Dat komt omdat je Hengelo een dorp noemt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Intelligence het volgende:
Hallo mensen van het goede leven, mooi wonen in zon dorp he
@ TS ... ik ben tegenwoordig ook een officiele hengeloër en sta niet eens in t lijstje
Waar ga je heen? En waarom?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:37 schreef bziel het volgende:
Technisch gezien is het ook een dorp (Hengelo heeft nooit stadsrechten gekregen).
Maar omdat wij over de 50.000 mensen komen worden wij gezien als stad.
Trouwens! Ik ben nu aan het verhuizen naar een nieuw stulpje in Hengelo
En dat deden we! Supergezellige, maar vooral ook spontane, Hengelo-meet, jeweet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben er weer eensVanavond maar eens een biertje doen in de stad
Jazeker! maar nog nooit in werking gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Nee, die is er in gefotoshopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Ja, vreselijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker! maar nog nooit in werking gezien![]()
wat.. een.. foto..
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes etenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Cici het volgende:
Hier zijn jullie!
Ben ziek
Weer een keelamandel ontsteking...
Die krengen moeten er echt een keer uit, maar ik wil niet
Raketjes zijn de beste ijsjes! Want het zijn raketten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Ijsjes eten kan ik nu ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomelquote:
Mét slagroom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Maar doe mij toch maar een kop warme chocomelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef Cici het volgende:
Bier met slagroom?
Grapje...
Verwarming op 22 graden en dan een lekker ijsje.
Heb ik heulemaal geen ziekenhuis voor nodig...
Je UI faalt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef bierbart het volgende:
"» Er is al 30 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!"
jammer.....
Uurwerk? Ik dacht dat hier alleen maar Twentepalace dushies en guidos warenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer doen we weer een uurwerk bierdrink meet?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Uurwerk? Ik dacht dat hier alleen maar Twentepalace dushies en guidos waren
Ik 4quote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef Cici het volgende:
Ik ben 2 of 3 keer te oud voor Twentepalace...
Hou op joh, het scheelt 7,5 jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Joh, ik ben 2 keer zo oud als jij!
Bijna...
Zei ik toch, bijna...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hou op joh, het scheelt 7,5 jaar
Nu voel ik me weer enorm jongquote:
Die heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu voel ik me weer enorm jong
Zo, net amper 2 uur in Hengelo geweest voor de griepprik en nu weer 3 uur terugIt better be worth it!
Same herequote:Op maandag 23 november 2009 09:58 schreef bierbart het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad!Nog best veel last van mn arm gehad afgelopen weekend in Amsterdam
Daar had ik ook wel een beetje last van.. de hele zaterdag met hoofdpijn en rotgevoel rondgelopen.. tot zaterdagavond het bier tevoorschijn kwam natuurlijkquote:Op maandag 23 november 2009 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereEn ik heb het hele weekend in t-shirt rondgelopen, omdat ik het loeiheet had, doordat mn lichaam keihard antizooi aan het maken was
Laten we dat doenquote:Op maandag 23 november 2009 22:29 schreef Bravebart het volgende:
Waar hebben jullie je prik gehaald?Ik voel een Hengelo-prik-meet aankomen!
Ik ookquote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Laten we dat doen![]()
Ik zit bij de praktijk van Dokter Wind en Bruns
quote:
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?quote:
Ik ga sowieso 's avonds (tussen 6 en 7) ivm stage enzo, dus ik weet niet wanneer jij gaat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
[..]
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
[..]
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?
Hmm.. ik ga wel gewoon rond de aangewezen tijd.. shit.. ik voorzie wederom een geflopte Hengelo-meetingquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga sowieso 's avonds (tussen 6 en 7) ivm stage enzo, dus ik weet niet wanneer jij gaat?
zo'n gek idee is het toch niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch wel, dit topic is een treffende afspiegeling van Hengelo.... Doods
quote:woonplaats: Goor
Hengeloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hengelo
Wat is de Dux?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ketter!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef Bravebart het volgende:
Wat is de Dux?
Ik denk dat het een goede afspiegeling is jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ketter!![]()
Of kom je net zo weinig in Hengelo als in dit topic?
Ik kan je ook geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik denk dat het een goede afspiegeling is ja
Hehehequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer is de Hengelo meet ook alweer?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Bravebart het volgende:
DamnIk ga mijn moeder eens bellen of alles er nog staat
-edit- Oh, die zit nu in Delft, lekker nuttig
Jongeeee, ik ben nog helemaal van slagquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jongeeee, ik ben nog helemaal van slag
Damn, goed los gegaan daar zegquote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee wat doe jij voor mijn huis! Ramptoerist!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat een autoshow? die felgroene auto is wel vet......quote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef Intelligence het volgende:
Afgelopen vrijdag was 1-malig, georganiseerd door o.a. mij
Normaal staan we er elke zondag, vanaf 19.30
Oprichterquote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Syd het volgende:
ahh ok, wel geslaagd toch, ik ging er al jaren niet meer heen, maar hoorde het van kameraden, was groots aangekondigd op oa honda civicclub forum.
maar jij bent member van outstiderz ofzoiets?
Voor mijn huis bedoel jequote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hee wat doe jij voor mijn huis! Ramptoerist!
zal dit topic ook weer eens wat leven helpen inblazen
nee MIJN huisquote:Op maandag 26 juli 2010 18:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Oprichter
[..]
Voor mijn huis bedoel je
Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Gesloten het volgende:
Vanaf vandaag mag ik hier ook posten
Geen stroom, geen mogelijkheid tot pinnen, waar gaat het heen met de wereldquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ohohoehhh.. Binnenstad zonder stroom vanmiddag.
Hoi!
Doomedquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen stroom, geen mogelijkheid tot pinnen, waar gaat het heen met de wereld
Oooooooh was dat hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ohohoehhh.. Binnenstad zonder stroom vanmiddag.
Hoi!
Viel er maar eens een bom, het liefst op het Marktplein! Dan kunnen ze er eens wat moois van makenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Viel er maar eens een bom, het liefst op het Marktplein! Dan kunnen ze er eens wat moois van maken
Dat is in Enschedequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef Intelligence het volgende:
Dan hebben ze iig een vijvertje voor de bronzen beren
Baaaaaaaaaaart!!! Hoe is het man?quote:
Echt? VRE-SE-LIJK!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat komt in hengelo..............
Goedgoedquote:Op woensdag 10 november 2010 09:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaart!!! Hoe is het man?
Ik vind het wel mooi eigenlijk!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Intelligence het volgende:
Dan kun je hier alles erover lezen:
http://www.tctubantia.nl/regio/middentwente/debeerislos/
quote:een vijfde heeft zich met een vis verstopt bij de marktkiosk.
Altijd lekker he!quote:
Elke 3 weken wel een keer meestalquote:Op woensdag 10 november 2010 18:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Altijd lekker he!
Zit er binnenkort weer een spontane Hengelo-meet in? Of kom je nooit meer in het mooie Hengelo?
Dank uquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef bierbart het volgende:
Cici, lang niet gesproken!![]()
En wat goed! we zijn trots op je![]()
Vet! Dan moeten we dat maar eens even fixenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke 3 weken wel een keer meestal
Geen dankquote:
Weer in dat rare café met veel bier waarvan ik de naam gelijk alweer vergeten was? Het horloge ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef bierbart het volgende:
[..]
Vet! Dan moeten we dat maar eens even fixen![]()
HEY DÄ!quote:
't Uurwerk! ;D yeah! en dan gaan we weer zo'n geweldige foto maken.. en bier drinken, as usualquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weer in dat rare café met veel bier waarvan ik de naam gelijk alweer vergeten was? Het horloge ofzo?
Post maar niet weer die foto...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
't Uurwerk! ;D yeah! en dan gaan we weer zo'n geweldige foto maken.. en bier drinken, as usual
Hoe moeilijk is het om even op je fietsje naar de winkel te gaan?quote:Op maandag 15 november 2010 09:40 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goedemorgen, wie kom mij drinken brengen? Het is op en ik ben te moe naar de winkel te gaan.
En dit!quote:
Geen koffie in huis of thee?quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ja![]()
Enige dichtbij, anders moet ik naar esrein fietsen enzeau.
Niet als je bij het Esrein in de buurt woontquote:
Na 4 koppen koffie ben ik toe aan wat anders,quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vindenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vinden
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fightquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Oooh vet!quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fight
Ja dat is waar, daarom kom ik er nooit voor een uur of 2 a 3quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
Pleintje zit me teveel jong-schreeuw volk wat niet tegen alcohol kan, vroeger kwam ik er nog wel eens, nu niet meer
U riep?quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef bierbart het volgende:
Oke, ja in Hengelo moet je het wel treffen helaas! 't Pleintje is de laatste tijd wel weer okeLouis kom ik ook wel eens, ik zie weer een spontane Hengelo-meet gebeuren binnenkort
![]()
Werkze Vixen!
Yesss!quote:
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weerquote:
Kerstmiddaggg!quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weer
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kerstmiddaggg!'De Grote Hengelo Kerstmiddag Meet!' gezellig samen een biertje drinken
misschien is Funzie er dan wel! en XBM?
Oke oke! Gaan we dan mooi bieren!quote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanIk weet nog niet waar ik Kerst vier namelijk, maar in die 'vakantie' ben ik er vast wel eens
Sorry, dan zit ik in Bangladeshquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kerstmiddaggg!'De Grote Hengelo Kerstmiddag Meet!' gezellig samen een biertje drinken
misschien is Funzie er dan wel! en XBM?
Goed punt, inderdaad niet voor tween drien gaanquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
Pleintje zit me teveel jong-schreeuw volk wat niet tegen alcohol kan, vroeger kwam ik er nog wel eens, nu niet meer
Hoi!quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Goed punt, inderdaad niet voor tween drien gaan
Gadverdamme wat een schijt dag op werk :']
En Hoi!
Tot morgenquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hoi!
Wat was er zo schijt aan werken dan?![]()
Als je eens naar Louis gaat moet je het ff zeggen hedan roken we er 1
Dit is alleen voor mensen uit Hengelo! Jij Almeloerquote:
Pfffff, klinkt leuk..quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Kutklanten, kuttijden en een pms chagerijnige teamleader on top of it all.
AND SURPRISE. morgen weer tot 8.
Je suis cranky.
En joa is wel goed.
Ziggo Techquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Pfffff, klinkt leuk..![]()
Waar werk je dan?![]()
Yeah![]()
Ik ga eens slapen nu!
Het is in ieder geval beter nog dan KPNquote:
Dat zou ik misschien ook eens gaan doen, blij dat het niet doorging!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Callcenter is sws Faal.![]()
Mocht iemand redelijke vacatures tegenkomen, do tell!
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien ook eens gaan doen, blij dat het niet doorging!Tegenwoordig bezorg ik lekker post! Ideaal werk! Ze zoeken bij de TNT sowieso nog mensen voor december he, misschien wat voor jou?
De postbode's jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?
Oh, ik wist niet dat er verschil wasquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
De postbode's jade postbezorgers blijven gewoon en dat worden er dus alleen maar meer!
Een postbezorger doet dat ook! Maar postbezorgers hebben over het algemeen hooguit 16 uur per week en postbode is fulltimequote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Intelligence het volgende:
Ja een bode haalt t ook op en sorteert ook een beetje
Wij moesten toen die 'Word postbezorger!!!'- foldertjes bezorgen, terwijl onze contracten niet werden verlengdquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?
Een postbezorger mag niet sorteren.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Een postbezorger doet dat ook! Maar postbezorgers hebben over het algemeen hooguit 16 uur per week en postbode is fulltime
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij moesten toen die 'Word postbezorger!!!'- foldertjes bezorgen, terwijl onze contracten niet werden verlengd
En toch is m'n pa postbezorger sinds kort bij TNT, maar hij sorteert wel voordat hij gaat lopenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een postbezorger mag niet sorteren.
Ja dat mag dus niet (officieel). Bij ons komt het ook wel eens voor.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
En toch is m'n pa postbezorger sinds kort bij TNT, maar hij sorteert wel voordat hij gaat lopen
Yeah! Succes met inbouwenquote:
Hier is het heerlijk weerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef bierbart het volgende:
Wat een heerlijk deprimerend weer hier!
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaanquote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat bewolkt maar zo nu en dan het zonnetje
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaan
Ziet er nice uit zeg! Flinke keuken zo te zien, altijd lekker! en een vaatwasser, hadden wij er maar 1quote:Op donderdag 18 november 2010 12:58 schreef Intelligence het volgende:
@bierbart: http://patrick.outsiderz.nl ff op lees meer klikken, staat wel een crappy telefoon pic
We hebben een nieuwbouwwoning, en zaten alleen nog te wachten op de keukenKeuken stond al een week in de woonkamer, maar moest nog geplaatst worden.
Konden zelf de kleuren en handgrepen enzo uitkiezen, voor de rest viel er weinig te kiezen. Maakt ook niet uit want alles zit erin, vaatwasser, koelkast, oven/magnetron combi, diepvries, etc etc alles van Siemens
Wil ik ook...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaan
Zit liever op dat eiland dan een screensaverquote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ziet er nice uit zeg! Flinke keuken zo te zien, altijd lekker! en een vaatwasser, hadden wij er maar 1![]()
[..]
Wil ik ook...
Dit:quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Wat een impact zeg, dat tropische eiland
Ja, Hengelo is ook wel erg droevig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Nie hatuh jonguhquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, Hengelo is ook wel erg droevig inderdaad
quote:
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorquote:
En het marktplein niet te vergeten natuurlijk, beetje regen en je hebt twee gebroken potenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorje hebt wel gelijk.
Ik wou zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorje hebt wel gelijk.
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
En het marktplein niet te vergeten natuurlijk, beetje regen en je hebt twee gebroken poten
ooit die gladde stenen gezien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
ooit die gladde stenen gezien?![]()
Maar jij loopt natuurlijk op UGGs![]()
Hier moet ik me wel bij aansluiten.. met regen is het inderdaad glad daar, maar dat komt denk ik meer door de mensen die met profielloze schoenen lopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...
Je moet dingen niet te letterlijk nemen ,ik bedoelde dus ook dat het daar ziek glad isquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hier moet ik me wel bij aansluiten.. met regen is het inderdaad glad daar, maar dat komt denk ik meer door de mensen die met profielloze schoenen lopen
sowwyquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Je moet dingen niet te letterlijk nemen ,ik bedoelde dus ook dat het daar ziek glad is
quote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Dát was leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beaujolais in de bouwpup natuurlijk
Beaujolais, teh horrorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beaujolais in de bouwpup natuurlijk
Mmh, dat is dan ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was goed dit jaar, geen spiritus dit keer
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggeldequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij was er ook dus? Ik was degene die te diep in het glaasje gekeken had
Jij kan ook totaal niet zuipenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggelde
Niet goed ontbeten.. Maar leuk was het zeker
Ik was er behoorlijk op tijd, rond 17:30. Toen de Beaujolais op was zijn we naar de Tango gegaan. Om 22:30 vond ik het een keer mooi geweest. Normaal ga ik nooit zo vroeg naar bedquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggelde
Niet goed ontbeten.. Maar leuk was het zeker
Nouja, ik heb een jaartje kunnen oefenen.. Binnenkort maar een keer op de proef stellen in Hengelo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij kan ook totaal niet zuipenOf tegenwoordig al wel?
Vanavond nog in Louis te vinden? Als ik er dan kom ga ik ieder gewoon langs van: Ben jij Mrs. Vixen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
[ http://www.crinitz.de/forum/mods/smileys/images/smiley15.gif&t=1]afbeelding ]
Lijkt me een strak plan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een jaartje kunnen oefenen.. Binnenkort maar een keer op de proef stellen in Hengelo?
quote:
Nee, ik loop op gewone schoenen of sneakers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
ooit die gladde stenen gezien?![]()
Maar jij loopt natuurlijk op UGGs![]()
Ja, inderdaad! Zal 'm de groeten doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan!![]()
Doe Banglaboy trouwens de groeten en wens 'm succes voor vanavond! vanavond had hij toch die fight?
Agreed! En dan vooral die van 12, met 12 cm hakken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:30 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, ik loop op gewone schoenen of sneakers.
Uggs...![]()
En ja, die gladde stenen wel gezien, maar nooit problemen mee gehad.
Ik hoop altijd wel dat die meisjes die denken sexy te zijn door op hoge hakken te lopen, wel onderuit gaan. Waarom op zulke hoge hakken lopen als het er niet uitziet?
Woeptiedoe!quote:Op zondag 21 november 2010 12:49 schreef bierbart het volgende:
Het loopt hier in ieder geval weer als vanoudsWE HEBBEN EINDELIJK HET HENGELO TOPIC WEER TOT LEVEN GEBRACHT!
quote:Op maandag 22 november 2010 10:09 schreef Intelligence het volgende:
Het is nog niet gezegd of t topic is weer dood
2 fans dus!quote:
Nice!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:32 schreef Intelligence het volgende:
Lenny is echt geniaal! En Ben uiteraard ook
Meubels zijn er inmiddelsWoon er inmiddels ook
Tied van de huur, dus zit ff neit in Louisquote:quote:
Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Lenny!!!
2 fans dus! yeaah!
Kan ik morgennacht nog gaan rondvragen @ Louis of je er zit?
Balen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:01 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Tied van de huur, dus zit ff neit in Louis
ik ben dan altijd best wel benieuwd naar wat dat gespam nou was...quote:
't Uurwerk! Kom maar daar en zeg dan ff hoi tegen de glazenhaler.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Oosten het volgende:
nog ergens kaarten voor kerstmiddag te krijgen? Of ben ik beperkt tot t overvolle pleintje
Was vanmiddag bij de Twee Wezen, geen kaarten nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Oosten het volgende:
nog ergens kaarten voor kerstmiddag te krijgen? Of ben ik beperkt tot t overvolle pleintje
Wijnquote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
15 euro voor Tapperij, krijg je wel 3 munten, maar 1 muntje ging er al op aan de garderobe.
En ohja, ik moest omgerekend 4.40 euro betalen voor 1 wijntje
Rootie was de mooiste kerstmiddag mooiquote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Rootie, 10 euro entree en fucking awesome
Donderdag doen? Heb woensdag een partyquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef Bravebart het volgende:
Woendagavond Hengelo-meet, supahtoll, jawohll!
Dan is papa jarig, dus nee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
Donderdag doen? Heb woensdag een party
Sucks, voor ons dan.. niet voor papa natuurlijk! Gefeliciteerd alvastquote:
Thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
Sucks, voor ons dan.. niet voor papa natuurlijk! Gefeliciteerd alvast![]()
Dan stellen we 'm weer uit.. OMG deja vu
Whaha, dat zal nog wel 100 jaar durenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Thanks
Ja heheHet is nog steeds wachten op de eerste Hengelo-meet ooit!
Zo is dat! Ze waren al flink aan het knallen de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Whaha, dat zal nog wel 100 jaar duren![]()
Maar ach, bijna nieuwjaar, bijna nieuw topic, nieuwe kansen op een meeting
Eens! Ik kom voor mijn "werk" elke dag bij zieke mensen... Ben nu alweer verkouden... Grrrr...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef bierbart het volgende:
Ziek zijn is STOM, laten we het afschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |