Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.quote:
WHOOIIIIIIIIIIIIIIII is t daar ook kut weer?quote:
Hay kevjequote:
ik ookquote:
Ah karten is een reden. Maar dat andere is stom want wij zijn gewoon supahtoll!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.
En ik kan wel leven zonder een stel fokkers te zien hoor, wees maar niet bang.
Wat een kuttablet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt erop?Doe eens niet zo cryptisch
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOWquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een kuttablet.
En ik doe niet cryptisch
Ja ik heb geen wifi daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb FOK! al als bladwijzer ingesteld op mijn HTC.
Om eerlijk te zijn hoef ik de meesten van jullie toch niet te zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah karten is een reden. Maar dat andere is stom want wij zijn gewoon supahtoll!
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.
En ik kan wel leven zonder een stel fokkers te zien hoor, wees maar niet bang.
werkt niet lekker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een kuttablet.
En ik doe niet cryptisch
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOW
Dan ga ik schuimbekken enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij kan niet leven zonder fokkers?
Ok tof man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hoef ik de meesten van jullie toch niet te zien.![]()
Dus al zou ik niet karten (wist ik pas sinds eergisteren trouwens) dan kom ik ook niet.
Ik wil alleen enkele mensen van hier weleens ontmoeten in het echt en daar blijft het ook bij.
Nee joh hij gaat je zitten bekijken vanuit een hoekje met een biertjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?
RAWRRRRRRRquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?
Zijn er maar weinig die komen waarbij ik dat hebquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOW
Inderdaad, aanstarendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee joh hij gaat je zitten bekijken vanuit een hoekje met een biertje
Ja ik heb zowat mn hele leven al fokkers om me heen gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
Leven zonder Fokkers red ik nog wel.
Hou ik al 17 jaar vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |