quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Dakota het volgende:
jaen nu woon ik 3 uur verderop
raaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:51 schreef Phedre77 het volgende:
Ja, da's stom. Ik heb een weekendrelatie met een Groninger en het kan maar zo zijn dat ik naar Groningen verhuis. Zijn netwerk ligt daar en mijn baan ligt hier. Patstelling....
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:56 schreef Dakota het volgende:
mja bij ons andersom, ik kon freelancen en hij werkt hier (heerhugowaard) op een school.
Toch mis ik het uitgaansleven(o74, murphy's law) (uberhaupt want met 8 mnd zwangerschap zit je niet lollig in de kroeg) maargoed, ben ook niet in staat om gezellig te buurten bij vriendinnen. Mja jammer. Nooit verwacht dat ik het zou gaan missen
En ik zal de wiki eens gaan bijwerkenquote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke school in HHW?Ik was gister nog in HHW voor de verjaardag van mn opa
quote:
Hoiiiiquote:
Al helemaal into kerst?quote:
Kerst..quote:Op woensdag 12 november 2008 01:01 schreef Cici het volgende:
Kerst....
Voor het eerst alleen zonder mijn ex
Niet dat we het vierden ofzo, of het huis versierden of een kerstboom hadden, maar toch..
Ik ga wel naar mijn moeder...
Zal even slikken zijn, kerst zonder ex in 8 jaar...
Nee joh.. zielig nummerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Heb meer zin in kerst dan sinterklaas
Welk kerstliedje? Flappie?
Komt ook niet meer vaak voor.. als je er eens in het weekend bent moeten we een biertje doenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:35 schreef Bravebart het volgende:
Hengelooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Is where I am atm
Vriendin in het westen hè, dus amper meer in Hengeloquote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef bierbart het volgende:
[..]
Komt ook niet meer vaak voor.. als je er eens in het weekend bent moeten we een biertje doen
Kerstmiddagquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Al helemaal into kerst?![]()
Ik had gisteren voor het eerst een kerstliedje erop
Klopt wel ja! ik heb er nooit last van, want dan ben ik meestal weer thuis :p maar als ik langer doorga dan in ZaZaZuquote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef Stienn het volgende:
Ligt het aan mij of gaan veel kroegen sneller dicht op zaterdag avond? Normaal mocht je overal nog naar binnen maar tegenwoordig is het overal om 4 uur niet meer binnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |