En als je dan doorklikt naar keyboard en je het juiste keyboard gevonden hebt, kan ik alleen maar een iTouch iets downloaden en een player.ini update voor wmp - geen driversquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef Tegan het volgende:
http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/&cl=nl,nl
quote:Downloadinstructie
We raden u ten sterkste aan iTouch en/of MouseWare te verwijderen voordat u naar Windows Vista migreert.
iTouch en MouseWare hebben geen ondersteuning voor Windows Vista, en kunnen tijdens en na migratie naar dit besturingssysteem problemen opleveren.
Nadat u iTouch en MouseWare verwijderd hebt, zorgt het ingebouwde stuurprogramma van Windows voor de basisfunctionaliteit van uw Logitech-apparaten. Geavanceerde functies zijn niet beschikbaar.
N.B.
Logitech onderzoekt of ondersteuning voor een aantal oudere apparaten in SetPoint opgenomen kan worden. Controleer de webpagina Logitech.com/downloads geregeld op beschikbare updates.
Ja, zover kwam ik ook al wel, maar ik kan daar alleen iTouch of een update voor players.ini downloaden zoals ik al zei, en dat moet ik niet hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:53 schreef Tegan het volgende:
http://www.logitech.com/index.cfm/434/2992&hub=1&cl=nl,nl?osid=1
Volgens mij heb je wel iTouch nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, zover kwam ik ook al wel, maar ik kan daar alleen iTouch of een update voor players.ini downloaden zoals ik al zei, en dat moet ik niet hebben.
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel iTouch nodig.
Ed Kowalczykquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?Nouja kan het wellicht proberen..
Gister trouwens naar de HMH geweest, Ed Kowalczyk met het Metropole Orkest gezien, was echt tof. Volgend jaar komt ie met een soloalbum (hij is van de band Live, die kennen jullie vast wel? I Alone, Lightning Crashes, Overcome, Dolphin's Cry, etc etc etc..?
).
Jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
Dan staan ze denk ik wel op de fotoquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ze rijden vandaag wel hoorGister wel kampioen geworden inderdaad, maar dat was ook met rijden, dus hoezo niet rijden? Het was wel gezellig inderdaad!
Hahaquote:
Ja, hij was leuk! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik haar téveel als Izzy ziequote:
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:35 schreef theKiD het volgende:
VAKANTIEEEEEE!!!!!!!! Wel iets later dan gepland door de aflos die te laat kwam.. maar dat mag de pret niet drukken!!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk!! Na 15 maanden werken, weer langer dan een week vrij!![]()
Dat het maar snel maandagavond word
Vrijdagavond mn vriendin opgehaald. Zaterdag lekker uitgeslapen, even boodschappen gedaan. Toen naar de manage gereden en heeft ze haar paard gelongeerd. Daarna omkleden en toen naar Breda centrum. Even geshopt en toen uit eten geweest bij Dickens en Jones. Daarna feestje van haar klasgenoot in Ulvenhout waar we hooguit een half uur geweest zijn, want er was niemand die ze kende (dus geen enkele van haar klasgenoten) en daarna naar huis gereden. Vandaag neven en nichtendag (van mn moeder) gehad, rondleiding bij Trappistenklooster + bier proeven en drinken. Had de meesten al 4 jaar niet gezien, dus was wel gezellig. Daarna Chinees gegeten bij mn moeder. Nu weer thuis met de poes op schoot en Boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar om de mediatoetsen in te stellen?Nouja kan het wellicht proberen..
Gister trouwens naar de HMH geweest, Ed Kowalczyk met het Metropole Orkest gezien, was echt tof. Volgend jaar komt ie met een soloalbum (hij is van de band Live, die kennen jullie vast wel? I Alone, Lightning Crashes, Overcome, Dolphin's Cry, etc etc etc..?
).
Jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |