abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:17:01 #288
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73475434
zoo, ff een net reviewtje achtergelaten op de site.. das wel zo netjes.
he verdorie, het is inderdaad een 55 in 1 kaartlezen, my mistake

[ Bericht 24% gewijzigd door mickeyD op 08-10-2009 00:31:40 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73480253
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Dingoo is verzonden, op 8 oktober (tijdzones ) Hong Kong verlaten.
Dingoo? Al gevonden...
pi_73480736
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73480770
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.
pi_73480890
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:
17 september een pakje zonder tracking opgestuurd, pas vandaag gekregen!
27 september een getraceerd pakje opgestuurd, maandag reeds ontvangen!
jaja, en azo...
pi_73480921
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:
17 september een pakje zonder tracking opgestuurd, pas vandaag gekregen!
27 september een getraceerd pakje opgestuurd, maandag reeds ontvangen!

Dat kan ook puur toeval zijn.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:16:42 #294
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73480931
Maaruh.. De mededeling boven de site (banner) van jack is weg..?
Van het forum:
quote:
When the Paypal problem has been finally solved ,we will provide many coupon to satisfy our customer.
I LIEK MANY COUPON FOR TEH DISCOUNT!!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73480951
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.
rachel heeft het nooit over inshured shipping gehad, enkel over tracking numbers en dat je dan bij moet betalen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:41:05 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73481628
Met tracking kunnen ze in ieder geval zien waar het pakket blijft, of de klant niet liegt als het pakketje "verdwenen" is. Bij tracking zit waarschijnlijk ook een verzekering, wel zo logisch. Voor een bedrijf is dit wel erg handig, je hebt natuurlijk een hoop schooiers.

Maar ze doen dit al bij $15
Als ik voor elke scheet een verzekering had genomen over de laatste jaren dan was ik nu al een paar honderd euro in de min.

Er verdwijnt echt nooit iets in de post bij mij. Misschien dat Rachel een beetje een stresskip is of dat ze $20 een hoop geld vindt. Misschien dat in China alles kwijtraakt in de post. Bijv. Italië is nogal legendarisch met verdwenen post, op Ebay staat vaak dat ze niet naar Italië sturen

Bij 75 euro zal ik eens gaan nadenken of ik een verzekering wil hebben voor $2
Het gaat mij natuurlijk niet om die $2 maar om 100 keer die $2.
pi_73481717
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Met tracking kunnen ze in ieder geval zien waar het pakket blijft, of de klant niet liegt als het pakketje "verdwenen" is. Bij tracking zit waarschijnlijk ook een verzekering, wel zo logisch. Voor een bedrijf is dit wel erg handig, je hebt natuurlijk een hoop schooiers.

Maar ze doen dit al bij $15
Als ik voor elke scheet een verzekering had genomen over de laatste jaren dan was ik nu al een paar honderd euro in de min.

Er verdwijnt echt nooit iets in de post bij mij. Misschien dat Rachel een beetje een stresskip is of dat ze $20 een hoop geld vindt. Misschien dat in China alles kwijtraakt in de post. Bijv. Italië is nogal legendarisch met verdwenen post, op Ebay staat vaak dat ze niet naar Italië sturen

Bij 75 euro zal ik eens gaan nadenken of ik een verzekering wil hebben voor $2
Het gaat mij natuurlijk niet om die $2 maar om 100 keer die $2.
ja, precies.
nouja, het is geen 2 dollar, laatste keer moest ik 7 (!) dollar betalen daarvoor.
vind ik een beetje onzin, zeker als het geen meerwaarde heeft.
de kosten van mijn bestelling zijn bij elkaar 25 dollar ofzo, opgesplitst in 2 pakketjes, lijkt me prima zo.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:58:49 #298
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73482168
7 dollar voor 25 dollar
Dat trutje zit de boel op te lichten...

Gatver, weer zo'n vaag verhaal over Rachel

Ik zou ook graag de "gratis" tracking boven de $15 kunnen laten vallen, kun je gratis een item van $2 erbij doen. Indien het pakje verdwijnt dan heb ik pech.
pi_73483000
Weet iemand of focalprice offline is?
Ik kom er niet meer op en wilde net wat bestellen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:34:04 #300
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73483021
Werkt gewoon.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:35:33 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73483056
joepie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')