'T is da?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar weer even langs de Mac winkel.
Invertertje laten vervangen.
Ja hoor, gewoon op dubbelklikken en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
Kan ik overigens iso bestanden afspelen op een Mac?
shut upquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef Christiaan het volgende:
Zo, MBP terug. Iemand toevallig nog een Brokenstonesinvite?.
Kej. Thanksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon op dubbelklikken en dan gaat de rest vanzelf.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Met welke videobewerker kan ik vrijwel elk formaat importeren?
Final Cut express valt af.
Kijk voor het snel openen van programma's eens naar Quicksilver, echt een briljant tooltje!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kej. Thanks.
Hoe ordenen jullie je programma's eigenlijk? Ik kan Numbers en Keynote wel in m'n dock (jaja hij ging goed) zetten maar die programma's gebruik eens in de zoveel tijd, en mapje Programma's is net iets te ver eigenlijk..
Nog een vraagje: met welk programma kan ik het beste MKV-bestanden afspelen?
De kans is groot dat mijn 3.5 maanden oude inverter geen garantie gaat worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Kijk voor het snel openen van programma's eens naar Quicksilver, echt een briljant tooltje!
Je kan ook je programma-map als stack in je Dock zetten.
MKV's speel ik altijd af met Plex, werkt perfect!
Trouwens gister met Apple gebeld (50 minuten in de wacht gehangen..)
Heb last van een scheur in de topcase van mijn bijna 3 jaar oude MacBook. Ze konden me telefonisch niet veel verder helpen, en verwezen me door naar een iCentre in de buurt, zodat ze het daar kunnen beoordelen.
Vandaag even langsgeweest met mijn MacBook, stond binnen 5 minuten weer buiten!
Nieuwe topcase is besteld, ik word morgen of maandag gebeld wanneer hij binnen is. Dan kan ik langskomen en zetten ze hem er in een half uurtje in! En dat allemaal onder de garantie!
Superservice!
Blijkbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shut upje hebt het al wel zeker 4 keer gevraagd, blijkbaar wil niemand je er een geven
stackquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Nashje het volgende:
Hoe ordenen jullie je programma's eigenlijk? Ik kan Numbers en Keynote wel in m'n dock (jaja hij ging goed) zetten maar die programma's gebruik eens in de zoveel tijd, en mapje Programma's is net iets te ver eigenlijk..
Ja dat heb ik, maar dat gebeurt dus niet. Zijn dus .001, .002 etc. extenties..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef nelisb het volgende:
UnrarX downloaden. Dan gaat het vanzelf als je op 1 zo'n file klikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |