....![]()
Anyone?
[ afbeelding ]

Hahaha ja...quote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef twentemeisje het volgende:
Inderdaad op koolstoffilters (die je kunt reactiveren, handig!). Maar op den duur gaan we denk ik toch wel een gat naar buiten maken, dat zuigt toch beter af. dit klinkt best dubieus

quote:Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef intensity het volgende:
Jullie huis is echt prachtig. En met die laatste foto en inrichting kan hij zo een woonmagazine
in. Daar loop ik vaak bij te watertanden. Mooi hoe creatief sommige mensen kunnen zijn.
Mijn complimenten
Die schilderijen zijn helaas een beetje fors geprijsd (I totally love them! Die rood/zwarte zou trouwens ook wel bij jullie kunnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:05 schreef WRH het volgende:
geweldige schilderijen!
denk dat het goed bij jullie gaat staan.
Thanks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef aegor102 het volgende:
Leuk die schilderijen, huis ook trouwens,
Jullie zijn goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |