Gast, ik denk dat je me met iemand anders verward.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nee hier ook niet
Maar heb eergister pas besteld. Dynd jij moet ook nog minstens 1.5 week wachten.
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat je me met iemand anders verward.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SKUs?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:15 schreef mtchel112 het volgende:
ff wat spulletjes besteld bij DX, onder andere mes, zaklamp, firesteel, kompas, fluit ()
laserpen (die met 3 in 1) laserlampje (gwn van 1 euro) een 3,5mm splitter naar 2 ingangen, en nog n laserlampje
Vet hoor! Linkjes op de plaatjes zou handig zijn... Maar dat zal wel lastig worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef joepie91 het volgende:
[..]
SKUs?
Overigens ben ik bezig met iets leuks: http://www.sven-slootweg.nl/dxgrid.php
Ik heb dus iets gemaakt wat DealExtreme uitleest en alle data in een database pleurt. Aangezien we voorlopig toch even niks kunnen posten over binnengekregen pakketjes (feestdagen enzo) dus een vraagje: wat zal ik doen met de gegevens? Ik ga in ieder geval al iets maken dat je kunt zien welke producten recent in prijs verlaagd zijn enzo, maar ik heb nog wat meer ideeen nodig, die uit te voeren zijn met gegevens van DealExtreme.
Overigens is dat dxgrid nog maar even een demootje, er staan nog maar 1000 SKUs in ofzo, maar lokaal heb ik al veel meer in de database staan.
Leuk idee, die site!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef joepie91 het volgende:
[..]
SKUs?
Ik heb dus iets gemaakt wat DealExtreme uitleest en alle data in een database pleurt. Aangezien we voorlopig toch even niks kunnen posten over binnengekregen pakketjes (feestdagen enzo) dus een vraagje: wat zal ik doen met de gegevens? Ik ga in ieder geval al iets maken dat je kunt zien welke producten recent in prijs verlaagd zijn enzo, maar ik heb nog wat meer ideeen nodig, die uit te voeren zijn met gegevens van DealExtreme.
Overigens is dat dxgrid nog maar even een demootje, er staan nog maar 1000 SKUs in ofzo, maar lokaal heb ik al veel meer in de database staan.
Geen probleemquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:06 schreef Skiet het volgende:
@ mug89 heb je een sk u lijstje beschikbaar van je camera spulletjes. kan altijd interessant zijn voor anderen. thanks man
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JGBLPJ6U.jpgquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:11 schreef Semmm het volgende:
@veda. Horloge helemaal goed nu, met schakeltjes er uit, maar hoe heb jij dat een extra slotje er uitgehaald wat je op die foto liet zien?Die waar jouw duim zit moet er bij mij ook uit
En DX maar denken dat ze elke keer last hebben van DDos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:59 schreef joepie91 het volgende:
[..]
SKUs?
Gelukt, dankje!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:42 schreef veda het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JGBLPJ6U.jpg
Zo zien de schakels er uit die niet geschroefd zijn.
Ik heb hem gewoon aan de zijkant met de tang beetgepakt, eerst met een stukkie stof ertussen dat het geheel niet zou beschadigen, maar dat wilde niet echt, dus daarna zonder, en dan heel voorzichtig ombuigen tot er een kleine ruimte in het midden ontstaat, en dan trekken
Het gat wat er in de volgende schakel ontstaat is precies de grootte van de andere schakels die je wel kan schroeven.
Op het eerste gezicht zag het klokje er uit of hij aan alle kanten aanpasbaar was, maar toen ik hem pas ging maken net niet genoeg
Ziet er goed uit, binnenkort de N12, zal me benieuwen of dat ding nog een beetje goed zal zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef FrankP het volgende:
En hier zijn de de eerste foto's van de Sciphone i68+
Ik moet zeggen dat dit tot nu toe de beste "china phone" is die ik heb gehad:
Goede touchscreen
Menu's zijn redelijk overzichtelijk
Werkt snel
Engelse vertaling erg goed (Nederlands helaas wat minder)
Sms invoer/toetsenbord werkt best goed
En dan hier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal proberen om morgen even een videoreview te maken
Google maakt daarom speciaal maar 1 pagina request per minuut (oid). Zodat de webserver de andere gasten ook nog aankan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:18 schreef mickeyD het volgende:
zal toch wel meevallen?
google en consorten indexeren die site toch ook een aantal keren per dag?
trouwens, daarbij denk ik dat hij specifiek zou moeten inloggen op zn account om uberhaupt te zien wie, wanneer, waar vandaan enz enz.. en ik denk zomaar dat ie daar nou niet echt tijd voor heeft.
Wat is het verschil ertussen dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Joene94 het volgende:
Ik moet zeggen, die i68+ ziet er vergelijkbaar uit met die van mij. Maar een aantal dingen vind ik op de i68+ mooier dan op de i9+++ die ik heb.
i9+++ heeft in plaats van 3, 6 menu pagina's. Waarvan 3 vol zijn gepropt met links naar spellen die helemaal niet op de telefoon staan (geven als foutmelding: Please install the Java Game).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Wat is het verschil ertussen dan?
Is deze met dual sim en dual standby?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef FrankP het volgende:
En hier zijn de de eerste foto's van de Sciphone i68+
Ik moet zeggen dat dit tot nu toe de beste "china phone" is die ik heb gehad:
Goede touchscreen
Menu's zijn redelijk overzichtelijk
Werkt snel
Engelse vertaling erg goed (Nederlands helaas wat minder)
Sms invoer/toetsenbord werkt best goed
En dan hier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal proberen om morgen even een videoreview te maken
13 dagen...ik wacht al bijna 1 maand op mn pakketje. Maar die ligt bij de douane, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef tokko1 het volgende:
Ook nog geen envelop hierik zit al meer dan 13 werkdagen te wachten op m'n pakketje! Nouu.. Tvp
Wat had je besteld dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
13 dagen...ik wacht al bijna 1 maand op mn pakketje. Maar die ligt bij de douane, dat kan niet anders
RC Helicopterquote:
Haha moet wel ja...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
RC Helicopter
12-sep is hij op shipped gegaan, en pakketjes die ik later besteld heb, die heb ik al binnen (die gingen ook via pakketdienst)
Hehe denk het niet, ik heb dat artikel vorige week ontvangenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Haha moet wel ja...Mijne is 16e geshipt,, en uuh als de douane Sku.3529 gaat tegenhouden dan weet ik 't ook niet meer
(dx)
Hier staat er ook wel één, ¤80,-quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef jens007 het volgende:
Jullie hebben die SciPhones van TaoBao?
Waarom zouden ze dat niet doorlaten dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
RC Helicopter
12-sep is hij op shipped gegaan, en pakketjes die ik later besteld heb, die heb ik al binnen (die gingen ook via pakketdienst)
Omdat ik (we) er officieel belasting erover moet betalen, en ook btwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doorlaten dan?
Er zijn al genoeg Sciphones N12 op de markt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:58 schreef Skiet het volgende:
Die SciPhones zijn wel leuk. Maar of die N12 nog komt betwijfel ik, lees dat hij eerst voor eind juni stond en steeds maar uitstellen en uitstellen. Nu voor eind Oktober.
Wachten het rustig af. Me HTC Touch Cruise doet het nog prima verder nu
En jij denkt dat die echt isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg Sciphones N12 op de markt.
http://www.dhgate.com/sci(...)107b56603.html#blank
Kijk zelf maar.
Url?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb deze besteld, lekker ontspannen met mijn chakra drukpunten![]()
[ afbeelding ]
Maak je maar geen zorgen, er zitten sleeps tussen, om de server niet te zwaar te belasten. Sowieso maakt hij een directe HTTP-verbinding (en gebruikt dus geen Internet Explorer ofzo) en laadt dus de plaatjes niet. Tekst geeft maar heel weinig serverbelasting. Sowieso denk ik dat DealExtreme een behoorlijk sterke server heeft, ivm de grootte en bekendheid van de site. Ik betwijfel of ze dit uberhaupt merken, en ik ben ook van plan de database in CSV en SQL ter download aan te bieden, zodat andere sites die ook DealExtreme-data willen gebruiken, niet óók de DX-server gaan belasten, maar gewoon de database van mij kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En DX maar denken dat ze elke keer last hebben van DDos.
Ben wel een ICt'er, ,maar heb geen idee wat voor impact het op de site heeft als er een crawler overheen gaat. Zal vast wel loslopen lijkt me. Wel een leuk initiatief.. Nu nog goede toepassingen bedenken..
Anders even uploaden op www.dump.no, die verkleint je bestanden niet (wel zorgen dat je naar de foto linkt, en niet naar de link die je na het uploaden krijgt, dat is namelijk de paginalink. Dus even naar de pagina gaan, en het adres van de foto kopieren). Dump.no is verder trouwens ook een goede uploadsite, nu we het er toch over hebben. Directe links, geen wachttijden, etcquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Joene94 het volgende:
Foto's van de i9+++:
Ze zijn wat aan de kleine kant, deed Tinypic zelf. Maar als iemand nog een van de foto's groter wilt bekijken kan ik deze nog wel apart uploaden.
[ afbeelding ]
Het afspelen van muziek.
[ afbeelding ]
Tijdens het afspelen van muziek kun je gewoon verder waarmee je bezig was, de muziek blijft draaien.
[ afbeelding ]
Bluetooth menu, jammer, deels Engels deels Nederlands.
[ afbeelding ]
Bestandenmanager, de telefoon heeft zelf niet veel intern geheugen zoals je ziet, maar er zit al gratis een 1GB kaartje bij (micro-sd).
[ afbeelding ]
Image viewer, als je op een plaatje klikt zie je deze gewoon vergroot, en wanneer je dan je scherm schuin houdt gaat de foto ook schuin.
[ afbeelding ]
Een foto maken met de camera, resultaten qua foto's van telefoon zijn om te janken (nog kleiner van vga)!
[ afbeelding ]
Nette quick starters guide, ziet er prima uit. Een kant is engelstalig, de andere kant chinees.
[ afbeelding ]
De batterij oplader, dit is een soort dock om de batterij op te laden. Je kunt de telefoon ook gewoon met USB (en een usb -> stroomnet adapter) opladen.
[ afbeelding ]
De voorkant van de batterij oplader.
[ afbeelding ]
Slide to unlock.
[ afbeelding ]
Video speler, hier kun je de video kiezen die je wilt afspelen.
[ afbeelding ]
Telefoonboek, ziet er best netjes uit en is handig in gebruik!
[ afbeelding ]
Hoofdmenu
[ afbeelding ]
2e menu
[ afbeelding ]
3e menu
[ afbeelding ]
Java applicaties, werken prima!
[ afbeelding ]
FM Radio
[ afbeelding ]
Multimedia menu
[ afbeelding ]
Dualsim, bellen met SIM1 of SIM2?
[ afbeelding ]
Ik heb er maar 1 simkaart inzitten, maar er kunnen er dus 2 in.
[ afbeelding ]
Totaalplaatje (usb kabel staat niet op de foto maar is wel aanwezig)
Nou, dit is hem dus! Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk genoeg zijn, ondanks dat tinypic ze zo klein gemaakt heeft.
Wat kan je hier precies mee? ik snap het nutt niet preciesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef joepie91 het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, ik heb nu een lijst-dingetje gemaakt voor dxgrid: http://sven-slootweg.nl/dxgrid/
Moet nog effe iets maken dat je door kunt klikken naar het product. Oh, en de database is geupdate. Nu iets van 7000 producten in de database.
EDIT: Gedaan, je kunt nu doorklikken. Zie winkelwagen-icoontje.
Je kunt er nu nog niet echt iets mee. Maar dit is ook nog maar een tech demo zeg maar. Op een gegeven moment komt daar dus een website waar je de hele database kunt doorzoeken (met een iets betere search dan op DealExtreme zelf, die zuigt namelijk behoorlijk), de laatste prijsverhogingen/prijsverlagingen kunt zien, etc. En dan zou hij ook prijsveranderingen, dingen die uit het assortiment gaan, en nieuwe producten automatisch moeten gaan posten op Twitter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat kan je hier precies mee? ik snap het nutt niet precies
Mijne komt gewoon van focalprice. Het is dan ook niet een echte skyphone volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef jens007 het volgende:
Jullie hebben die SciPhones van TaoBao?
Is aardig ja. Hij kan aardig hard met muziek maar dan klinkt het toch wat schreeuwerig, op de helft komt er nog steeds veel en ook wel prima geluid uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Deezertje het volgende:
Is de speaker van de Sciphone een beetje goed en ook luid genoeg?
Ben benieuwd of je een nieuwe, of een niet schoongemaakte refurbished krijgt, zoals dat een tijdje aan de gang was via Dx..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef saban het volgende:
Xbox Driezestig controller bij DX in bestelling
vieze scheiss eropquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je een nieuwe, of een niet schoongemaakte refurbished krijgt, zoals dat een tijdje aan de gang was via Dx..
Hoeveel was je daar kwijt, inclusief verzendkosten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef FrankP het volgende:
Ik heb mijn Sciphone i68+ op www.scophone.com gekocht, omdat dat een van de weinige sites is die op zeker originele Sciphones verkopen. (wie vroeg dat ook alweer?)
Klopt, gouden batterij lijkt heel snel leeg te gaan. Daarom ben ik ook van plan al een 1800mAh batterij op ebay te kopen (5 dollar).quote:De i9+++ ziet er op zich gelijk uit aan de i68+. Vooral de menu's en de interface zijn nagenoeg gelijk. Wat je wel veel hoort is dat die gouden batterijen erg bagger zijn.
Die melding krijg je als je een keer geen geld op je bankrekening hebt tijdens een paypalbetaling. Dan schiet paypal het zegmaar voor. Moet je eerst je paypalrekening weer aanvullen (zodat het weer minimaal 0 is)quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef EchoAlpha het volgende:
Waarom moet ik bij DX als ik iets wil kopen eerst het geld op mijn paypal rekening hebben of een creditcard toevoegen? Het gaat om slechts 21 dollar...Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij DX bij zo'n laag bedrag
Als ik inlog bij paypal staat er gewoon Saldo 0,00 EURquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die melding krijg je als je een keer geen geld op je bankrekening hebt tijdens een paypalbetaling. Dan schiet paypal het zegmaar voor. Moet je eerst je paypalrekening weer aanvullen (zodat het weer minimaal 0 is)
Inderdaad, wel wat pics gezien van controllers met bruine drab erop.quote:
Bankrekening gekoppeld binnen Paypal?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef EchoAlpha het volgende:
Waarom moet ik bij DX als ik iets wil kopen eerst het geld op mijn paypal rekening hebben of een creditcard toevoegen? Het gaat om slechts 21 dollar...Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij DX bij zo'n laag bedrag
Hmm bij mij was het toen wel het geval. Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:16 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als ik inlog bij paypal staat er gewoon Saldo 0,00 EUR
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bankrekening gekoppeld binnen Paypal?
$ 85 incl. verzendingquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hoeveel was je daar kwijt, inclusief verzendkosten?
[..]
Klopt, gouden batterij lijkt heel snel leeg te gaan. Daarom ben ik ook van plan al een 1800mAh batterij op ebay te kopen (5 dollar).
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb al een stuk of 20 keer iets besteld bij Dealextreme maar dit is de eerste keer dat ik dit gezeik heb
Ik heb maar gewoon geld toegevoegd aan m'n paypal account...Het duurt nu 4 tot 6 dagen langer maar oké. Ik heb geen zin om nu alles uit te zoekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien over een paar dagen nog eens proberen te bestellen en betalen? Misschien en hikje bij Paypal..
Waarschijnlijk omdat ze dan niet kunnen garanderen dat de Sciphone goed blijft werken. Ik heb geen idee of de 'veilige' capaciteit van een batterij beperkt kan worden door het product, maar dat zou best wel eens een reden kunnen zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:40 schreef mickeyD het volgende:
ik zie zelfs 2800Mh batterijen op ebay voor de sciphone.. ($6.99) te veel keuze daar..
je vraagt je af waarom ze die niet op de "officieele" sciphone shops aanbieden?
hoger dan 1200Mh gaan ze niet daar.
Leuk idee, maar je weet dat DealExtreme zelf ook een nieuwe zoekpagina heeft? http://www.dealextreme.com/advsearch.dx . Het is nog experimenteel maar werkt hier primaquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt er nu nog niet echt iets mee. Maar dit is ook nog maar een tech demo zeg maar. Op een gegeven moment komt daar dus een website waar je de hele database kunt doorzoeken (met een iets betere search dan op DealExtreme zelf, die zuigt namelijk behoorlijk)
...
Weet ik, maar ik vind hem persoonlijk nogal onoverzichtelijk en kut werkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef 8D het volgende:
[..]
Leuk idee, maar je weet dat DealExtreme zelf ook een nieuwe zoekpagina heeft? http://www.dealextreme.com/advsearch.dx . Het is nog experimenteel maar werkt hier prima.
Heb je meerdere producten in je bestellingen? Misschien is een deel al verzonden. Kijk anders even bij Invoice.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had 21 september een bestelling geplaatst en ik ging net eens kijken bij de bestelstatus (was al zowat vergeten dat ik iets had besteld) en daar stond:
Status: (of current shipment) On 9/21/2009: Waiting for Supplier
Latest Shipment: by Air Mail
Wachten ze nog op de leverancier, maar waarom staat er dan bij latest shipment: by air mail? Dan zou je denken dat het verstuurd is, maar ik heb daar nog geen mail van gehad.
En anders zitten ze al vanaf de 21e te wachten op de leverancier
Ah ok, er staat bij beide producten 'pending' en bovenaan staat waiting for supplierquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je meerdere producten in je bestellingen? Misschien is een deel al vezonden. Kijk anders even bij Invoice.
Hmm, dan is het wel vaag jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah ok, er staat bij beide producten 'pending' en bovenaan staat waiting for supplier
welke vd 2 i68+ heb je dan van de scophone.com site?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:55 schreef FrankP het volgende:
Ik heb mijn Sciphone i68+ op www.scophone.com gekocht, omdat dat een van de weinige sites is die op zeker originele Sciphones verkopen. (wie vroeg dat ook alweer?)
De i9+++ ziet er op zich gelijk uit aan de i68+. Vooral de menu's en de interface zijn nagenoeg gelijk. Wat je wel veel hoort is dat die gouden batterijen erg bagger zijn.
De javquisoft firmware is trouwens nog niet beschikbaar voor mijn firmware versie. Ik bestel maar alvast een USB datakabel zodat ik mijn f/w kan uploaden en hopen dat ze snel een release uitbrengen voor mijn phone.
log in op paypal, ga naar de betreffende transactie, open m, onderin staatquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef veda het volgende:
Ik heb de 7e van September wat besteld op ebay. Heb het product niet ontvangen en de verkoper reageert niet op mijn mail. Wil dus geld terug vragen bij paypal (heb met paypal betaald). Iemand enig idee waar ik moet klikken? Of moet ik ze gewoon even bellen?
Of moet ik iets via ebay doen?
klik op klachtencentrum, nieuw scherm en maak probleem aan (2 keuzes)quote:Hulp nodig? Als u problemen heeft met een transactie of assistentie wenst bij het oplossen van een geschil met uw verkoper, ga dan naar het Klachtencentrum. PayPal raadt u sterk aan deze kwestie rechtstreeks met de handelaar of verkoper op te lossen indien dat mogelijk is.
Zo staat hier bij mij al sinds 16 sept, niets verandert, alles zou ook in stock zijn. Echter In stock bij DX is dat het bij hun supplier op voorraad is. zelf hebben ze amper iets van een stockquote:
Deze....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
welke vd 2 i68+ heb je dan van de scophone.com site?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef Binkster het volgende:
[..]
Zo staat hier bij mij al sinds 16 sept, niets verandert, alles zou ook in stock zijn. Echter In stock bij DX is dat het bij hun supplier op voorraad is. zelf hebben ze amper iets van een stock
Ik twijfel nu erg of ik wel of niet geld moet gaan terug halen via paypal.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft DP nou een aparte site gemaakt om fake-artikelen te verkopen?! Alle Rolaxen enz. zijn van de site af!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee welke oordopjes (voor muziek) van dealextreme aanraders zijn?
Heb ik ook besteld, en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.03396 en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21173 (zouden Boze's zijn)quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037
Welke zijn beter? Deze of de kanen md52? Anders wacht ik nog eff tot dp weer verstuurdquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037
Link werkt niet hier. Gaat het om zo'n neppe nano of shuffle?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef Skiet het volgende:
Geen aandrader, build quality is slecht, appel logo is wack.. geluid nog niet getest
http://item.taobao.com/au(...)81d18edc0a035e.jhtml
lol ik sluit hem aan en meteen een virusmelding van NOD32
ik heb besteld,maar wacht er al een maand op...(pending, ready, pending, readyquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:07 schreef g0dz0r het volgende:
Ben even op vakantie geweest dus heb het gemist maar is er iemand die een van de keramische messen besteld heeft?![]()
Zo ja, hoe bevallen ze? Daar heb ik al zo vaak om gevraagd bij DX.
Denkje echt dat Jack hier wat aan gaat doen? Het is een taobao order en het is dus gewoon een slechte namaak, dat is het risico wat je loopt. Daar moet je Jack niet mee lastig vallen vind ik want daar kan hij helemaal niks aan doen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:19 schreef Skiet het volgende:
Oh ik zie dat hij is verwijderd van Taobao. Ja gaat om een souffle, heeft geen voice over zoals er stond... geluid is ruk en knoppen zijn kut. Meteen Jack een mail gestuurd dat dit echt kut is en wat hij eraan gaat doen.
Dat dus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Denkje echt dat Jack hier wat aan gaat doen? Het is een taobao order en het is dus gewoon een slechte namaak, dat is het risico wat je loopt. Daar moet je Jack niet mee lastig vallen vind ik want daar kan hij helemaal niks aan doen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319 (geen aanrader tijdens het fietsen want dan hoor je de wind door zon gaatjequote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee welke oordopjes (voor muziek) van dealextreme aanraders zijn?
Niks.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef Downstar het volgende:
hmm zonde skiet;
lijkt er aan een shoufle niet veel miss te kunnen gaan ten opzichte van een Neno
heb je nog zoveel dingen wat niet deugt ;
maar gelijk al een virus melding dus :| ..
laat me maar even weten wat jack er mee gaat doen
Als je gebruik maakt van een persoon die voor je bemiddeld en vervolgens het product naar de klant verstuurd verwacht ik wel een degelijk product, want ik koop het product uiteindelijk gewoon van Jack en niet van Taobao. Hij is dus naar mijn mening verantwoordelijk voor het product.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Denkje echt dat Jack hier wat aan gaat doen? Het is een taobao order en het is dus gewoon een slechte namaak, dat is het risico wat je loopt. Daar moet je Jack niet mee lastig vallen vind ik want daar kan hij helemaal niks aan doen.
vandaar dat ik vraag wat jack EVT gaat doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Niks.
Taobao order is je eigen verantwoordelijkheid.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb besteld,maar wacht er al een maand op...(pending, ready, pending, ready
Nee je koopt het product niet van Jack... Jack maakt het je makkelijker door hem het te laten bestellen... Wat kan hem het nou boeien dat jij iets niet goed vind wat hij zelf niet verkoopt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van een persoon die voor je bemiddeld en vervolgens het product naar de klant verstuurd verwacht ik wel een degelijk product, want ik koop het product uiteindelijk gewoon van Jack en niet van Taobao. Hij is dus naar mijn mening verantwoordelijk voor het product.
Dus waarom zou ik hem hiervan niet op de hoogte mogen stellen en vragen wat hij voor oplossing hiervoor heeft. Als ik niks laat horen dan verkoopt hij het aan meerdere mensen, dus beter dat hij weet dat het product niet goed is.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef mickeyD het volgende:
ps: nokia accu BL-5C besteld voor nog geen 3 euro
http://www.budgetgadgets.(...)nes-bl5c-p-2869.html
Ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef mtchel112 het volgende:
PS wie weet er nog n goed mes van DX voor in de survival kit?
www.dealextreme.com en dan zoeken op 'Survival knife' is te lastig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en wat is dat linkje dan, met sku
Dan kun je ook bij TNT klagen want dit bedrijf stuurt het product naar je huisquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van een persoon die voor je bemiddeld en vervolgens het product naar de klant verstuurd verwacht ik wel een degelijk product, want ik koop het product uiteindelijk gewoon van Jack en niet van Taobao. Hij is dus naar mijn mening verantwoordelijk voor het product.
Dus waarom zou ik hem hiervan niet op de hoogte mogen stellen en vragen wat hij voor oplossing hiervoor heeft. Als ik niks laat horen dan verkoopt hij het aan meerdere mensen, dus beter dat hij weet dat het product niet goed is.
ooit gehoord van mensen die goede ervaring hebben met een product en het dan aan iemand anders aanraden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
www.dealextreme.com en dan zoeken op 'Survival knife' is te lastig?
Alsof wij hier dagelijks een mes kopen en te gebruiken om te survivallen
Als je zo'n chinees prulding meeneemt in de jungle ben je sws niet bijster slim.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ooit gehoord van mensen die goede ervaring hebben met een product en het dan aan iemand anders aanraden?
hoe slim ben jij?
en die search werkt voor geen tyfus want dan krijg ik elk soort mes, alsof ik een keramisch mes meeneem in de jungle
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan kun je ook bij TNT klagen want dit bedrijf stuurt het product naar je huis![]()
Jij kiest het product zelf uit, moet Jack ruiken dat het een shit product is? Heb je hem van te voren gevraagd of het product een beetje goed is??
Hij kiest wel "nauwkeurig" de producten voor zijn winkel uit, daar koop je Jack's choice en is verantwoordelijk voor zijn producten.
Daarom moet je ook nooit zonder review zo'n cheapo China mp3speler halen, het is algemeen bekend dat het geluid om te huilen is. Koop je in Nederland zo'n goedkope stick dan klinkt het ook ruk.
Je kunt hem op de hoogte brengen dat het helemaal niks is... maar verwachten dat hij je eigen domme keuze gaat oplossen![]()
Die autistische reacties hier.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
ik zoek nog btw ff n kabeltje:p
1 die van mn geluid van de boxen kan (die rood en wit gezijk) naar mn laptop (die kunnen daar niet in)
wat is dat het beste? gwn 3.5mm > AV ofzo weetivkeel
Dat zegt hij nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Gewoon Rood/Wit tulp naar 3,5mm jack. Zo moeilijk is het toch niet. Dit koop je overal... hema/blokker/elektronica zaak
Zonde:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef mickeyD het volgende:
ps: nokia accu BL-5C besteld voor nog geen 3 euro
http://www.budgetgadgets.(...)nes-bl5c-p-2869.html
bij MM zijn ze wel wat duurder. Maar goedkope chineze rommel wil je niet, daar gaat je geluidskwaliteit alleen maar van achteruit. Koop liever een kort kwalitatief beter kabeltje ergens in NL.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef mickeyD het volgende:
mediamarkt voor 3 euro ofzo..
[ afbeelding ]
Voor 10-25 euro koop je gewoon een nieuwe originele accu op Ebay (aan deze twijfel ik of hij nieuw is, omdat hij zo goedkoop is)quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef veda het volgende:
[..]
Zonde:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270453520391&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Die is goedkoper. Heb hem nog niet binnen dus kan er verder nog niks van zeggen.
Ten eerste heb ik een knipoogje erbij gezet, dus geen lange tenen krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik snap de reacties niet helemaal. Ik betaal Jack voor dit product, het product voldoet niet aan mijn verwachtingen en dat laat ik aan Jack weten middels een e-mail. Ik vraag toch niet om een refund, ik vraag alleen om een oplossing. Het gaat om het idee dat hij weet dat klanten niet altijd tevreden zijn en best weleens mogen klagen.
Hiermee voorkom je teleurstellingen bij meer mensen, want ik laat het hier ook even weten dat het product ruk is. Er waren meer mensen die hem wilden bestellen.
Ik zie ook niet in waarom je meteen zo tegen me gaat praten. Ik verwacht helemaal niet dat hij me zoals jij het noemt eigen domme keuze gaat oplossen. Heb ik gezegd dat ik een oplossing eis? Ik verwittig hem alleen van de slechte kwaliteit en ik vraag hem of daar een oplossing voor is. Dan laat ik het aan Jack over wat hij ermee wilt doen.
Lijkt me een hele normale manier van handelen.
Action, 89 centquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef mickeyD het volgende:
mediamarkt voor 3 euro ofzo..
[ afbeelding ]
Spiegel je soms je eigen ethiek op Aziaten?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef mickeyD het volgende:
dat klopt! maar daarentegen steken ze lachend en buigend jouw 10 euro in hun zak voor iets wat hun 30 cent inkoop kost.. hilarisch toch?
gebruik de mogelijkheden, heb je het idee gefopt te worden, neem je verlies of vraag vriendelijk of dit het beste is dat hij heeft.
Een paar duizend kilometer verkeerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef mickeyD het volgende:
tsja, ik vermoed dat tante post in hong-kong nog met een kater thuis zit van de sake.
morgen nog maar eens kijken als alles weer open is lijkt me handig
Verzonden ja, nog maar een paar weekjes wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef mcwops het volgende:
kreeg vanmiddag mail van DX dat er een bestelling is verzonden. ceramic knife van sept 9. nog 2 pending orders te gaan.....(bij DX dan). dan nog 2 bij FP en 3 bij DP/Jack. wordt pakjestijd de komende weken![]()
Persoonlijk raad ik deze aan: http://dealextreme.com/details.dx/sku.5143quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
ik zoek nog btw ff n kabeltje:p
1 die van mn geluid van de boxen kan (die rood en wit gezijk) naar mn laptop (die kunnen daar niet in)
wat is dat het beste? gwn 3.5mm > AV ofzo weetivkeel
kan jij niet eens je bek houden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef mickeyD het volgende:
tsja, ik vermoed dat tante post in hong-kong nog met een kater thuis zit van de sake.
morgen nog maar eens kijken als alles weer open is lijkt me handig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik een knipoogje erbij gezet, dus geen lange tenen krijgen![]()
Misschien snap je niet helemaal hoe dit overkomt bij andere mensen...
Meteen Jack een mail gestuurd dat dit echt kut is en wat hij eraan gaat doen.
Inderdaad, dit klinkt echt als een informerende vrijblijvende vraag en een informatieve mail om toekomstige klanten te waarschuwen![]()
Een oplossing voor wat? Hoe lost je dit op? Je hebt een keuze gemaakt en het product is in 1 stuk ontvangen. De enige oplossing voor jou is geld terug, want het apparaat is helemaal kut volgens jou.
Wat hij eraan gaat doen of kan hij hier nog iets aan doen, klein nuance verschil![]()
Ik hoop dat je Engelse mail iets anders is geschreven, vooral omdat Chinezen niet zo confronterend communiceren, heel onbeschoft![]()
Je moet een klein scheetje laten en dan zal hij meer geneigd zijn om iets te doen. Jij draait een drol (als een typische lompe Hollander) bovenop zijn bureau en steekt er een vlaggetje in![]()
nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
kan jij niet eens je bek houden?
altijd die zinloze kutopmerkingen van jou
Lief blijven voor elkaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
kan jij niet eens je bek houden?
altijd die zinloze kutopmerkingen van jou
Ga jij dan lekker nuttig doen op PartyFlock.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?![]()
je komt trouwens alleen maar zeiken en zeuren, want bijdragen aan dit topic doe je zeker niet!
dus beter pak je je boeltje op en verwijder jij je account voor je een beroerte krijgt.
![]()
Ik weet mn eigen adres gelukkig ook nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je mag wel wat spullen naar mij dropshippen
hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, dit is een zinvolle bijdrage aan dit topic wil je zeker beweren?![]()
je komt trouwens alleen maar zeiken en zeuren, want bijdragen aan dit topic doe je zeker niet!
dus beter pak je je boeltje op en verwijder jij je account voor je een beroerte krijgt.
![]()
Ik dacht dat al die nokia batterijen hetzelfde waren...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, das leuk, maar een BP-4L past niet..
er zijn goedkopere, zelfs op de site waar ik bestelde, maar je kunt het foute ook over jezelf afroepen he voor $2,93..
[ afbeelding ]
deze ziet er tenminste nog "echt" uit met hologram in een neppe nokia verpakking voor ¤3.
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch 7 - 22 euro goedkoper uit. Wat jij zegt dat de volle batterij weinig levert, sja, dat gaan we zien dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Voor 10-25 euro koop je gewoon een nieuwe originele accu op Ebay (aan deze twijfel ik of hij nieuw is, omdat hij zo goedkoop is)
Iemand die ik ken had eens zo'n goedkope accu en als hij dan aangaf nog redelijk vol te zijn, kon hij na een uur toch leeg zijn.
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vecht dit lekker via PM uit, dit gaat nergens over stelletje pubers
Bevestigd ze dus een eerdere prijs dat die inclusief free ship was. terwijl ik dat al wist hahaquote:Hello,
The price includes shipping fee and tracking number.
The adapter is US charger, and the colors are available. But since the inventory changes every day, I need to confirm with the seller once again when you place the order.
best regards,
Rachel
Een orgaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Apekoek het volgende:
ff een ordinair tvptje, wil nog altijd een keer iets via rachel van taoboa bestellen. en dan met name iets wat hier veel waard is en daar zeer goedkoop, en dan heb ik het dus niet over namaak rotzooi.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef mickeyD het volgende:
weegt ook een hoop, dus de verzendkosten zullen torenhoog zijn.
quote:Dat is natuurlijk meegerekend, zelfs dan is het nog goedkoop te noemen.
je kunt natuurlijk ook spoken willen zien he?quote:okay
heeft het nog lang geduurd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:57 schreef revpolen het volgende:
eerste bestelling is binnen va tradetang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
[..]
je kunt natuurlijk ook spoken willen zien he?
Ze gaan geen Honda's gaan versturen denks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Apekoek het volgende:
ff een ordinair tvptje, wil nog altijd een keer iets via rachel van taoboa bestellen. en dan met name iets wat hier veel waard is en daar zeer goedkoop, en dan heb ik het dus niet over namaak rotzooi.
Chinezen, Japanners, allemaal spleetogen dus moeilijk uit elkaar te houden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ze gaan geen Honda's gaan versturen denks.
Nog weinig spannende prijzen te zien daar. Noem eens wat dingen die je gezien hebt die volgens jou de moeite zijn daar. Zo snel even gekeken en ik zie echt nog weinig dat ik denk wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef asabeta het volgende:
Heeft er iemand ervaring met www.tomtop.com?
Ziet er ook erg leuk uit, maar durf niet zo goed te bestellen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:47 schreef thijs1994 het volgende:
Hoelang is de verzendtijd bij budgetgadgets? Ik wil daar graag wat bestellen (leuke horloges daar) maar hoelang duurt dat en komen ze ook gewoon fatsoenlijk aan?
Bang for the buck?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een orgaan?
Ik kan niet zo snel iets bedenken dat zoveel goedkoper is in China. Laat maar horen als je iets weet![]()
Chinese high end speakers, versterkers etc. schijnen veel bang for the buck te zijn. Maar dat is hier niet echt te koop
UJJ voor me vrouwtjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
heeft het nog lang geduurd?
wat heb je trouwens gekocht?
Die police LED, mag ik die zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef mstr het volgende:
Pakketje binnen
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack)
09095 5W Police LED Flashlight (AA)
Foto's op aanvraag.
Als de koers op zijn hoogtepunt is, kan je geld vesturen vanaf je bankrekening, en dan krijg jij meer dollars voor je euro's. Maar het is niet dat je dan opeens minder kosten hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Skiet het volgende:
Zit er voordeel aan om geld naar je PayPal over te maken en dan betalingen aan DX en FP etc te doen met koersen/kosten? Ik dacht ooits eens zoiets gelezen te hebben... dat betalingen van je PP tegoed naar DX je minder kost.
Wie kan dit ophelderen. Alles wat het goedkoper maakt is handig..
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die police LED, mag ik die zien?
Gewoon een zaklamplaatmaar
Geregistreerd is dat je er een trackingnumber bij krijgt. Dan kan je zien wanneer het pakje verzonden is. Verder niks, dus aan dat trackingnumber heb je vrij weinig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef thijs1994 het volgende:
Maakt het wat uit als ik bij de bestelling van Budgetgadgets.com kies voor ongeregistreerd verzenden? Want als je het geregistreerd doet kost het 2$ meer. Niet dat dat erg is, maar wil graag weten wat daar dan het voordeel van is.
Niet bepaald een aanrader. Enkele mensen hebben een topic of 5 terug gemeld dat de chineze SD kaartjes soms kapot gaan. Ze zijn lang niet zo betrouwbaar als de kaartjes uit NL.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef Skiet het volgende:
Iemand dit product van Focalprice weleens gekocht?
http://www.focalprice.com(...)D_Adapter_Black.html
Ik zoek 2GB microSD geheugen (ongeveer 5 kaartjes) tegen een mooie prijs. Merk maakt niet uit en verpakking ook niet, als ze maar gewoon goed werken
Die Fiio's toch? Walkbox ofzo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een orgaan?
Ik kan niet zo snel iets bedenken dat zoveel goedkoper is in China. Laat maar horen als je iets weet![]()
Chinese high end speakers, versterkers etc. schijnen veel bang for the buck te zijn. Maar dat is hier niet echt te koop
Je kunt ook gewoon op www.opus.nl bestellen, die hebben keurige prijzen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef Skiet het volgende:
Iemand dit product van Focalprice weleens gekocht?
http://www.focalprice.com(...)D_Adapter_Black.html
Ik zoek 2GB microSD geheugen (ongeveer 5 kaartjes) tegen een mooie prijs. Merk maakt niet uit en verpakking ook niet, als ze maar gewoon goed werken
Welke horloges heb je besteld?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:39 schreef thijs1994 het volgende:
Zo ik heb een bestelling geplaatst op Budgetgadgets.com. Zal mij benieuwen hoe lang de verzendtijd is.
Ze hebben daar hele leuke Hello Kitty gadgets die ze bij DealExtreme en DealPerfect niet hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nog weinig spannende prijzen te zien daar. Noem eens wat dingen die je gezien hebt die volgens jou de moeite zijn daar. Zo snel even gekeken en ik zie echt nog weinig dat ik denk wow
die zijn best mooiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
De zwarte besteld![]()
Een coupon gezocht met google, 5% = 30 cent korting![]()
[ afbeelding ]
Haha, je maakt me helemaal blij.quote:
haha, wat een geniaal idee man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Een coupon gezocht met google, 5% = 30 cent korting![]()
15 euri ofzo bij de mediamarkt, hebbie nog een merk tassie ook van TT die wel past.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Poepoog het volgende:
Weet iemand een handig zakje/beschermomhulsel voor een TomTom XL IQ?
(12 cm x 9 cm x 3cm)
Die van Kalvin clijn vind ook mooi, die andere vind ik te vrouwelijk, ik ga em denk ik bestellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, je maakt me helemaal blij.
Ik zocht vooral iets goedkoops, quartz en een beetje dressy, maar echt super vind ik ze niet. Het ziet er verder wel gewoon simpel en strak uit. Maar als dames het mooi vinden dan heb ik een goede keus gemaakt![]()
Deze vind ik ook wel leuk, alleen zijn het een tikkie dames maten![]()
Nog even over nadenken....
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6034.html
4 euro en 13 centquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5481.html die is ook mooi
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef mickeyD het volgende:
1e pakketje binnen, mijn 56 in 1 kaartlezer (24-09 besteld) onbeschadigt, en niet aan gerommeld door douane enz.
netjes verpakt in soort bubblerap gele envelop, de postbode kreeg het zelfs door de brievenbus!
foto's komen straks.
hahah ik wou net zeggen ; ze lichten je op .. het is 55-in-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijven
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht doorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef veda het volgende:
@semmm blijft jou rolax weleens zomaar stil staan?
Die van mij wind niet goed op met de schijf aan de onderkant, dus dat doe ik gewoon netjes iedere morgen met de hand, maar zo 's avonds blijft hij weleens stilstaan... Ik krijg het idee dat dit gebeurd met het verschuiven van de datum.
Ik zag ook weer dat alles op Dealperfect.com stondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
sinds wanneer staat alles weer op dealperfect.com????
kan ik eindelijk me rolax kopen. Site is eerder klaar dan mail beantwoord
edit: zie nu pas dat je het nog neit kan betalen alleen maar kan bekijken...
Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
Niet twijfelen, maar doen. Zeker voor die 60 euries. Zoals beloofd zal ik nog een videoreview maken, maar zit een beetje krap in mijn tijd op dit moment.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik zit te twijfelen als ik zo'n Sciphone i168+ moet halen...
Werkt het allemaal een beetje, hoe lang gaat zo'n batterij mee en kan je gewoon oordopjes aansluiten (zit er een 3.5 mm aansluiting op?)
correctiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nee, maar op ebay heb je omvormkabeltjes voor ongeveer ¤3,-. 68ct
mwa, wel leuk toch, hoe lang moet je draaien om je iphone weer een beetje op een acceptabel battery niveau te brengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef 8D het volgende:
Gister deze USB oplader binnen gekregen:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24036
Geweldig. En zwaar nutteloos want wie gaat er nou een uur lang aan dat ding draaien. Maar mocht je ooit ergens zonder stroom zitten, en je mobiel leeg zijn. Kan je hem toch opladen voor een telefoontje ofzo
.
Hij maakt overigs wel een herrie.
Had je nog een videoreview van je sciPhone gemaakt, of heb ik die in dit topic gemist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef FrankP het volgende:
Ook even mengen in de accu discussie:
Ik ben dol op chinese accu's in telefoons. Mijn Sciphone staat al aan vanaf zaterdag, niet al te veel gebeld, bluetooth aan, veel met de telefoon geknutseld......geen slechte score voor die chinese prul accu's
Valt wel mee, ik gebruik ook een micro SD van DX voor m'n flashkaartje voor de nintendo DS. Gaat nu ook al meer dan een jaartje mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef veda het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Enkele mensen hebben een topic of 5 terug gemeld dat de chineze SD kaartjes soms kapot gaan. Ze zijn lang niet zo betrouwbaar als de kaartjes uit NL.
Iemand had er 3 gekocht, 1 ging kapot in het fototoestel en ik dacht dat ie er nog ergens een kapot had, maar die had ze van dealextreme of dealperfect (dacht ik).
De pinnen tussen de schakels zitten hier bijna allemaal goed vast. Alleen de grootste schakel bij het bandje zat bij aankomst een beetje los. Wat lijm erop heeft dat verholpenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht door
2e ding waar ik last van heb is dat het pinnetje tussen de schakels er soms gewoon uit valt, die zit helemaal niet strak.
Dat was ooit gratis. Zou ik niet kopen als ik jou was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef First het volgende:
Want wil garry's mod kopen op steam en heb de cracked versie al.
Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met setjes van 100 euro.. Maar voor dit geld was ik echt verbaasd! Ze zijn sowieso veel beter als wat je standaard bij je mp3 speler krijgt... Maar dat is al gauw...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef papiertje het volgende:
Leuk Rudy, heb naar aanleiding van je review de twee laatste setjes oordopjes besteld.
Ben benieuwd
We hebben samen meer dan 5000 euro uitgegeven (paar anonieme groot-kopers) en niemand is gescammed, zo ver ik weet, no worriesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:10 schreef Swagger het volgende:
Heeft iemand al zoiets besteld?
Eerste keer btw dat ik iets online bestel en ben beetje bang eigenlijk dat ik word gescammed. Is er enige kans daarvoor? Heb net al een Paypal accountje aangemaakt!
Peace,
Maar er zijn geen servers meer voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef veda het volgende:
[..]
Dat was ooit gratis. Zou ik niet kopen als ik jou was.
Spellen die gratis zijn en waar ze later geld voor gaan vragen als iedereen het speelt
Bij mij duurden die paar bedragen trouwens maar een dag ofzo. Geld op mijn paypal account zetten duurt wel 9 dagen (ze voorspellen 7)
Doen,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:10 schreef Swagger het volgende:
Oi Fok!kers.
Ik ben van plan een paar blitse LED-Horloges te bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
[ afbeelding ]
Eerste keer btw dat ik iets online bestel en ben beetje bang eigenlijk dat ik word gescammed. Is er enige kans daarvoor? Heb net al een Paypal accountje aangemaakt!
Peace,
ligt het nou aan mij of is het aflezen van de tijd een stuk moeilijk met zo'n dingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:10 schreef Swagger het volgende:
Oi Fok!kers.
Ik ben van plan een paar blitse LED-Horloges te bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
[ afbeelding ]
Peace,
Inspelen, want alle BA's klinken een beetje metalig in het begin.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:18 schreef RudyCarell het volgende:
Net me 3 headset getest. En ik moet zeggen van de drie waren er 2 echt van verbazend goed.
Deze set is echt de slechtste van de drie, heel erg blikkerig geluid. Ik kan hem niemand aanraden. Bedrading en afwerking is netjes. Het model wat ik thuis kreeg was trouwens zwart, waar ik al blijer mee was.
Ja je moet het effe door hebben denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef mug89 het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of is het aflezen van de tijd een stuk moeilijk met zo'n ding
Ok, ik zal het proberen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Inspelen, want alle BA's klinken een beetje metalig in het begin.
Dingoo? Al gevonden...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Dingoo is verzonden, op 8 oktober (tijdzones) Hong Kong verlaten.
Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:
17 september een pakje zonder tracking opgestuurd, pas vandaag gekregen!
27 september een getraceerd pakje opgestuurd, maandag reeds ontvangen!
I LIEK MANY COUPON FOR TEH DISCOUNT!!quote:When the Paypal problem has been finally solved ,we will provide many coupon to satisfy our customer.
rachel heeft het nooit over inshured shipping gehad, enkel over tracking numbers en dat je dan bij moet betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.
ja, precies.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Met tracking kunnen ze in ieder geval zien waar het pakket blijft, of de klant niet liegt als het pakketje "verdwenen" is. Bij tracking zit waarschijnlijk ook een verzekering, wel zo logisch. Voor een bedrijf is dit wel erg handig, je hebt natuurlijk een hoop schooiers.
Maar ze doen dit al bij $15![]()
Als ik voor elke scheet een verzekering had genomen over de laatste jaren dan was ik nu al een paar honderd euro in de min.
Er verdwijnt echt nooit iets in de post bij mij. Misschien dat Rachel een beetje een stresskip is of dat ze $20 een hoop geld vindt. Misschien dat in China alles kwijtraakt in de post. Bijv. Italië is nogal legendarisch met verdwenen post, op Ebay staat vaak dat ze niet naar Italië sturen![]()
Bij 75 euro zal ik eens gaan nadenken of ik een verzekering wil hebben voor $2![]()
Het gaat mij natuurlijk niet om die $2 maar om 100 keer die $2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |