Gecondoleerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Gesloten het volgende:
Vanaf vandaag mag ik hier ook posten
Geen stroom, geen mogelijkheid tot pinnen, waar gaat het heen met de wereldquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ohohoehhh.. Binnenstad zonder stroom vanmiddag.
Hoi!
Doomedquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen stroom, geen mogelijkheid tot pinnen, waar gaat het heen met de wereld
Oooooooh was dat hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ohohoehhh.. Binnenstad zonder stroom vanmiddag.
Hoi!
Viel er maar eens een bom, het liefst op het Marktplein! Dan kunnen ze er eens wat moois van makenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Viel er maar eens een bom, het liefst op het Marktplein! Dan kunnen ze er eens wat moois van maken
Dat is in Enschedequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef Intelligence het volgende:
Dan hebben ze iig een vijvertje voor de bronzen beren
Baaaaaaaaaaart!!! Hoe is het man?quote:
Echt? VRE-SE-LIJK!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat komt in hengelo..............
Goedgoedquote:Op woensdag 10 november 2010 09:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaart!!! Hoe is het man?
Ik vind het wel mooi eigenlijk!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Intelligence het volgende:
Dan kun je hier alles erover lezen:
http://www.tctubantia.nl/regio/middentwente/debeerislos/
quote:een vijfde heeft zich met een vis verstopt bij de marktkiosk.
Altijd lekker he!quote:
Elke 3 weken wel een keer meestalquote:Op woensdag 10 november 2010 18:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Altijd lekker he!
Zit er binnenkort weer een spontane Hengelo-meet in? Of kom je nooit meer in het mooie Hengelo?
Dank uquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef bierbart het volgende:
Cici, lang niet gesproken!![]()
En wat goed! we zijn trots op je![]()
Vet! Dan moeten we dat maar eens even fixenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke 3 weken wel een keer meestal
Geen dankquote:
Weer in dat rare café met veel bier waarvan ik de naam gelijk alweer vergeten was? Het horloge ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef bierbart het volgende:
[..]
Vet! Dan moeten we dat maar eens even fixen![]()
HEY DÄ!quote:
't Uurwerk! ;D yeah! en dan gaan we weer zo'n geweldige foto maken.. en bier drinken, as usualquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weer in dat rare café met veel bier waarvan ik de naam gelijk alweer vergeten was? Het horloge ofzo?
Post maar niet weer die foto...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
't Uurwerk! ;D yeah! en dan gaan we weer zo'n geweldige foto maken.. en bier drinken, as usual
Hoe moeilijk is het om even op je fietsje naar de winkel te gaan?quote:Op maandag 15 november 2010 09:40 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goedemorgen, wie kom mij drinken brengen? Het is op en ik ben te moe naar de winkel te gaan.
En dit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |