die hebben geen bouwvergunningen nodig is een goede tip voor flash dan is zijn huis sneller klaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
De vrijmetselaarij, die mogen toch overal muurtjes bouwen?
Nee hoor... ik hou niet zo van vergaderingen....quote:
in bed douchen zou niet echt slim zijnquote:
Golden shower?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in bed douchen zou niet echt slim zijn
geen koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga eens chocolade melk klaarmaken
oeh heerlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, maar gister had ik ook al geen vergaderingen hoor...
ik heb er altijd een pest hekel aan gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor... ik hou niet zo van vergaderingen....
whehehequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga eens chocolade melk klaarmaken
ik ben dus niet de enigstequote:
Ik word vaak duf van vergaderingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor... ik hou niet zo van vergaderingen....
Ja, soms heb je gewoon te veel vergaderingen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh heerlijk!
ben ook altijd blij als ik eens een dag heb zonder vergaderingen of ander soort besprekingen
Soms zit ik gewoon te slapenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word vaak duf van vergaderingen.
dat is dus 1 van de weinige dingen die wij hier dus niet toestaanquote:
daarom ben ik nou eigen baas met zo min mogelijk personeelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, soms heb je gewoon te veel vergaderingen...
[..]
Soms zit ik gewoon te slapen
Goed opgelet. You earn cookie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een zwarte kweekvijver voor de blauwen
koffie in chocolade melk?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dus 1 van de weinige dingen die wij hier dus niet toestaan
en uitzonderingen bevestigen de regelquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en uitzonderingen bevestigen de regel
wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
koffie in chocolade melk?
btw, blauw zou me niet passen ben er te Paulerig voor hoogstens ONZ mod maar dat schijnt stressend te zijn![]()
Vandaar dat LL niet meer voor je werktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ben ik nou eigen baas met zo min mogelijk personeel
Hey het is een goeie gave om zelf kennis te hebben...quote:
ben je snel klaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben als de tuinman hier..... al het onkruid wieden
die werkt nog steeds hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaar dat LL niet meer voor je werkt
ow ik dacht dat ze pas gestopt was...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey het is een goeie gave om zelf kennis te hebben...![]()
Misschien in the truth is out there mod en dan alles afkraken en slotten...
de ondergangder spoken
Gesponsort door CGM
ze werkt nou als invalkracht samen met jfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ze pas gestopt was...
R&P mod mss... drama blijft aanstekelijk om te lezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zo iets zou ik waarschijnlijk ook doen![]()
mijn nick in blauw zou ook niet staan![]()
of ik moet me Bluefinger gaan noemen
Leugensch.quote:
Ik heb al wel een aantal plaatjes staan op Google Earth hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als google earth nog plaatjes wil van uit de trein op het landschap wil Flash ze wel nemen
kvp danquote:
Dat is al een tijdje CDA hoor, achtergeblevene.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje CDA hoor, achtergeblevene.
Het is inderdaad lastig als alleen anderen kennis hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey het is een goeie gave om zelf kennis te hebben...![]()
Speltip #1: doe het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
zo vergaderen klaar.
lunch
straks maar ff mpg-en
quote:
Ah.... ik zag mijn plaatjes ook al niet binnen een paar dagen verschijnen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al wel een aantal plaatjes staan op Google Earth hoorAlleen ik ben er een beetje mee gekapt, het duurt 6 weken tot 2 maanden voordat je plaatjes daadwerkelijk verschijnen
al 2 jaarquote:
kon je de verleiding niet weerstaan?quote:
hoezo 156?quote:
he pot! verwijt die ketel eens niet.quote:
Ik heb het ook koud... heb maar een extra jasje aangetrokken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:05 schreef BrandX het volgende:
TIs hier trouwens best frisjes. Ik ga maar eens een paar ramen dichtdoen en er maar eentje openhouden.
ik ben altijd al slecht geweest in politiekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje CDA hoor, achtergeblevene.
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kon je de verleiding niet weerstaan?
[..]
hoezo 156?
zegt wiequote:
ow, dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaien
Ik verwijt niemand gespamquote:
whehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaien
Volgens mij zei pheno datquote:
Die lust er wel pap van!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is lesbisch? Zullen we hem eens voorstellen aan Pien?
niet weer een plaatje van mental theo...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
ik kreeg meteen een mental image
dan moet je je eigen posts maar eens teruglezenquote:
nee, wel in het fok10 jaar filmpje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet weer een plaatje van mental theo...
Gedaan, nope.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je je eigen posts maar eens teruglezen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is lesbisch? Zullen we hem eens voorstellen aan Pien?
nee die nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet weer een plaatje van mental theo...
joh wist ik echt niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al 2 jaar![]()
is een bijbaantje van LL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |