15 euri ofzo bij de mediamarkt, hebbie nog een merk tassie ook van TT die wel past.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Poepoog het volgende:
Weet iemand een handig zakje/beschermomhulsel voor een TomTom XL IQ?
(12 cm x 9 cm x 3cm)
Die van Kalvin clijn vind ook mooi, die andere vind ik te vrouwelijk, ik ga em denk ik bestellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, je maakt me helemaal blij.
Ik zocht vooral iets goedkoops, quartz en een beetje dressy, maar echt super vind ik ze niet. Het ziet er verder wel gewoon simpel en strak uit. Maar als dames het mooi vinden dan heb ik een goede keus gemaakt![]()
Deze vind ik ook wel leuk, alleen zijn het een tikkie dames maten![]()
Nog even over nadenken....
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6034.html
4 euro en 13 centquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5481.html die is ook mooi
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:59 schreef mickeyD het volgende:
1e pakketje binnen, mijn 56 in 1 kaartlezer (24-09 besteld) onbeschadigt, en niet aan gerommeld door douane enz.
netjes verpakt in soort bubblerap gele envelop, de postbode kreeg het zelfs door de brievenbus!
foto's komen straks.
hahah ik wou net zeggen ; ze lichten je op .. het is 55-in-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is een 55 in 1 kaartlezer, niet overdrijven
Ik heb wel eens s;ochtend als ik wakker word om 10 uur bijvoorbeeld dat ie op 8 uur stilstaat, dan heeft ie dus niet genoeg opgewind voor de volgende 2 uur dus dan moet ik 'm ook weer goed zetten s'ochtends. Maar sávonds staat ie bij mij nooit stil, want dan heb ik 'm net afgedaan dus dan tikt ie nog wel even de hele nacht doorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef veda het volgende:
@semmm blijft jou rolax weleens zomaar stil staan?
Die van mij wind niet goed op met de schijf aan de onderkant, dus dat doe ik gewoon netjes iedere morgen met de hand, maar zo 's avonds blijft hij weleens stilstaan... Ik krijg het idee dat dit gebeurd met het verschuiven van de datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |