Geen koffie in huis of thee?quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ja![]()
Enige dichtbij, anders moet ik naar esrein fietsen enzeau.
Niet als je bij het Esrein in de buurt woontquote:
Na 4 koppen koffie ben ik toe aan wat anders,quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vindenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval geen GPS nodig om de weg te vinden
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fightquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef bierbart het volgende:
FunzzzzzzzDit weerkend weer in Hengelo?
[..]
Geen koffie in huis of thee?
Oooh vet!quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben bang van niet, huisfeest op vrijdag en zaterdag heeft Banglaboy een fight
Ja dat is waar, daarom kom ik er nooit voor een uur of 2 a 3quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
Pleintje zit me teveel jong-schreeuw volk wat niet tegen alcohol kan, vroeger kwam ik er nog wel eens, nu niet meer
U riep?quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef bierbart het volgende:
Oke, ja in Hengelo moet je het wel treffen helaas! 't Pleintje is de laatste tijd wel weer okeLouis kom ik ook wel eens, ik zie weer een spontane Hengelo-meet gebeuren binnenkort
![]()
Werkze Vixen!
Yesss!quote:
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weerquote:
Kerstmiddaggg!quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut! Ik ben ff druk de komende maand, maar ik ben er rond Kerst sowieso wel weer
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kerstmiddaggg!'De Grote Hengelo Kerstmiddag Meet!' gezellig samen een biertje drinken
misschien is Funzie er dan wel! en XBM?
Oke oke! Gaan we dan mooi bieren!quote:Op maandag 15 november 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maak er maar 'tussen Kerst en O&N' vanIk weet nog niet waar ik Kerst vier namelijk, maar in die 'vakantie' ben ik er vast wel eens
Sorry, dan zit ik in Bangladeshquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kerstmiddaggg!'De Grote Hengelo Kerstmiddag Meet!' gezellig samen een biertje drinken
misschien is Funzie er dan wel! en XBM?
Goed punt, inderdaad niet voor tween drien gaanquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
Pleintje zit me teveel jong-schreeuw volk wat niet tegen alcohol kan, vroeger kwam ik er nog wel eens, nu niet meer
Hoi!quote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Goed punt, inderdaad niet voor tween drien gaan
Gadverdamme wat een schijt dag op werk :']
En Hoi!
Tot morgenquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hoi!
Wat was er zo schijt aan werken dan?![]()
Als je eens naar Louis gaat moet je het ff zeggen hedan roken we er 1
Dit is alleen voor mensen uit Hengelo! Jij Almeloerquote:
Pfffff, klinkt leuk..quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Kutklanten, kuttijden en een pms chagerijnige teamleader on top of it all.
AND SURPRISE. morgen weer tot 8.
Je suis cranky.
En joa is wel goed.
Ziggo Techquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Pfffff, klinkt leuk..![]()
Waar werk je dan?![]()
Yeah![]()
Ik ga eens slapen nu!
Het is in ieder geval beter nog dan KPNquote:
Dat zou ik misschien ook eens gaan doen, blij dat het niet doorging!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Callcenter is sws Faal.![]()
Mocht iemand redelijke vacatures tegenkomen, do tell!
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien ook eens gaan doen, blij dat het niet doorging!Tegenwoordig bezorg ik lekker post! Ideaal werk! Ze zoeken bij de TNT sowieso nog mensen voor december he, misschien wat voor jou?
De postbode's jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?
Oh, ik wist niet dat er verschil wasquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
De postbode's jade postbezorgers blijven gewoon en dat worden er dus alleen maar meer!
Een postbezorger doet dat ook! Maar postbezorgers hebben over het algemeen hooguit 16 uur per week en postbode is fulltimequote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Intelligence het volgende:
Ja een bode haalt t ook op en sorteert ook een beetje
Wij moesten toen die 'Word postbezorger!!!'- foldertjes bezorgen, terwijl onze contracten niet werden verlengdquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, ze gooien iedereen er toch massaal uit?
Een postbezorger mag niet sorteren.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Een postbezorger doet dat ook! Maar postbezorgers hebben over het algemeen hooguit 16 uur per week en postbode is fulltime
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij moesten toen die 'Word postbezorger!!!'- foldertjes bezorgen, terwijl onze contracten niet werden verlengd
En toch is m'n pa postbezorger sinds kort bij TNT, maar hij sorteert wel voordat hij gaat lopenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een postbezorger mag niet sorteren.
Ja dat mag dus niet (officieel). Bij ons komt het ook wel eens voor.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
En toch is m'n pa postbezorger sinds kort bij TNT, maar hij sorteert wel voordat hij gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |