Yeah! Succes met inbouwenquote:
Hier is het heerlijk weerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef bierbart het volgende:
Wat een heerlijk deprimerend weer hier!
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaanquote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat bewolkt maar zo nu en dan het zonnetje
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaan
Ziet er nice uit zeg! Flinke keuken zo te zien, altijd lekker! en een vaatwasser, hadden wij er maar 1quote:Op donderdag 18 november 2010 12:58 schreef Intelligence het volgende:
@bierbart: http://patrick.outsiderz.nl ff op lees meer klikken, staat wel een crappy telefoon pic
We hebben een nieuwbouwwoning, en zaten alleen nog te wachten op de keukenKeuken stond al een week in de woonkamer, maar moest nog geplaatst worden.
Konden zelf de kleuren en handgrepen enzo uitkiezen, voor de rest viel er weinig te kiezen. Maakt ook niet uit want alles zit erin, vaatwasser, koelkast, oven/magnetron combi, diepvries, etc etc alles van Siemens
Wil ik ook...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn gordijnen dicht zoals het hoort en een screensaver van een Caribisch strand aanstaan
Zit liever op dat eiland dan een screensaverquote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ziet er nice uit zeg! Flinke keuken zo te zien, altijd lekker! en een vaatwasser, hadden wij er maar 1![]()
[..]
Wil ik ook...
Dit:quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Wat een impact zeg, dat tropische eiland
Ja, Hengelo is ook wel erg droevig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Nie hatuh jonguhquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, Hengelo is ook wel erg droevig inderdaad
quote:
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorquote:
En het marktplein niet te vergeten natuurlijk, beetje regen en je hebt twee gebroken potenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorje hebt wel gelijk.
Ik wou zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Oke, opzich stelt het stationplein geen zak voorje hebt wel gelijk.
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
En het marktplein niet te vergeten natuurlijk, beetje regen en je hebt twee gebroken poten
ooit die gladde stenen gezien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
ooit die gladde stenen gezien?![]()
Maar jij loopt natuurlijk op UGGs![]()
Hier moet ik me wel bij aansluiten.. met regen is het inderdaad glad daar, maar dat komt denk ik meer door de mensen die met profielloze schoenen lopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal kunt lopen misschien...
Je moet dingen niet te letterlijk nemen ,ik bedoelde dus ook dat het daar ziek glad isquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hier moet ik me wel bij aansluiten.. met regen is het inderdaad glad daar, maar dat komt denk ik meer door de mensen die met profielloze schoenen lopen
sowwyquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Je moet dingen niet te letterlijk nemen ,ik bedoelde dus ook dat het daar ziek glad is
quote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Dát was leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beaujolais in de bouwpup natuurlijk
Beaujolais, teh horrorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beaujolais in de bouwpup natuurlijk
Mmh, dat is dan ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was goed dit jaar, geen spiritus dit keer
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggeldequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij was er ook dus? Ik was degene die te diep in het glaasje gekeken had
Jij kan ook totaal niet zuipenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggelde
Niet goed ontbeten.. Maar leuk was het zeker
Ik was er behoorlijk op tijd, rond 17:30. Toen de Beaujolais op was zijn we naar de Tango gegaan. Om 22:30 vond ik het een keer mooi geweest. Normaal ga ik nooit zo vroeg naar bedquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Ja, ik was die om half 8 aan kwam kakken en na drie bier al rondwaggelde
Niet goed ontbeten.. Maar leuk was het zeker
Nouja, ik heb een jaartje kunnen oefenen.. Binnenkort maar een keer op de proef stellen in Hengelo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij kan ook totaal niet zuipenOf tegenwoordig al wel?
Vanavond nog in Louis te vinden? Als ik er dan kom ga ik ieder gewoon langs van: Ben jij Mrs. Vixen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
[ http://www.crinitz.de/forum/mods/smileys/images/smiley15.gif&t=1]afbeelding ]
Lijkt me een strak plan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een jaartje kunnen oefenen.. Binnenkort maar een keer op de proef stellen in Hengelo?
quote:
Nee, ik loop op gewone schoenen of sneakers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
ooit die gladde stenen gezien?![]()
Maar jij loopt natuurlijk op UGGs![]()
Ja, inderdaad! Zal 'm de groeten doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan!![]()
Doe Banglaboy trouwens de groeten en wens 'm succes voor vanavond! vanavond had hij toch die fight?
Agreed! En dan vooral die van 12, met 12 cm hakken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:30 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, ik loop op gewone schoenen of sneakers.
Uggs...![]()
En ja, die gladde stenen wel gezien, maar nooit problemen mee gehad.
Ik hoop altijd wel dat die meisjes die denken sexy te zijn door op hoge hakken te lopen, wel onderuit gaan. Waarom op zulke hoge hakken lopen als het er niet uitziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |