Hmm, ach.. Voor andere Hengeloërs misschien.. Niet dat die er veel zijn, maar okéquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou gewoon geen nieuw topic makenTen eerste is ze er toch amper en ten tweede zitten wij 3 (Bierknaap, jij en ik) toch al in de SC met elkaar
Maargoed, sommige mensen zijn tè goed voor deze wereld
Die zijn er wel, maar posten amperquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, ach.. Voor andere Hengeloërs misschien.. Niet dat die er veel zijn, maar oké
Kijk, een post boven jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar posten amper(hinthint)
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef Pakspul het volgende:
Ergens gezelligs... niet in hengelo dus
En jij bent...?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef Pakspul het volgende:
Wat wil je als je een meet houdt in het pleintje, dat trekt ook geen volk
Staat er ook ergens dat het naar waarheid ingevuld is? Of dat het naar waarheid ingevuld moest worden?quote:
Staat er ergens dat ik zeg dat jij dat zou hebben gedaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Staat er ook ergens dat het naar waarheid ingevuld is? Of dat het naar waarheid ingevuld moest worden?
Calcutta is ook een bekende plek in India, maar het is een gore tering zooi daarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef bierbart het volgende:
't Pleintje is juist een mooie algemeen bekende plek in Hengelo..![]()
ga klagen in KLB, jij
Staat er ergens dat ons dat ook maar iets boeit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Staat er ook ergens dat het naar waarheid ingevuld is? Of dat het naar waarheid ingevuld moest worden?
En wat is er zo tering aan 't Pleintje?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Calcutta is ook een bekende plek in India, maar het is een gore tering zooi daar
Braveknaap!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ons dat ook maar iets boeit?
Weet ik veel, interesseert mij eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ons dat ook maar iets boeit?
Het volkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef bierbart het volgende:
[..]
En wat is er zo tering aan 't Pleintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |