Dat komt omdat je Hengelo een dorp noemt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Intelligence het volgende:
Hallo mensen van het goede leven, mooi wonen in zon dorp he
@ TS ... ik ben tegenwoordig ook een officiele hengeloër en sta niet eens in t lijstje
Waar ga je heen? En waarom?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:37 schreef bziel het volgende:
Technisch gezien is het ook een dorp (Hengelo heeft nooit stadsrechten gekregen).
Maar omdat wij over de 50.000 mensen komen worden wij gezien als stad.
Trouwens! Ik ben nu aan het verhuizen naar een nieuw stulpje in Hengelo
En dat deden we! Supergezellige, maar vooral ook spontane, Hengelo-meet, jeweet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben er weer eensVanavond maar eens een biertje doen in de stad
Jazeker! maar nog nooit in werking gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Nee, die is er in gefotoshopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie trouwens net 'n leuk detail, die discobol boven m'n hoofd
Hing die altijd al in 't Uurwerk?
Ja, vreselijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jazeker! maar nog nooit in werking gezien![]()
wat.. een.. foto..
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes etenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Cici het volgende:
Hier zijn jullie!
Ben ziek
Weer een keelamandel ontsteking...
Die krengen moeten er echt een keer uit, maar ik wil niet
Raketjes zijn de beste ijsjes! Want het zijn raketten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Ijsjes eten kan ik nu ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je lekker ijsjes eten
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomelquote:
Mét slagroom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niet, veel te koud voor buiten! met dit weer drink je warme chocomel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Maar doe mij toch maar een kop warme chocomelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:01 schreef Cici het volgende:
Bier met slagroom?
Grapje...
Verwarming op 22 graden en dan een lekker ijsje.
Heb ik heulemaal geen ziekenhuis voor nodig...
Je UI faalt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef bierbart het volgende:
"» Er is al 30 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!"
jammer.....
Uurwerk? Ik dacht dat hier alleen maar Twentepalace dushies en guidos warenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer doen we weer een uurwerk bierdrink meet?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Uurwerk? Ik dacht dat hier alleen maar Twentepalace dushies en guidos waren
Ik 4quote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef Cici het volgende:
Ik ben 2 of 3 keer te oud voor Twentepalace...
Hou op joh, het scheelt 7,5 jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Joh, ik ben 2 keer zo oud als jij!
Bijna...
Zei ik toch, bijna...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hou op joh, het scheelt 7,5 jaar
Nu voel ik me weer enorm jongquote:
Die heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu voel ik me weer enorm jong
Zo, net amper 2 uur in Hengelo geweest voor de griepprik en nu weer 3 uur terugIt better be worth it!
Same herequote:Op maandag 23 november 2009 09:58 schreef bierbart het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad!Nog best veel last van mn arm gehad afgelopen weekend in Amsterdam
Daar had ik ook wel een beetje last van.. de hele zaterdag met hoofdpijn en rotgevoel rondgelopen.. tot zaterdagavond het bier tevoorschijn kwam natuurlijkquote:Op maandag 23 november 2009 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereEn ik heb het hele weekend in t-shirt rondgelopen, omdat ik het loeiheet had, doordat mn lichaam keihard antizooi aan het maken was
Laten we dat doenquote:Op maandag 23 november 2009 22:29 schreef Bravebart het volgende:
Waar hebben jullie je prik gehaald?Ik voel een Hengelo-prik-meet aankomen!
Ik ookquote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef bierbart het volgende:
[..]
Laten we dat doen![]()
Ik zit bij de praktijk van Dokter Wind en Bruns
quote:
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?quote:
Ik ga sowieso 's avonds (tussen 6 en 7) ivm stage enzo, dus ik weet niet wanneer jij gaat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
[..]
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
[..]
Snel van dokter veranderen dan! en Bart, die meet gaan we wel doen.. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |