je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
PC 1: Hallo
PC 2:
PC 3:
PC 1: kwartet
PC 2:.
PC 3:.
Je bedoelt, waarom nog F5'enquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
PC 1: Hallo
PC 2:
PC 3:
PC 1: kwartet
PC 2:.
PC 3:.
Nee, dat zei die boer die die geit het weiland uit wilde duwen, terwijl het beest koppig bleef staan. Een dag later werd hij opgepakt wegens sodomie, omdat voorbijgangers hem obscene bewegingen achter een geit hadden zien makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden de kutlui die die geit hebben opgehangen zeker ook.
Ze hadden een verkeerd richtingsgevoel.quote:
Nee, dat is logisch... hij moet toch zien of al zijn posts wel zijn aangekomen, dus is F5 best handigquote:
Bij mij werkt het nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch... hij moet toch zien of al zijn posts wel zijn aangekomen, dus is F5 best handig.
Die voorbijgangers hadden er meer last van dan die geit. Zelfs als het ECHT sodomie was geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat zei die boer die die geit het weiland uit wilde duwen, terwijl het beest koppig bleef staan. Een dag later werd hij opgepakt wegens sodomie, omdat voorbijgangers hem obscene bewegingen achter een geit hadden zien maken.
Dat is waar. Die loopt nu tussen zijn 3 pcs een kwartet aan het voorbereiden.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Of vraagt aan een van zijn klanten: "nee,niet op die clit drukken, op invoeren".
Nee, dat bedoel ik niet als ik zeg dat ik een Apple hebquote:
whehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Of vraagt aan een van zijn klanten: "nee,niet op die clit drukken, op invoeren".
Toch het 5e nieuwe topic van vandaag de volgende!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet wel oppassen dat ik lapo niet heb![]()
anders kan er wel eens een 10 minuten tussen zitten
Mijn laatste nieuwe KSC was 50 topics geleden, is dus wel weer tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik heb er de laatste tijd wel genoeg gehad, dus iemand anders mag
Schande!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er zelfs 1 gemist, toen ik in de toko was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |