1600 error enz. En daarna herstellen van laatste backup; dat nam ook nog al wat tijd in beslag.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:03 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang?Was in 10 minuten klaar.
Ja dat ken ik ook wel. Heb ook wel es op de verkeerde manier gejailbraked. Herstellen via backup is inderdaad traag..quote:Op woensdag 30 september 2009 11:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1600 error enz. En daarna herstellen van laatste backup; dat nam ook nog al wat tijd in beslag.
En binnen. Niet Jailbreaken heeft zo z'n voordelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dropbox OMG!!! THE DROPBOX IPHONE APP IS OUT!!! <3<3
27 minutes ago from web
http://blog.getdropbox.com/
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Als je firmware 3.0 of 3.0.1 hebt wel, 3.1 nietquote:Op woensdag 30 september 2009 12:25 schreef Banzaiaap het volgende:
Valt de 3gs trouwens te unlocken? Ik krijg em vrijdag binnen, maar dan duurt het nog een maand voordat mn contrct echt begint. (Mijn huidige afgelopen eigenlijk..)
Wat heeft dat met jailbreaken te maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En binnen. Niet Jailbreaken heeft zo z'n voordelen.
Dus ik moet geluk hebben dat ik 3.0 erop krijg? Of ergens oude backup downloaden toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je firmware 3.0 of 3.0.1 hebt wel, 3.1 niet
Die halve dock - kloon ook onderin..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veeg me op
Nee, je moet geluk hebben dat je zoals ik 3.0.1 hebt, maar boem-dikkie heeft net zijn iphone binnen en daar zit 3.1 op. Als je 3.1 hebt op je iPhone 3GS dan is het ONMOGELIJK om te downgraden naar 3.0.1 of 3.0, is gewoon niet mogelijk. Hopelijk komt er binnenkort een jailbreak.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dus ik moet geluk hebben dat ik 3.0 erop krijg? Of ergens oude backup downloaden toch?
Wat een ding zeg.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veeg me op
En zelfs 't batterij check lampjes hebben ze gejat.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veeg me op
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jailbreaken te maken?
Koppel dat aan "nog geen jailbreak voor OS 3.1" en je kan de rest wel raden, neem ik aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:43 schreef Stinosss het volgende:
Jammer dat de DropBox app alleen op OS 3.1 draait. Ik heb 3.0 nog, voor mijn tethering stuff. Jammer...
Oh... lekker dan.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, je moet geluk hebben dat je zoals ik 3.0.1 hebt, maar boem-dikkie heeft net zijn iphone binnen en daar zit 3.1 op. Als je 3.1 hebt op je iPhone 3GS dan is het ONMOGELIJK om te downgraden naar 3.0.1 of 3.0, is gewoon niet mogelijk. Hopelijk komt er binnenkort een jailbreak.
Ik kreeg die overigens vorige week binnen.
Pff! En zelfs de usb poorten zijn net zo groot!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:00 schreef Junkie het volgende:
[..]
En zelfs 't batterij check lampjes hebben ze gejat.![]()
[ afbeelding ]
Die van 3.1 duurt best lang nu, heel lang. Geen idee wnr die gaat komen, hoop zsm.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oh... lekker dan.![]()
Ach, kan nooit lang duren toch? Zo'n jailbreak?
Nee hoor, FWChanger in Cydia lost het opquote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Koppel dat aan "nog geen jailbreak voor OS 3.1" en je kan de rest wel raden, neem ik aan?.
Handigquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee hoor, FWChanger in Cydia lost het op.
Gaat moeilijk als je 3.1 niet kunt jailbreaken.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee hoor, FWChanger in Cydia lost het op.
Ik gok dat dat appje er voor zorgt dat er een andere FW wordt geregistreerd. Niet dat er daadwerkelijk een FW wordt gedownload. Lijkt me zeer sterk.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je 3.1 niet kunt jailbreaken.
Jaha, daarom moet je dus 3.0 gebruiken en FWChanger installeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je 3.1 niet kunt jailbreaken.
Zoals hierboven gezegd, kijk daar mee uit. Als dat soort programma's alleen zorgen dat het wordt herkend als 3.1, wat waarschijnlijk is, dan is de kans groot dat er dingen mis gaan als programma's 3.1-functionaliteit nodig hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jaha, daarom moet je dus 3.0 gebruiken en FWChanger installeren.
Heeft met de baseband te maken. Niet met de firmware.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je firmware 3.0 of 3.0.1 hebt wel, 3.1 niet
En waar is die aan gekoppeld als je de telefoon van T-Mobile krijgt?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Heeft met de baseband te maken. Niet met de firmware.
De functies van 3.1 (Augmented Reality) waren ook al in 3.0 aanwezig, enkel niet gedocumenteerd.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd, kijk daar mee uit. Als dat soort programma's alleen zorgen dat het wordt herkend als 3.1, wat waarschijnlijk is, dan is de kans groot dat er dingen mis gaan als programma's 3.1-functionaliteit nodig hebben.
Vanaf 17:00?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe lang nog tot die Google Wave-invites verstuurd worden?
de wereld gaat kapotquote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Pff! En zelfs de usb poorten zijn net zo groot!!!!
[ afbeelding ]
quote:Steve Jobs said people don't read any more. But Apple is talks with several media companies rooted in print, negotiating content for a "new device." And they're not just going for e-books and mags. They're aiming to redefine print.
Ja, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. Maar hij wilde in eerste instantie al niet uploaden van mijn Windows-laptop.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan eh, log je toch even op de website in en daar kun je het ook vanaf trekken. Bij mij synct ie soms ook niet..
't kan misschien nog komen.quote:
quote:Invites will go out late in the day US time on Sept 30 - we are in Sydney and want to be awake to support you all!
about 2 hours ago from web
Twephanie
Everything We Know About Apple’s Touchscreen Tabletquote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ook niet...
Maar goed: tablet-news
[..]
Ik heb mijn scriptie gedaan in Pages/Numbers, ging perfect. PDF output aangeleverd en het was dik in ordequote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen die uitgebreide documenten zoals een afstudeerscriptie met Pages '09 gescheven hebben?
Ik heb de keuze tussen Pages '09 of Office 2007 via Windows XP (Parallels) en ik gebruik liever zo min mogelijk de viritual machine omdat het mijn MacBook uit 2007 toch wel behoorlijk vertraagt. Office 2008 voor Mac is geen optie omdat het een gedrocht is
Ik vraag mij af of Pages een beetje goed is in het managen van grote bestanden als een scriptie.
Ik schrijf al jaren al m'n documenten in Pages en dat gaat perfect. Ik heb niet vaak hele grote documenten moeten maken, maar ik heb niet het idee dat Pages meer moeite heeft met 100+ pagina's dan me 10+ pagina's.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen die uitgebreide documenten zoals een afstudeerscriptie met Pages '09 gescheven hebben?
Ik heb de keuze tussen Pages '09 of Office 2007 via Windows XP (Parallels) en ik gebruik liever zo min mogelijk de viritual machine omdat het mijn MacBook uit 2007 toch wel behoorlijk vertraagt. Office 2008 voor Mac is geen optie omdat het een gedrocht is
Ik vraag mij af of Pages een beetje goed is in het managen van grote bestanden als een scriptie.
Zit in ieder geval ook al in Leopard, was mee een paar maanden geleden ook opgevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef TwyLight het volgende:
Heb nog iets nieuw ontdekt in SL. Als je b.v. een map kopieert naar een usbstick en die map is nog bezig met kopiëren is hij op de usbstick half zichtbaar zegmaar:
[ afbeelding ]
Of was dat altijd al?
Ik zag het ook pas sinds SLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef TwyLight het volgende:
Heb nog iets nieuw ontdekt in SL. Als je b.v. een map kopieert naar een usbstick en die map is nog bezig met kopiëren is hij op de usbstick half zichtbaar zegmaar:
[ afbeelding ]
Of was dat altijd al?
'T is da?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar weer even langs de Mac winkel.
Invertertje laten vervangen.
Ja hoor, gewoon op dubbelklikken en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
Kan ik overigens iso bestanden afspelen op een Mac?
shut upquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef Christiaan het volgende:
Zo, MBP terug. Iemand toevallig nog een Brokenstonesinvite?.
Kej. Thanksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon op dubbelklikken en dan gaat de rest vanzelf.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Met welke videobewerker kan ik vrijwel elk formaat importeren?
Final Cut express valt af.
Kijk voor het snel openen van programma's eens naar Quicksilver, echt een briljant tooltje!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kej. Thanks.
Hoe ordenen jullie je programma's eigenlijk? Ik kan Numbers en Keynote wel in m'n dock (jaja hij ging goed) zetten maar die programma's gebruik eens in de zoveel tijd, en mapje Programma's is net iets te ver eigenlijk..
Nog een vraagje: met welk programma kan ik het beste MKV-bestanden afspelen?
De kans is groot dat mijn 3.5 maanden oude inverter geen garantie gaat worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Kijk voor het snel openen van programma's eens naar Quicksilver, echt een briljant tooltje!
Je kan ook je programma-map als stack in je Dock zetten.
MKV's speel ik altijd af met Plex, werkt perfect!
Trouwens gister met Apple gebeld (50 minuten in de wacht gehangen..)
Heb last van een scheur in de topcase van mijn bijna 3 jaar oude MacBook. Ze konden me telefonisch niet veel verder helpen, en verwezen me door naar een iCentre in de buurt, zodat ze het daar kunnen beoordelen.
Vandaag even langsgeweest met mijn MacBook, stond binnen 5 minuten weer buiten!
Nieuwe topcase is besteld, ik word morgen of maandag gebeld wanneer hij binnen is. Dan kan ik langskomen en zetten ze hem er in een half uurtje in! En dat allemaal onder de garantie!
Superservice!
Blijkbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shut upje hebt het al wel zeker 4 keer gevraagd, blijkbaar wil niemand je er een geven
stackquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Nashje het volgende:
Hoe ordenen jullie je programma's eigenlijk? Ik kan Numbers en Keynote wel in m'n dock (jaja hij ging goed) zetten maar die programma's gebruik eens in de zoveel tijd, en mapje Programma's is net iets te ver eigenlijk..
Ja dat heb ik, maar dat gebeurt dus niet. Zijn dus .001, .002 etc. extenties..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef nelisb het volgende:
UnrarX downloaden. Dan gaat het vanzelf als je op 1 zo'n file klikt.
quote:
Thanks, beterschap!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan morgen wel ff wat voor je testen.
Nu eerst ff slapen. Ziek zijn is klote.
1%quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Marktaandeel van Snow Leopard. Grappig zijn de pieken in het weekende: dan zijn mensen thuis, niet aan het werk..
Als je het zo zegt is het eigenlijk helemaal niet logischquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alle bestanden werken, behalve executables. Wat ook logisch is, gezien het twee verschillende OS'en zijn.
Gaat om het marktaandeel in de totale markt, dus 1% van alle computergebruikers gebruikt Snow Leopard. Dit komt overeen met 18% van de Mac-users: http://www.macrumors.com/(...)ded-to-snow-leopard/quote:
Tussen de regels doorlezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is het eigenlijk helemaal niet logisch
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezenExecutables geschreven voor Windows werken niet met Mac en vise versa.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezenExecutables geschreven voor Windows werken niet met Mac en vise versa.
Ik dacht idd aan 1% van alle mac-users.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat om het marktaandeel in de totale markt, dus 1% van alle computergebruikers gebruikt Snow Leopard. Dit komt overeen met 18% van de Mac-users: http://www.macrumors.com/(...)ded-to-snow-leopard/
Start iPhoto op, en activeer dan Time Machine. Dan kan je terugzoeken welke foto's je terug wilt halen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Christiaan het volgende:
Is het mogelijk om selectief een Time Machine backup terug te zetten? Ik wil alleen mijn iPhoto-files terug.
Had ik inderdaad niet meer, maar thanks. Macbook moest in reparatie, had met Windows de iPhotodirectory gekopieerd maar dat is toch niet helemaal goed gegaan. Ben nu wel een half fotoboek kwijt, maar ach.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Start iPhoto op, en activeer dan Time Machine. Dan kan je terugzoeken welke foto's je terug wilt halen.
Edit: of heb je de originele installatie niet meer draaiend nu? In dat geval kan je via de Finder door de mappen van je Time Machine backup bladeren, en het bestand iPhoto library overkopieren naar dezelfde plek in je nieuwe installatie.
Nee en neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef fyah het volgende:
Zit er een serienummer ingebakken dat maar voor 1 mac kan geregistreerd worden of mag ik het op meer dan 1 mac zetten?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef fyah het volgende:
http://www.appleinsider.c(...)_mouse_makeover.html
EINDELIJK
Hebbe hebbequote:Apple's next mouse is expected to do away with the Mighty Mouse's problematic mechanical roller ball, using expanded touch sensitive housing and "multipoint touch detection mechanism" technologies described in recent patent filings.
Want! Ik mis de multitouch gestures als ik een muis aan mijn MBP hang, eigenlijk een beetje omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
[..]
Hebbe hebbe
Mijn scrollball werkt al maanden niet meer... Ik krijg serieuze RSI van het scrollen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |