Ik had het in de OP en in FB gezetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja nou dan moet de vorige TS het niet verneuken hoor.
Ik niet, want nu kan ik zeuren op een anderquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee klopt dus zullen we hiermee moeten leven.
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zuipen kreng. Hoe laat ga jij naar huis?
Wij komen met de auto naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.
Dude ik ben er ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat niemand meeging
Maar ik ga om 6 uur eten in Utrecht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denken
Dan ben ik de jongstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je het niet negatief vindt, zeg dan gewoon niks.
Ik mis de bus altijd, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denken
Hier is het pas net begonnenquote:
Waarom niet gelijk naar utreg, kan je me ook weer thuis afzettenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wij komen met de auto naar Eindhoven.
Daarom vlogen er dus traumahelikopters hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jep, traumahelikopter aan te pas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom vlogen er dus traumahelikopters hier.
Een week, ik ben de 15e jarig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een dag! Of een week ofzo. Do is ook jonger dan ik.
Waarom kom je nou opeens wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
YAAHHH NU MOET JE KOMEN WOEOEEWWWW
Omdat ik niet gek ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk naar utreg, kan je me ook weer thuis afzetten.
Omdat ik dat andere niet red qua reizen / dan kan ik er bovendien maar heel kort zijn. En ik heb van het weekend wat dingen waardoor ik in leeuwen moet zijn. En nu kan ik meerijden met swarma op de terugweg, dus is het nuttig als ik kom.quote:
Ja maar lieke ken ik al langerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Livalo sowieso, en als Maryleia ofzo komt, geloof ik oook ouder dan zij.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef ImTheBase het volgende:
Kwam rauw vlees ook nog?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Er loopt bij mij een jongen op school, dat zou zo je broertje kunnen zijn
Ik niet, net besloten om alsnog die wappieflappiemeet op te zoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef remmertjuh het volgende:
Weten jullie nou nog steeds niet precies wie er vanavond op de meet zijn?
Sommige mensen beslissen pas laatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef remmertjuh het volgende:
Weten jullie nou nog steeds niet precies wie er vanavond op de meet zijn?
1:55quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Inderdaad
Moet ik alleen wel om 00.55 terug
Hoe ver woon je van Eindhoven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
Kut, mijn laatste bus gaat om 00.07 dan moet ik om 11 uur al uit utreg vertrekken.
Dan kunnen wij je wel brengen denk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
7/8 km. En nee, ik zoek het niet om te fietsen.
Versterkt het zich niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef liiszle het volgende:! ik lees mn oude liefdesbriefjes
zoooo schattig.
goede remedie tegen eenzaamheid
Hehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef liiszle het volgende:
! ik lees mn oude liefdesbriefjes
zoooo schattig.
neequote:
Het is niet anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja hier ook, als ik wil.
Maar dan kan ik niet drinken etc.
LISSZLEMAFRISSZLLEEEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef liiszle het volgende:
! ik lees mn oude liefdesbriefjes
zoooo schattig.
je bent de leukste uit het heelalquote:
1:55 denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zou rlxt zijn, hoelaat willen jullie gaan?
ja is goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou ik denken, nou mooi![]()
Lis.
Zet jij de klokken van mijn school een uur vooruit?
Dan ga ik u weer meetenquote:
hij was 9 en ik 11quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Ik zou diegene gelijk niet meer serieus nemen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Ik zou diegene gelijk niet meer serieus nemen
Oooh.quote:
super leukquote:
hoelaat ga je richting utrecht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
AH IK BEN UIT![]()
![]()
Was het maar zo'n feest
Weet ik echt nog niet. Ik ga eerst langs de opticien, en als ik daar pas om 7 uur terecht kan, kan het wel even duren. Ik sms nijn of diederik, of allebei wel. Ik zal jou ook smsenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
super leuk![]()
[..]
hoelaat ga je richting utrecht?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
Ik krijg elke valentijn nog bergen rozen. Zelfs op de uni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Vind je moeder je daar nog niet te oud voor?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
Doen wij niet aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
Dankje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Vindt je moeder je daar nog niet te oud voor?
Hahahaaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef liiszle het volgende:
'lieve lisanne, ik heb een paar vragen aan jou.
vraag 1. : Durf jij te tongen?
vraag 2: Zullen we een keer naar de bios?
vraag 3 : Hebben we nou verkering?
vraag 4 : als we een keertje alleen zijn zullen we dan ergens kussen?
Groetjes en kusjes ***'
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef liiszle het volgende:
Groetjes en kusjes ***'
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef liiszle het volgende:
Groetjes en kusjes ***'
En dan kun je niet meer spellen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt omdat ik wat anders aan het doen ben ondertussen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef nijnja het volgende:
[..]Rozen naar jezelf versturen
Nouhou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal straks eens scannenquote:
eh... ik gok 10-11quote:
'Vuile playa!'quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef Syana het volgende:
[..]
En wat voor lief briefje heb je terug gestuurd?
... Sommige delen kwamen later, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lis zag er 10 jaar geleden precies hetzelfde uit als nu, dat is echt wonderbaarlijk
Bij Lis niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Sommige delen kwamen later, toch?
hahahahaha nou op mn 10e nog nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lis zag er 10 jaar geleden precies hetzelfde uit als nu, dat is echt wonderbaarlijk
die heb ik dan weer niet bewaardquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef Syana het volgende:
[..]
En wat voor lief briefje heb je terug gestuurd?
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet bewaardmaar t zal iets zijn geweest van 'dat weet ik niet.'
Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet bewaardmaar t zal iets zijn geweest van 'dat weet ik niet.'
DAAR WAS IK ZELF NOOIT OPGEKOMEN BEDANKTquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.
HAHA OKE DAN DOMBOquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DAAR WAS IK ZELF NOOIT OPGEKOMEN BEDANKT
ja, dan had ik hem 2 moeten schrijvenquote:
Ach, soms weet je nog wel wat je ongeveer hebt verstuurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.
WELKE?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja, dat ga ik xalo vragen vanavond. Van wie dat briefje in de tweede nou was.
True!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, dan had ik hem 2 moeten schrijven! zo veel werk.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja, dat ga ik xalo vragen vanavond. Van wie dat briefje in de tweede nou was.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
"Ik ga xalo vanavond vragen"
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
Na 6 jaar durf ik het eindelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ok wie gaat xalo vanavond ten huwelijk vragen compleet met ring en alles?Ik zie het al voor me dat alle bezoekers in de Stairway zo staan van woooooo
omfgg
en xalo zo van wtfomfggggg
Jotcha.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ok wie gaat xalo vanavond ten huwelijk vragen compleet met ring en alles?Ik zie het al voor me dat alle bezoekers in de Stairway zo staan van woooooo
omfgg
Weer een objectivequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef ImTheBase het volgende:
omfgg
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Na 6 jaar durf ik het eindelijk._!!!
...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:04 schreef Jotcha het volgende:
En gaan we ook nog circlejerken?
bier!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 stuks wat?
Penguins?
Stoelen?
Kussens?
Wel een beetje. Je hoofd is nog steeds zoals heel vroeger op foto's vind ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahaha nou op mn 10e nog nietik zal zo eens kijken
No shit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zonder homo's natuurlijk, want dat is gay
Minuten natuurlijk! En hongerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 stuks wat?
Penguins?
Stoelen?
Kussens?
quote:
Neen, stoppeltsquote:
Dat is nogal een lijstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Uitslag rijexamen:
Resultaat examen
Onvoldoende
Onderwerpen die onvoldoende zijn bevonden:
Onderdelen van beoordeling
Rijden op rechte en bochtige weggedeelten
belangen andere weggebruikers
kijkgedrag
plaats op weg/van handeling
Gedrag nabij en op kruispunten
aangepast/besluitvaardig rijden
kijkgedrag
Invoegen - uitvoegen
kijkgedrag
Inhalen - zijdelingse verplaatsing
rijklaar maken en bediening/beheersing
voorrang verlenen/voor laten gaan
kijkgedrag
Gedrag nabij en op bijz. weggedeelten
kijkgedrag
Bijzondere manoeuvres
kijkgedrag
FACKING BULLSHITvorige examinator zei dat voertuig beheersing en kijken gewoon goed was.
Jezus, zo komt het wel heel erg over alsof je gewoon niet voor t rijden bestemd bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Uitslag rijexamen:
Resultaat examen
Onvoldoende
Onderwerpen die onvoldoende zijn bevonden:
Onderdelen van beoordeling
Rijden op rechte en bochtige weggedeelten
belangen andere weggebruikers
kijkgedrag
Gedrag nabij en op kruispunten
kijkgedrag
Invoegen - uitvoegen
kijkgedrag
Inhalen - zijdelingse verplaatsing
voorrang verlenen/voor laten gaan
kijkgedrag
Gedrag nabij en op bijz. weggedeelten
kijkgedrag
Bijzondere manoeuvres
kijkgedrag
FACKING BULLSHITvorige examinator zei dat voertuig beheersing en kijken gewoon goed was.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef Zeroku het volgende:
Dennis, ik ben nu Death note aan het kijken.
Nondeju wat een serie![]()
Echt bullshitquote:
Heb je die films al gezien?quote:
Bottomline is gewoon dat je het niet gehaald hebt, ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt bullshit
zelfs bij het nabespreken zei ze niet zoveel. Ze heeft gewoon maar wat aangevinkt volgens mijstom wijf.
Mijn vorige examinator zei zelfs dat voertuig controle en kijkgedrag goed waren alleen nog wat kleine dingetjes niet.
Ja. Daarna.quote:
Ja, ik was ze ook van plan pas daarna te kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja. Daarna.![]()
Vond de serie beter maar de films zijn ook erg vermakelijk.
Heb zelfs een poster hangen van The Last Name![]()
Scherpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bottomline is gewoon dat je het niet gehaald hebt, ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen.
Ik vond hem raar en lelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was ze ook van plan pas daarna te kijken. Die Ryuk trouwens
Wat een beest
![]()
.
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Scherp![]()
gaat me wéér 200 euro kosten wat ik niet heb
Hehe, met die appels de hele tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond hem raar en lelijk.![]()
Misa misa
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Rijbewijs halen is sowieso achterlijk duur.
Waarom heb je dan een andere examinator aangevraagd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt bullshit
zelfs bij het nabespreken zei ze niet zoveel. Ze heeft gewoon maar wat aangevinkt volgens mijstom wijf.
Mijn vorige examinator zei zelfs dat voertuig controle en kijkgedrag goed waren alleen nog wat kleine dingetjes niet.
En dan ook echt appels.. waarom appels.quote:
Nee, bij een pakje boter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgen
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Syana het volgende:
Even naar mn zusje toe, die is eindelijk weer hier voor een weekendje.
Da's wel heel vervelend voor d'r. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:37 schreef Syana het volgende:
'k heb dat kind t afgelopen jaar alleen in t weekend gezien.
De 7e mag ze eindelijk weer naar huis van 't epileptisch centrum
Wat moetie anders etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dan ook echt appels.. waarom appels.![]()
[..]
Nee, bij een pakje boter.
Ik ga bij de marinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgen
ik kreeg er gewoon 1 toegewezen. Heb daar niet zoveel inspraak in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een andere examinator aangevraagd?
Hele kleine stukjes maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat moetie anders eten. Zie je btw verder in de serie nog wat van die Death God wereld? Want zover als ik nu ben zie je dat alleen op het begon
.
Hmm, vond het wel een vette plekquote:
Ik ken dat zinnetjequote:
Hoe lang moest ze daar zitten? Fijn voor d'r dat ze voor haar verjaardag nog thuis isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Mijn zusje is bijna 10 ...
2 dagen voor haar verjaardag komt ze thuis.
Ze heeft er dan een half jaar gezetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lang moest ze daar zitten? Fijn voor d'r dat ze voor haar verjaardag nog thuis is
Zo, dat is een lange opname?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Ze heeft er dan een half jaar gezeten
Er zijn mensen die er langer zitten.quote:
quote:
Ik ga misschien wel no life series kijken ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond misschien wel naar buiten
Hoezo kom je niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel no life series kijken ofzo
Of zullen we gewoon met zn 2 er 15 sc's doorheen jagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel no life series kijken ofzo
Geen behoefte aan momenteelquote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:13 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Of zullen we gewoon met zn 2 er 15 sc's doorheen jagen
Misschien ben ik er een volgende keer wel bij als het uitkomt en/of ik zin heb. Dit weekend is best druk al iig.quote:
Ik heb maandag proeftentamenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ben ik er een volgende keer wel bij als het uitkomt en/of ik zin heb. Dit weekend is best druk al iig.
Al gehadquote:
Ik opwaarts, heb ze in de andere volgorde gemaaktquote:
Dat kan ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik opwaarts, heb ze in de andere volgorde gemaakt
Daar ga ik met 40 minuten ook zijnquote:
Ik ben er al een dag of 4quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar ga ik met 40 minuten ook zijn![]()
Goh. Jouw bed slaapt daarquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
Ja flikker maar op, ik ga niet. Voel me al niet zo lekker en moet morgen weg (waar ik ook graag bij wil zijn). Dus neem het zekere voor het onzekere.
Ik wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
SG woont niet in utrecht dus ja dat soort geintjes zoals de vorige kun je ook niet uithalen :")
Ze hebben naar mij toe ook een km of 6 gelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
SG woont niet in utrecht dus ja dat soort geintjes zoals de vorige kun je ook niet uithalen :")
Gelukkig kregen ze de magische woorden: Koriander en 46.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze hebben naar mij toe ook een km of 6 gelopen
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gelukkig kregen ze de magische woorden: Koriander en 46.![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gelukkig kregen ze de magische woorden: Koriander en 46.![]()
ik was op die meetquote:
Komt door die jap.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar dat heb ik altijd onthouden van je.![]()
Dat is het nooit geweest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het was eerst toch ook je wachtwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |