Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo, begint een beetje tempo in te komen
Idd, ik zal hem ff uploaden, en dan pleur ik hem in de wikiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik dacht, ik zet maar gewoon dat plaatje waar iedereen woont erin, scheelt extra plaatjes erin zetten
Daar fiets ik dus ook niet meer langsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Joehoe....
Klein Driene hier !!!
Händelstraat om precies te zijn
HEEEEEEquote:Hengelose FOK!ers
Bakakame
Bravebart
Jojoortje
bierbart
Sta jij er niet bij maar woon je wel in Hengelo? Laat het TS weten zodat hij de OP aan kan passen
Boeien, ik woon in Delftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Woonplaats Groningen/Hengelo
Je woont in Groningen
alleen op werkdagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Woonplaats Groningen/Hengelo
Je woont in Groningen
Nouja, je staat erbij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen op werkdagen![]()
hengelo is thuis... groningen is uhmmm me vakantieverblijf (al moet ik hier juist werken magoed zo voelt dat)
bovendien volg ik dat gronings toch al niet
Mag ik er ook bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, je staat erbij!
Andere mensen die er nog bij willen, laat 't even weten!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef Kreator het volgende:
Ik was gisteren nog in Hengelo. Godzijdank was ik er zo weer uit.
groetjes,
Krea.
Ik ben er, jewaidsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef bierbart het volgende:
7 juli party @ my place!
Jij smaakloos persoon!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reed er door. En ik vind het gewoon een sfeerloze bende. Vooral de binnenstad.
De rest.quote:
Heb je even ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jij smaakloos persoon!![]()
wat is er nou mooier dan Hengelo?![]()
ha ha .. grapjasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |