Dingoo? Al gevonden...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Dingoo is verzonden, op 8 oktober (tijdzones) Hong Kong verlaten.
Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
wat betreft dealperfect/taobao, er is toch niks mis met normale airmail shipping?
rachel doet daar wat moeilijk over volgens mij, maar een tracking number voegt toch enkel toe dat je je pakket kunt tracken, geen verzekerde verzending ofzo..?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Op tracked verdienen ze nog iets denk ik. Wat ik wel zeker weet is dat tracked shipment (naar België) veel sneller gaat dan untracked. Voorbeeld:
17 september een pakje zonder tracking opgestuurd, pas vandaag gekregen!
27 september een getraceerd pakje opgestuurd, maandag reeds ontvangen!
I LIEK MANY COUPON FOR TEH DISCOUNT!!quote:When the Paypal problem has been finally solved ,we will provide many coupon to satisfy our customer.
rachel heeft het nooit over inshured shipping gehad, enkel over tracking numbers en dat je dan bij moet betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het heet INSURED shipping. Dus ik neem aan dat ze dan een soortement van verzekering krijgen. Ook ten opzichte van PayPal claims, ook al worden die 9 van de 10 keer alsnog afgewezen.
ja, precies.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Met tracking kunnen ze in ieder geval zien waar het pakket blijft, of de klant niet liegt als het pakketje "verdwenen" is. Bij tracking zit waarschijnlijk ook een verzekering, wel zo logisch. Voor een bedrijf is dit wel erg handig, je hebt natuurlijk een hoop schooiers.
Maar ze doen dit al bij $15![]()
Als ik voor elke scheet een verzekering had genomen over de laatste jaren dan was ik nu al een paar honderd euro in de min.
Er verdwijnt echt nooit iets in de post bij mij. Misschien dat Rachel een beetje een stresskip is of dat ze $20 een hoop geld vindt. Misschien dat in China alles kwijtraakt in de post. Bijv. Italië is nogal legendarisch met verdwenen post, op Ebay staat vaak dat ze niet naar Italië sturen![]()
Bij 75 euro zal ik eens gaan nadenken of ik een verzekering wil hebben voor $2![]()
Het gaat mij natuurlijk niet om die $2 maar om 100 keer die $2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |