Hehe, met die appels de hele tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond hem raar en lelijk.![]()
Misa misa
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Rijbewijs halen is sowieso achterlijk duur.
Waarom heb je dan een andere examinator aangevraagd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt bullshit
zelfs bij het nabespreken zei ze niet zoveel. Ze heeft gewoon maar wat aangevinkt volgens mijstom wijf.
Mijn vorige examinator zei zelfs dat voertuig controle en kijkgedrag goed waren alleen nog wat kleine dingetjes niet.
En dan ook echt appels.. waarom appels.quote:
Nee, bij een pakje boter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgen
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Syana het volgende:
Even naar mn zusje toe, die is eindelijk weer hier voor een weekendje.
Da's wel heel vervelend voor d'r. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:37 schreef Syana het volgende:
'k heb dat kind t afgelopen jaar alleen in t weekend gezien.
De 7e mag ze eindelijk weer naar huis van 't epileptisch centrum
Wat moetie anders etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dan ook echt appels.. waarom appels.![]()
[..]
Nee, bij een pakje boter.
Ik ga bij de marinequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat je het van de staat moet krijgen
ik kreeg er gewoon 1 toegewezen. Heb daar niet zoveel inspraak in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een andere examinator aangevraagd?
Hele kleine stukjes maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat moetie anders eten. Zie je btw verder in de serie nog wat van die Death God wereld? Want zover als ik nu ben zie je dat alleen op het begon
.
Hmm, vond het wel een vette plekquote:
Ik ken dat zinnetjequote:
Hoe lang moest ze daar zitten? Fijn voor d'r dat ze voor haar verjaardag nog thuis isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef Syana het volgende:
Mijn zusje is bijna 10 ...
2 dagen voor haar verjaardag komt ze thuis.
Ze heeft er dan een half jaar gezetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lang moest ze daar zitten? Fijn voor d'r dat ze voor haar verjaardag nog thuis is
Zo, dat is een lange opname?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Ze heeft er dan een half jaar gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |