dat klopt het gaat vandaag wel lekker snel zag niks anders dan tvp in elk topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch het 5e nieuwe topic van vandaag de volgende!
Nu heb je een verkapt naamtopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat scheelde weinig of ik had toch nog de lapo gehad
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand hebquote:
Oh, ben je er zo 1. Toch wel besneden he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand heb
"Tapkraansnokken met GF63"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou er iets anders staan wat ik in mijn hand heb
je bent niet alleenquote:
in die regio komen ze bij mij niet met een mes of een ander scherp voorwerpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo 1. Toch wel besneden he?
he postopkrikkert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef MPG het volgende:
tvp.
en weer 1quote:
Die gaan we net iets eerder nodig hebben dan mijn 150.000 bannerquote:
Ik vond die treinenvideo die afgedraaid werd op de duitser altijd beter.quote:
Alsof ik jou inhaal, ooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet wel een beetje doortrappen want die Ph is ook als een komeet bezig
quote:
BahnTV in Fahrtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die treinenvideo die afgedraaid werd op de duitser altijd beter.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gaan we net iets eerder nodig hebben dan mijn 150.000 banner
Even wachten op mijn nieuwe HDD.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BahnTV in Fahrt![]()
Moet je wat hebben daarvan ja? Ik heb er 133, samen een kleine 33 GB. Samen iets van 3 dagen speelduur
dat ben je al. Alleen post jij niet in MEN. Nog niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal jullie niet inhalen of ik moet een 2de tong80 worden
De loosheid daar is met geen pen te beschrijven af en toequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ben je al. Alleen post jij niet in MEN. Nog niet.
Ik kom er eigenlijk nooit. 1 dag geweest, om D.Rose zijn pleziertje te gunnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De loosheid daar is met geen pen te beschrijven af en toeHoewel er ook leuke topics tussen zitten
ja, er is altijd meer.quote:
Het valt allemaal wel mee. Op zich.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf wel in GC in de andere forum's zitten mij teveel wereldvreemde figuren
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton janktequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. 1 dag geweest, om D.Rose zijn pleziertje te gunnen.
Och dat valt op zich wel mee hoor, maar er zijn absoluut no-go areas op fok ja. Maar daar hadden we het vanmiddag al even overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf wel in GC in de andere forum's zitten mij teveel wereldvreemde figuren
Ja, toen zat ik ook gewoon op mijn werk. 900+ volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton jankte![]()
Ja als je zoiets van plan bent moet je het voorbereiden. eten klaar hebben staan en zo, 3 PC's naast elkaar, en een paar sidekicks die weerwoord verzorgen. Dat is wezenlijk bij zoiets.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dag dat hij van 98.200 ineens naar de ton jankte![]()
Ja als je zoiets van plan bent moet je het voorbereiden. eten klaar hebben staan en zo, 3 PC's naast elkaar, en een paar sidekicks die weerwoord verzorgen. Dat is wezenlijk bij zoiets.
kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och dat valt op zich wel mee hoor, maar er zijn absoluut no-go areas op fok ja. Maar daar hadden we het vanmiddag al even over
Common sense. En Fles heeft zich ook wel eens uitgeleefd volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |