hoofdpijn niet weg dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
ben er ook weer.
pfff, douche water was lekker.
maar voor de rest
neequote:
Waar blijft de screenshot?quote:
grappig hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er dus uit.
zuip zequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef Guard het volgende:
nou ik heb weer geholpen een topic vol te spammen, nu ga ik eens even voor de pit hangen...
Later!!
Wel realistisch idd ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er dus uit.
Foto-maak-ze!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:21 schreef Guard het volgende:
nou ik heb weer geholpen een topic vol te spammen, nu ga ik eens even voor de pit hangen...
Later!!
Geen idee, ik denk La Iguana (lijkt me wel wat) of Sirtaki (altijd goed). Iig geen McDonalds.quote:
Bij La Iguana ben ik nog niet geweest, Sirtaki welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk La Iguana (lijkt me wel wat) of Sirtaki (altijd goed). Iig geen McDonalds.
Niet? Ik dacht van welquote:
Het ziet er wel leuk uit bij La Iguanaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:31 schreef Stuurloos het volgende:
Sirtaki is lekker, niet te duur en voldoende op je bord. La Iguana ben ik erg nieuwsgierig naar, Ik houd van Mexicaans eten (heb 2,5 jaar in een Mex. rest. gewerkt in Tilburg), dus weet een beetje wat lekker is
Mag gewoon "Single" ook?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
Juist, is men hier verliefd/verloofd/getrouwd of happy single?
Dat is wel fijn jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:51 schreef Stuurloos het volgende:
Is ook zo, ik zit nu in mijn 5e relatie en heb nu echt het gevoel dat ik voor deze persoon wil gaan..
En in die tussentijd niemand gevonden waarbij je dacht 'Ja, die is leuk en dat zou wel wat kunnen worden'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja![]()
Maar goed; twee jaar single begin ik steeds meer zat te worden
Ja, maar hij woonde net in Duitsland (Frankfurt) en dat gaat toch niet werkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En in die tussentijd niemand gevonden waarbij je dacht 'Ja, die is leuk en dat zou wel wat kunnen worden'?
Goed zuur om daar achter te komen ja. Voel je je wel genaaid..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Oja & iemand die bleek een vriendin te hebben - waar ik pas later achter kwam
Letterlijk en Figuurlijk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Goed zuur om daar achter te komen ja. Voel je je wel genaaid..
7 oktober zou existenz voor mij aan kokenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef Stuurloos het volgende:
Ik dacht 9 en toen ineens 8..? I am confused..
Jaaaa zo!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:15 schreef Stuurloos het volgende:
Ooooooh zo.. had weer iemand die weg kwijt was (KOOP DAN GVD EEN TOM TOM!!)
Single meldtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
wat is nu 2 jaar ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja![]()
Maar goed; twee jaar single begin ik steeds meer zat te worden
wie is dat hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:01 schreef Stuurloos het volgende:
Ja als die regelnicht er nu eens werk van maakt
weet niemand denk hahaquote:
aah ok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
Naja. Ik ben 8 oktober sowieso in Tilburg, want ik ga dan stappen met mijn UvT klasgenootjes & dan blijf ik misschien bij hetzusjevan slapen. Ik zou met mijn klasgenootjes wat gaan eten, maar dat weet ik nog niet zeker
Al vier jaar verliefdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:40 schreef Stuurloos het volgende:
Is dit jaar ook het Complex stamcafé ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Maar wij gaan meestal ook naar de Boekanier
Ja, ik las het vorige keerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is dit jaar ook het Complex stamcafé ofzo. Alhoewel ik de complex feesten geen k*t aan vond
.
Bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik las het vorige keer
Wij moeten nog steeds naar zo'n feest, haha.
He ? hoe wie wat waar ?quote:
Ja, daar zouden we heen gaan, maar toen kon de helft weer nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Nee, je moet maar eens kijken, wellicht is het wel leuk. Eerste feest is al geweest dacht ik? En nu komt de biercantus
.
Sjaak afhaakgroepjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar zouden we heen gaan, maar toen kon de helft weer niet
Mijn oom is bedrijfsleider bij Van Horen Zeggen (naast de Boekanier en van dezelfde eigenaar).. best handig, maar wil helaas niet zeggen dat ik daar alsmaar gratis drinken..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Maar wij gaan meestal ook naar de Boekanier
Jammer, want daar had je een hoop vriendjes vriendinnetjes mee gemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mijn oom is bedrijfsleider bij Van Horen Zeggen (naast de Boekanier en van dezelfde eigenaar).. best handig, maar wil helaas niet zeggen dat ik daar alsmaar gratis drinken..
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jammer, want daar had je een hoop vriendjes vriendinnetjes mee gemaakt
Facebook is hipquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoppa, en ik heb auto_ aan facebook geholpen.
Jeujquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoppa, en ik heb auto_ aan facebook geholpen.
Ja, dat is niet normaalquote:
Ik vind het makkelijker als mensen mij zoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kijk auto_ weer iemand die je kan opzoeken!
Wat is er, kok?quote:
Krijgen we niet eens een kleine hint?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef Stuurloos het volgende:
Succes met zoeken.Ik ben weekend vieren en mn vriendin ophalen!
Zondagavond weer op Fok, dan catch ik wel bij over de meet!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Neeee, ik ben vergeten de auto buiten mijn straat te zetten, de straat is nu onbereikbaar tot woensdag! G*dverk*tt*ring!!!
hoop niet dat ze dat ook bij mij doen danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:31 schreef automatic_ het volgende:
GVD. Hi heeft een fout o.i.d. gemaakt en mijn Eindeloos Online bundel eraf gehaald. Ik heb nu voor ¤103.- op internet gezeten![]()
Vandaag maar even bellen
Sorryquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoop niet dat ze dat ook bij mij doen dan
Tyfus mensen die om 6:30 op mn mobiel bellen !!!!
Weet nog eens niet wie het was, heb gewoon geen zin om het nummer terug te bellen.
o en nog steeds hoofdpijnwel minder dan gister
heb ik nu wel je telefoonnummerquote:
onse thuiskapperquote:
waar zittie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik nu wel je telefoonnummer
hmm nieuwe fitness zaak in tilburg, voor 10 euro sporten
vandaag of komende week even langsrijden kijken wat het precies is
hint?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijgen we niet eens een kleine hint?
Neeee, ik ben vergeten de auto buiten mijn straat te zetten, de straat is nu onbereikbaar tot woensdag! G*dverk*tt*ring!!!
Krijg je nu zoiets???quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
dat dan weer wel hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:26 schreef existenz het volgende:
Dat nam pieretetetete voor lief als dat zijn auto was!
Hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb het allebeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha PierreTT, dumbass. (Welke student heeft er nu ook een auto, neem de fiets zoals het een ware student betaamt
),
Ja, let er maar opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoop niet dat ze dat ook bij mij doen dan
Tyfus mensen die om 6:30 op mn mobiel bellen !!!!
Weet nog eens niet wie het was, heb gewoon geen zin om het nummer terug te bellen.
o en nog steeds hoofdpijnwel minder dan gister
was weer mooiquote:
Ben jij niet iets vergeten...?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef Guard het volgende:
Zo heerlijk uit kunnen waaien in de Limburgse heuvels...
Telekidsquote:
Jij verwacht nog steeds een foto dat ik mijn shirt show zeker?quote:
Juistquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij verwacht nog steeds een foto dat ik mijn shirt show zeker?
Ze rijden vandaag wel hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:28 schreef existenz het volgende:
Oh en gefeliciteerd piere met je vrienden die zonder te rijden kampioen zijn
Nee, valt wel meequote:Op zondag 4 oktober 2009 08:50 schreef automatic_ het volgende:
Woon je zo ver van de uvt af dan? En grappig crazy!
weet niet of zo grappig is hahahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:50 schreef automatic_ het volgende:
Woon je zo ver van de uvt af dan? En grappig crazy!
Doe je best!quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik voel me nu nog aangeschoten
[..]
weet niet of zo grappig is hahahaha![]()
maar goed we zullen zien
ik ga maar is omkleden, eten en de hond uitlaten
ff uitwaaien.
Dan ga je gewoon braafquote:
Haha. Succes! Je kan hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik voel me nu nog aangeschoten
[..]
weet niet of zo grappig is hahahaha![]()
maar goed we zullen zien
ik ga maar is omkleden, eten en de hond uitlaten
ff uitwaaien.
Ik fiets er 15 minuten over, en met de bus kost het me bijna 3 kwartierquote:
Ik merk het! Ik zou bijna voor je vallen!quote:
Bijnaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik merk het! Ik zou bijna voor je vallen!
dan raap ik je wel opquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik merk het! Ik zou bijna voor je vallen!
Je bent bezet, dus dat is een verloren zaak!quote:
True it is!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent bezet, dus dat is een verloren zaak!
Dus dan doe ik geen moeite hčquote:
Maar ik ben nog steeds fan van jequote:
Leuk, welke film?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo met een vriendinnetje van mij naar de bioscoop in Antwerpen
kan soms aardig zijnquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds fan van je![]()
The Ugly Truthquote:
Ik denk dat ik je grootste fan benquote:
Hehe, goed zoquote:
Nee, echt geen tijd voor... ik ben aan het werk, 1500 klaar en dan meteen weer doorracen!quote:
ehm weet niet hahahahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je grootste fan ben
[..]
Hehe, goed zo
Wanneer is je date?
Verdoriequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, echt geen tijd voor... ik ben aan het werk, 1500 klaar en dan meteen weer doorracen!
Ik denk dat ze een minder grote fan zijn hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo, is de rest geen fan van mij?![]()
Je weet maar nooit! Gewoon met een open blik er naar toe gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm weet niet hahahahaha
maar goed, denk alleen vrienden blijf ken haar en niet echt mijn type haha
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed, denk alleen vrienden blijf ken haar en niet echt mijn type haha
Dan ken jij VoreG nog niet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ze een minder grote fan zijn hoor
Shit...quote:
Het zal een close finish wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit...
Dus ik ga het verliezen van VoReG?
Hmm... Ik ben bang dat ik het ga verliezenquote:
Is VoreG niet onderdehand weer eens banvrij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik ben bang dat ik het ga verliezen
Ik weet niet. Messenga zei dat het nog wel even duurde dacht ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is VoreG niet onderdehand weer eens banvrij?
HIj zat ook wel vooral hier vanwege VBL, en die zitten dus op die andere site... zal hem eens vragen waar ie blijft binnenkort!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Messenga zei dat het nog wel even duurde dacht ik
Doe jij dat maar eens vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HIj zat ook wel vooral hier vanwege VBL, en die zitten dus op die andere site... zal hem eens vragen waar ie blijft binnenkort!
ach jah, ze is wel ouder dan mij hahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een minder grote fan zijn hoor
[..]
Je weet maar nooit! Gewoon met een open blik er naar toe gaan
Tegenwoordig kan allesquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, ze is wel ouder dan mij haha
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, ze is wel ouder dan mij haha
Daar is mijn foto vriendquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef Guard het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?
nee nu op weekend tempoquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef styliste het volgende:
godver, jullie gaan weer ouderwets hard heb ik het idee...
tvp dus!
niks, maar ze is .....quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef Guard het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd er nu weer mee te maken?
He gadver, daar heb ik zo'n hekel aan, iemand die alles wat jij hebt meegemaakt ook heeft meegemaakt, maar alleen twee keer zo gaaf/erg/whatever... of erger nog, ze kent iemand die dat ook heeft gedaan en dan daarover door blijven gaan...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks, maar ze is .....
tjah, al veel mee gepraat iedereen dacht ook dat wij 2 verliefd enzo waren haha.
aar ze heeft gewoon dingen waarvan ik denk: nee.
echt 1 die zeg maar in alles beter is volgens zeggen.
heb jij A meegemaakt heeft zij A ook meegemaakt maar ook met B erbij
Beter lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
aar ze heeft gewoon dingen waarvan ik denk: nee.
ik dus ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Guard het volgende:
[..]
He gadver, daar heb ik zo'n hekel aan, iemand die alles wat jij hebt meegemaakt ook heeft meegemaakt, maar alleen twee keer zo gaaf/erg/whatever... of erger nog, ze kent iemand die dat ook heeft gedaan en dan daarover door blijven gaan...
beter?quote:
Nee, ik had even een edit gedaan, omdat ik niet goed had gelezen. Het " Beter lezen" sloeg op mezelfquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter?
denk ik de M maar is moet leren type
Is een leuke filmquote:
Kan ze niet vinden iig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
Logitech heeft gewoon drivers op de site toch?
En als je dan doorklikt naar keyboard en je het juiste keyboard gevonden hebt, kan ik alleen maar een iTouch iets downloaden en een player.ini update voor wmp - geen driversquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef Tegan het volgende:
http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/&cl=nl,nl
quote:Downloadinstructie
We raden u ten sterkste aan iTouch en/of MouseWare te verwijderen voordat u naar Windows Vista migreert.
iTouch en MouseWare hebben geen ondersteuning voor Windows Vista, en kunnen tijdens en na migratie naar dit besturingssysteem problemen opleveren.
Nadat u iTouch en MouseWare verwijderd hebt, zorgt het ingebouwde stuurprogramma van Windows voor de basisfunctionaliteit van uw Logitech-apparaten. Geavanceerde functies zijn niet beschikbaar.
N.B.
Logitech onderzoekt of ondersteuning voor een aantal oudere apparaten in SetPoint opgenomen kan worden. Controleer de webpagina Logitech.com/downloads geregeld op beschikbare updates.
Ja, zover kwam ik ook al wel, maar ik kan daar alleen iTouch of een update voor players.ini downloaden zoals ik al zei, en dat moet ik niet hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:53 schreef Tegan het volgende:
http://www.logitech.com/index.cfm/434/2992&hub=1&cl=nl,nl?osid=1
Volgens mij heb je wel iTouch nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, zover kwam ik ook al wel, maar ik kan daar alleen iTouch of een update voor players.ini downloaden zoals ik al zei, en dat moet ik niet hebben.
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel iTouch nodig.
Ed Kowalczykquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?Nouja kan het wellicht proberen..
Gister trouwens naar de HMH geweest, Ed Kowalczyk met het Metropole Orkest gezien, was echt tof. Volgend jaar komt ie met een soloalbum (hij is van de band Live, die kennen jullie vast wel? I Alone, Lightning Crashes, Overcome, Dolphin's Cry, etc etc etc..?
).
Jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
Dan staan ze denk ik wel op de fotoquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ze rijden vandaag wel hoorGister wel kampioen geworden inderdaad, maar dat was ook met rijden, dus hoezo niet rijden? Het was wel gezellig inderdaad!
Hahaquote:
Ja, hij was leuk! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik haar téveel als Izzy ziequote:
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:35 schreef theKiD het volgende:
VAKANTIEEEEEE!!!!!!!! Wel iets later dan gepland door de aflos die te laat kwam.. maar dat mag de pret niet drukken!!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk!! Na 15 maanden werken, weer langer dan een week vrij!![]()
Dat het maar snel maandagavond word
Vrijdagavond mn vriendin opgehaald. Zaterdag lekker uitgeslapen, even boodschappen gedaan. Toen naar de manage gereden en heeft ze haar paard gelongeerd. Daarna omkleden en toen naar Breda centrum. Even geshopt en toen uit eten geweest bij Dickens en Jones. Daarna feestje van haar klasgenoot in Ulvenhout waar we hooguit een half uur geweest zijn, want er was niemand die ze kende (dus geen enkele van haar klasgenoten) en daarna naar huis gereden. Vandaag neven en nichtendag (van mn moeder) gehad, rondleiding bij Trappistenklooster + bier proeven en drinken. Had de meesten al 4 jaar niet gezien, dus was wel gezellig. Daarna Chinees gegeten bij mn moeder. Nu weer thuis met de poes op schoot en Boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?Nouja kan het wellicht proberen..
Gister trouwens naar de HMH geweest, Ed Kowalczyk met het Metropole Orkest gezien, was echt tof. Volgend jaar komt ie met een soloalbum (hij is van de band Live, die kennen jullie vast wel? I Alone, Lightning Crashes, Overcome, Dolphin's Cry, etc etc etc..?
).
Jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan staan ze denk ik wel op de foto
Yup, die heb ik er ook op staanquote:
Je hebt er veel gemaaktquote:
gave fotosquote:
komt ze weer hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Ben jij vriendjes op hyves met existenz?
Hehequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt ze weer hahaha
ik ga slapen
slaap lekker allen![]()
My thoughts exactlyquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt ze weer hahaha
ik ga slapen
slaap lekker allen![]()
Hoe ging het gisteren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:11 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Godver NU je bed uit !!!!!!quote:
weekend geweest hequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
Wakker.
Vanavond al richting Schiphol slapen en komende nacht rijden we weg daar naartoe.. *zin in*
Enne ff iets anders.. waar blijven die spamho*ren hier? Tis zo rustig al 2 dagen hier..
jah zullen zien wat de week brengt hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Achja.. weer een vrij druk weekje voor de boeg.
Heeeel veel plezier & geniet ervan (vast overbodig om te zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
Wakker.
Vanavond al richting Schiphol slapen en komende nacht rijden we weg daar naartoe.. *zin in*
Enne ff iets anders.. waar blijven die spamho*ren hier? Tis zo rustig al 2 dagen hier..
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fokquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fok
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fok
ik ook hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Stuurloos het volgende:
Er zijn altijd mensen die moeten werken..
altijd zo fijn jahquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef hetzusjevan het volgende:
mn mobiel maakt alles zo klein met mobiel internetten, is irritant.
Luisteren gijquote:
Zeg je nu.quote:
je post als je douchedquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
Op dat tijdstip stond ik al onder de douche
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Stuurloos het volgende:
Er zijn altijd mensen die moeten werken..
fijne weekquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Nu behoor ik een keer niet tot die groep
Tot volgende week mensen. Me taxi is hier
grootste spamslet meldt zichquote:
Dat is wel zonde ja. Ik vond het wel een leuk uitzichtquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:39 schreef TommyGun het volgende:
De containerwal aan de A58 is weggehaald, sonde, want zag er altijd leuk uit.
Voor de onwetende: http://www.geluidnieuws.nl/2005/maart2005/tilburg.html
http://www.kunstbuitenbinnentilburg.nl/scripts/kunst.asp?id=606
jah cursus,quote:
tjah ...quote:
idd, nog 37 min, dan van breda naar tilburgquote:
jah binnendoor,quote:
slechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben misschien vandaag twee keer geflitst
Jaquote:
snelweg ?quote:
hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vanmorgen gooide een vrachtwagen met zijn lichten, dus ik dacht; Aha flitser! Dus ik kijken, maar ik zag niet. Achteraf stond hij bij 84.9. Met de terugweg dacht ik; Even kijken waar dat precies was.
Toen was ik er voorbij en riepen ze om dat hij nu van Breda > R'daal stond
Even afwachten dus
haha,quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
En ik verwacht er misschien ook nog één van de A16
Ik leer dat niet af denk ikquote:
haha ook lekker slim jahquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Je lijkt m'n moeder wel auto_...
*rijdt met 50 door een verlaten dorp waar je 30 mag* - FLITS -
Ma: "huh?" - in de volle overtuiging dat je daar 50 mag - "hoe kan ik nou geflitst zijn? Heb ik dat wel goed gezien?"
*rijdt nog eens terug met 50* - FLITS -
*komt overstuur thuis*
"Ik reed 50 en toch flitste ie!! "
Pa: "Eh, in dorpen mag je standaard maar 30...?"
Ma: "Niet, 50 toch?!"
....
Ook echt nog een keer met exact dezelfde snelheid terugrijden... Oh oh oh wat hebben wij gelachen
.
alloaquote:
OPHELIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
It's alivequote:
now everybody SCREAMMMMMMMMMMMquote:
hey snalheidsduivellinquote:
whehehe,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Mama zei vandaag; "automatic_! Hier mag je ook maar 50 hoor?!"
"Oja"
60, maar dat is zo'n weg waar je Roosendaal "uit" gaat... En mijn moeder is daar al twee keer geflitst en ik nog geen keerquote:
haha ok,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
60, maar dat is zo'n weg waar je Roosendaal "uit" gaat... En mijn moeder is daar al twee keer geflitst en ik nog geen keer
Als hier een bon binnenkomt om de "gemeenschappelijke" auto, dan is het ook meteen; "Ooo dat zal auto_ wel gedaan hebben"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok,
bij ons thuis ben ik het meest geflitst haha
Noemt jouw moeder je 'automatic_'?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Mama zei vandaag; "automatic_! Hier mag je ook maar 50 hoor?!"
"Oja"
Nee, natuurlijk nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |