Eerst de Op doen, dan pas fipo'enquote:
Doe er wat aan!quote:
tubgirl posten?quote:
Jah sorrie, wilde eerst excuseren voor de lame TTquote:
quote:
Doe ik wel even.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah sorrie, wilde eerst excuseren voor de lame TT
kan iemand even de Wiki aanpassen voor me, moet nu echt weer terug aant werk
Mag ik je dan noten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
tubgirl posten?
Mod word ik toch nooit .
ja voor het eerstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet voor het eerst?
Het is een van de betere "onderbroekenlol" films. Elke keer lig ik weer dubbel
NINJA !!!! LL NINJAquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Zo, pffff wat een dag zeg
Zo pauzeren
Denk dat ik thuis langswip
lijkt er wel opquote:
quote:
Zo staat het op wikiquote:Fipo is een acroniem voor First Post, de vermaarde eerste (en dus snelste) reactie. Fipo's in het wild kunnen met name worden gespot op hoogst dubieuze weblogs als Fok en VolkomenKut, waar het gevolg van twijfelachtige komaf is.
Note hunterquote:
zijn van die ijzeren eitjes met gaatjes erin waar je de losse thee in doet en dan in het water hangtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja voor het eerst
[..]
NINJA !!!! LL NINJA
+1 voor sneakyness
BTW... wat zijn Thee-eieren?
En zo hoort het.quote:
En dan? Komt 1501quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
en ja hoor weer een topic dichterbij KSC #1500
Dat zijn eieren van speciaal daarvoor gefokte eenden, van de soort Theīnus Duckus. De eierschalen worden fijngemalen en samen met theeblaadjes in een theezakje gestopt. Deze thee wordt vooral geschonken op theekransjes. Dan kunnen die vrouwen wat makkelijker met elkaar kwekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BTW... wat zijn Thee-eieren?
Nee, dank je, ik ga zometeen aan de turkse pizzaquote:
Dan zal ik vanavond maar even de banner aanpassenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
en ja hoor weer een topic dichterbij KSC #1500
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn eieren van speciaal daarvoor gefokte eenden, van de soort Theīnus Duckus. De eierschallen worden fijngemalen en samen met theeblaadjes in een theezakje gestopt. Deze thee wordt vooral geschonken op theekransjes. Dan kunnen die vrouwen wat makkelijker met elkaar kwekken.
Te laat, ik heb Meld Misdaad Anoniem al aan de lijn, schavuit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef Pheno het volgende:
Ik moet die youtube nog verwijderen voordat Buma langs komt huilen.
lijkt me wel verstandig denk dat we dinsdag de 1500 wel bereikt hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond maar even de banner aanpassen.
Warez sukkeltjes Failquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef Nashje het volgende:
En .exe files zijn dus echt alleen voor Windows. Jammer... Dacht ik mooi ff FIFA 2010 te kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:30 schreef Pheno het volgende:
Uit het mac topic.
[..]
Warez sukkeltjes Fail
Dinsdag pas?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandig denk dat we dinsdag de 1500 wel bereikt hebben
LL post het.quote:
moet je hier ook vaker komen dan wist je welquote:
En ze gaat naar huis. Hmm, haar lunch wordt punani.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL post het.
Dan ga je nadenken.
Ze bedoelt T-eieren. Tril-eitjes, maar dan wat groter. Formaatje zo tegen de bromtol aan zeg maar
in het weekend wordt er niet zoveel gepostquote:
Dus vandaag redden we niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het weekend wordt er niet zoveel gepost![]()
is meestal maar 1 topic
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn eieren van speciaal daarvoor gefokte eenden, van de soort Theīnus Duckus. De eierschallen worden fijngemalen en samen met theeblaadjes in een theezakje gestopt. Deze thee wordt vooral geschonken op theekransjes. Dan kunnen die vrouwen wat makkelijker met elkaar kwekken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is meestal maar 1 topic
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is meestal maar 1 topic
Precies, vandaag even doorposten... komen we snel bij #1.500 en helpen we BX ook nog eens naar de 30.000!quote:
ben er bang voorquote:
Was dat mijn lunch maar geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze gaat naar huis. Hmm, haar lunch wordt punani.
Echt wel, hup hup gewoon doorknallenquote:
dan zal BX toch zelf meer moeten postenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Precies, vandaag even doorposten... komen we snel bij #1.500 en helpen we BX ook nog eens naar de 30.000!
Hoeveel waarde heeft het voor je? Als het genoeg waarde heeft dan gewoonweg laten repareren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef BrandX het volgende:
*huilt.... het horloge wat ik als cadeau heb gekregen is kapot. Reparatie kost bijna 100,-. Een nieuwe kostte 159, dus naja, dan maar een nieuwe met weer 3 jaar garantie enzo... .Istie niet meer leverbaar
Zaterdag maar even kijken of ik wat anders ga nemen of het toch maar laat repareren.
Zullen we even een nieuwe conspiracy bedenken?quote:
welk merk heb je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:38 schreef BrandX het volgende:
*huilt.... het horloge wat ik als cadeau heb gekregen is kapot. Reparatie kost bijna 100,-. Een nieuwe kostte 159, dus naja, dan maar een nieuwe met weer 3 jaar garantie enzo... .Istie niet meer leverbaar
Zaterdag maar even kijken of ik wat anders ga nemen of het toch maar laat repareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |