dat klopt het gaat vandaag wel lekker snel zag niks anders dan tvp in elk topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch het 5e nieuwe topic van vandaag de volgende!
Nu heb je een verkapt naamtopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat scheelde weinig of ik had toch nog de lapo gehad
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand hebquote:
Oh, ben je er zo 1. Toch wel besneden he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand heb
"Tapkraansnokken met GF63"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand heb
je bent niet alleenquote:
in die regio komen ze bij mij niet met een mes of een ander scherp voorwerpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo 1. Toch wel besneden he?
he postopkrikkert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef MPG het volgende:
tvp.
en weer 1quote:
Die gaan we net iets eerder nodig hebben dan mijn 150.000 bannerquote:
Ik vond die treinenvideo die afgedraaid werd op de duitser altijd beter.quote:
Alsof ik jou inhaal, ooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet wel een beetje doortrappen want die Ph is ook als een komeet bezig
quote:
BahnTV in Fahrtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die treinenvideo die afgedraaid werd op de duitser altijd beter.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gaan we net iets eerder nodig hebben dan mijn 150.000 banner
Even wachten op mijn nieuwe HDD.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BahnTV in Fahrt![]()
Moet je wat hebben daarvan ja? Ik heb er 133, samen een kleine 33 GB. Samen iets van 3 dagen speelduur
dat ben je al. Alleen post jij niet in MEN. Nog niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal jullie niet inhalen of ik moet een 2de tong80 worden
De loosheid daar is met geen pen te beschrijven af en toequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ben je al. Alleen post jij niet in MEN. Nog niet.
Ik kom er eigenlijk nooit. 1 dag geweest, om D.Rose zijn pleziertje te gunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De loosheid daar is met geen pen te beschrijven af en toeHoewel er ook leuke topics tussen zitten
ja, er is altijd meer.quote:
Het valt allemaal wel mee. Op zich.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf wel in GC in de andere forum's zitten mij teveel wereldvreemde figuren
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton janktequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. 1 dag geweest, om D.Rose zijn pleziertje te gunnen.
Och dat valt op zich wel mee hoor, maar er zijn absoluut no-go areas op fok ja. Maar daar hadden we het vanmiddag al even overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf wel in GC in de andere forum's zitten mij teveel wereldvreemde figuren
Ja, toen zat ik ook gewoon op mijn werk. 900+ volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton jankte![]()
Ja als je zoiets van plan bent moet je het voorbereiden. eten klaar hebben staan en zo, 3 PC's naast elkaar, en een paar sidekicks die weerwoord verzorgen. Dat is wezenlijk bij zoiets.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton jankte![]()
Ja als je zoiets van plan bent moet je het voorbereiden. eten klaar hebben staan en zo, 3 PC's naast elkaar, en een paar sidekicks die weerwoord verzorgen. Dat is wezenlijk bij zoiets.
kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och dat valt op zich wel mee hoor, maar er zijn absoluut no-go areas op fok ja. Maar daar hadden we het vanmiddag al even over
Common sense. En Fles heeft zich ook wel eens uitgeleefd volgens mijquote:
Jep. Ik heb ook eens een dagje lopen doortrappen met Stuart en Dolle_Hond. d_h pakte in het voorlaatste uur het uurrecord met 160 posts en ik won de dag met 1137. 30 april 2005quote:
Iets dergelijks is me wel eens met een spelletje gelukt, maar nog nooit met een websitequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Ik heb ook eens een dagje lopen doortrappen met Stuart en Dolle_Hond. d_h pakte in het voorlaatste uur het uurrecord met 160 posts en ik won de dag met 1137. 30 april 2005
JeRa is geband, dat doet het dus niet meer.quote:
Ah, crapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
JeRa is geband, dat doet het dus niet meer.
Samen met de ons allebei bekende mcd en al zijn nakomelingenquote:
nah, maandag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend dus topic 1500
Ja want morgen werk ik aan andere tellertjesquote:
Tering toen was ik er nog niet eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik kom ineens mij allereerste fok account tegen
heb ik in 2001 aangemaakt en nooit gebruikt
boekje nog niet uit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want morgen werk ik aan andere tellertjesen zondag moet ik druk aan de studie
jij? Ik lees allesquote:
N00b.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik kom ineens mij allereerste fok account tegen
heb ik in 2001 aangemaakt en nooit gebruikt
en ik weet ook niet meer wat voor een ww ik toen heb aangemaakt wel het emailadres maar dat heb ik allang niet meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering toen was ik er nog niet eens
ik ben op de helft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij? Ik lees alles![]()
Ik wacht nog steeds op iets wat ik niet al wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |