Ik had het in de OP en in FB gezetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja nou dan moet de vorige TS het niet verneuken hoor.
Ik niet, want nu kan ik zeuren op een anderquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee klopt dus zullen we hiermee moeten leven.
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zuipen kreng. Hoe laat ga jij naar huis?
Wij komen met de auto naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.
Dude ik ben er ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar weet nog geen eens zeker of ikga, ben erover aan het nadenken. Voel me echt niet lekker.
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat niemand meeging
Maar ik ga om 6 uur eten in Utrecht
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denken
Dan ben ik de jongstequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je het niet negatief vindt, zeg dan gewoon niks.
Ik mis de bus altijd, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, want er waren 2 mensen onder de bus gekomen, die waarschijnlijk vanuit de beursgebouw kwamen, ik moest nog aan jou denken
Hier is het pas net begonnenquote:
Waarom niet gelijk naar utreg, kan je me ook weer thuis afzettenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wij komen met de auto naar Eindhoven.
Daarom vlogen er dus traumahelikopters hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |