weekend geweest hequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
Wakker.
Vanavond al richting Schiphol slapen en komende nacht rijden we weg daar naartoe.. *zin in*
Enne ff iets anders.. waar blijven die spamho*ren hier? Tis zo rustig al 2 dagen hier..
jah zullen zien wat de week brengt hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Achja.. weer een vrij druk weekje voor de boeg.
Heeeel veel plezier & geniet ervan (vast overbodig om te zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
Wakker.
Vanavond al richting Schiphol slapen en komende nacht rijden we weg daar naartoe.. *zin in*
Enne ff iets anders.. waar blijven die spamho*ren hier? Tis zo rustig al 2 dagen hier..
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fokquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef theKiD het volgende:
mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fok
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik geef het toe, ik heb een leven buiten fok
ik ook hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Stuurloos het volgende:
Er zijn altijd mensen die moeten werken..
altijd zo fijn jahquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef hetzusjevan het volgende:
mn mobiel maakt alles zo klein met mobiel internetten, is irritant.
Luisteren gijquote:
Zeg je nu.quote:
je post als je douchedquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
Op dat tijdstip stond ik al onder de douche
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Stuurloos het volgende:
Er zijn altijd mensen die moeten werken..
fijne weekquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Nu behoor ik een keer niet tot die groep
Tot volgende week mensen. Me taxi is hier
grootste spamslet meldt zichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |