... Sommige delen kwamen later, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lis zag er 10 jaar geleden precies hetzelfde uit als nu, dat is echt wonderbaarlijk
Bij Lis niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Sommige delen kwamen later, toch?
hahahahaha nou op mn 10e nog nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lis zag er 10 jaar geleden precies hetzelfde uit als nu, dat is echt wonderbaarlijk
die heb ik dan weer niet bewaardquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef Syana het volgende:
[..]
En wat voor lief briefje heb je terug gestuurd?
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet bewaardmaar t zal iets zijn geweest van 'dat weet ik niet.'
Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet bewaardmaar t zal iets zijn geweest van 'dat weet ik niet.'
DAAR WAS IK ZELF NOOIT OPGEKOMEN BEDANKTquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.
HAHA OKE DAN DOMBOquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DAAR WAS IK ZELF NOOIT OPGEKOMEN BEDANKT
ja, dan had ik hem 2 moeten schrijvenquote:
Ach, soms weet je nog wel wat je ongeveer hebt verstuurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar meestal verstuur je een reagerende brief ook, dus dat is best logisch.
WELKE?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja, dat ga ik xalo vragen vanavond. Van wie dat briefje in de tweede nou was.
True!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, dan had ik hem 2 moeten schrijven! zo veel werk.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja, dat ga ik xalo vragen vanavond. Van wie dat briefje in de tweede nou was.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
"Ik ga xalo vanavond vragen"
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
Na 6 jaar durf ik het eindelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
![]()
Ik las.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ok wie gaat xalo vanavond ten huwelijk vragen compleet met ring en alles?Ik zie het al voor me dat alle bezoekers in de Stairway zo staan van woooooo
omfgg
en xalo zo van wtfomfggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |