Het is inderdaad lastig als alleen anderen kennis hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey het is een goeie gave om zelf kennis te hebben...![]()
Speltip #1: doe het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
zo vergaderen klaar.
lunch
straks maar ff mpg-en
quote:
Ah.... ik zag mijn plaatjes ook al niet binnen een paar dagen verschijnen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al wel een aantal plaatjes staan op Google Earth hoorAlleen ik ben er een beetje mee gekapt, het duurt 6 weken tot 2 maanden voordat je plaatjes daadwerkelijk verschijnen
al 2 jaarquote:
kon je de verleiding niet weerstaan?quote:
hoezo 156?quote:
he pot! verwijt die ketel eens niet.quote:
Ik heb het ook koud... heb maar een extra jasje aangetrokken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:05 schreef BrandX het volgende:
TIs hier trouwens best frisjes. Ik ga maar eens een paar ramen dichtdoen en er maar eentje openhouden.
ik ben altijd al slecht geweest in politiekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje CDA hoor, achtergeblevene.
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kon je de verleiding niet weerstaan?
[..]
hoezo 156?
zegt wiequote:
ow, dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaien
Ik verwijt niemand gespamquote:
whehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarna gaat ze in een boom klimmen en met haar BH naar Balkenende in het torentje zwaaien
Volgens mij zei pheno datquote:
Die lust er wel pap van!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is lesbisch? Zullen we hem eens voorstellen aan Pien?
niet weer een plaatje van mental theo...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
ik kreeg meteen een mental image
dan moet je je eigen posts maar eens teruglezenquote:
nee, wel in het fok10 jaar filmpje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet weer een plaatje van mental theo...
Gedaan, nope.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je je eigen posts maar eens teruglezen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is lesbisch? Zullen we hem eens voorstellen aan Pien?
nee die nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet weer een plaatje van mental theo...
joh wist ik echt niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al 2 jaar![]()
is een bijbaantje van LL
pap uit een pot?quote:
Oh leuk! Is er al een cameraploeg van Fok!TV onderweg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
beter je best doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pap uit een pot?
Dat ken ik niet...
Stefan zit er boven op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk! Is er al een cameraploeg van Fok!TV onderweg?
gelukkig...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben zo lesbisch als het maar kan zijn![]()
[..]
nee die niet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij eet dus nooit wat de pot schaft? Of wordt er nooit pap gemaakt voor je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pap uit een pot?
Dat ken ik niet...
Oh, was dat hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
neeheeeee, over ruim 150 posts heb ik 30.000 posts op FOK!
ik zeik niet op het kabinet. Het kabinet als geheel... och, het kan beter, maar ook veel slechter, veel veel slechter. Zoals al ruim 20 jaar mijn beleving over het kabinet is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het toch altijd weer leuk hoe mensen op elk kabinet kunnen zeiken. Terwijl we het over het algemeen prima hebben
I felt something in the swartz.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
neeheeeee, over ruim 150 posts heb ik 30.000 posts op FOK!
Opel Astraquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms gooi ik ook een ander automerk terug naar BX.
'Kia Ora'
'Opel Astra'
Spaceballsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I felt something in the swartz.
Minder werken.quote:
op het kabinet heb ik niks te zeuren, alleen die balkende, is altijd bezig met zieltjes winnen en hip proberen te zijn maar regeren ho maar, het is echt een loserquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het toch altijd weer leuk hoe mensen op elk kabinet kunnen zeiken. Terwijl we het over het algemeen prima hebben
Toch niet voor het eerst?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |