Ja maar de school moet je ook wel geloven. anders kunnen ze ook niks hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn moeder had het door, de school werd dan door haar gebeld, en dan hadden zij het pas door, maar ze stonken er iedere keer weer in
Ze gingen dan om briefjes vragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar de school moet je ook wel geloven. anders kunnen ze ook niks he
En daar gaat het altijd mis. Tenzij je dus ook echt deed wat je zei.
Maar dat ging dus altijd mis
Je ouders hebben wel contact met elkaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef Syana het volgende:
Vader smst: Waarom was jij gisteren niet op school?
Ik: Ziek.
Vader: Yeah Right.
Wat een bitch.
Hoiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze gingen dan om briefjes vragenNou, dan maak ik die.
En ze vroegen zich waarschijnlijk wel af waarom mijn pa altijd mijn briefjes ondertekende.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze gingen dan om briefjes vragenNou, dan maak ik die.
Op mobiel zeker ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ah een nieuw topic.... de text-only is heel handig maar je kan gee nfuck zien :;')
Jawel, gedwongen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je ouders hebben wel contact met elkaar?
ipod touchquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Op mobiel zeker ?
Ja die is nogal kut. Blij dat ik nu een laptop heb. Al zit ik me nu wel dood te ergeren aan de touchpad.
Typen en zon touchpad wil niet
Die is ook niet al teveel makkelijker hoor. Vind ik dan.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja geld pinnen. Dat moet eig ook nog.
Roken Leven ga je dood aan.Daarom rook ik alleen mee
Pass mij die shit mźnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef ImTheBase het volgende:
Maar schatje, regenbogen gaan niet dood, maar reizen verder
Haiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Syana het volgende:
Hallo Heimen!![]()
Ik ga even de honden uitlaten enzo.
;Dquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Mijn hersenen zijn standaard stoned ofzo met al mijn hersenkronkels
Mijn vader care-t mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Jawel, gedwongen.
Omdat ze gedeelde voogdij hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the love![]()
Lauwheeh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:52 schreef ImTheBase het volgende:
pompompompommmm, straks ff kijken of ik mijn schoenen kan scoren want die zijn hier ergens in de buurt bezorgt en dan naar lauwheeh... misschien kom ik vanavond nog! sssst hou het een verrassing!
Jwtz, dialect voor een gat daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lauwheeh.
Hmhm.
Succes met je schoenen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde net even The Killers
Heerlijk
Bedankt The KillersPleur van een gebouw af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the love
Maar dan moet je het nčt overleven, anders is het een doodsverwensing
The killers is geen bagger
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde net even The Killers
Heerlijk
Bedankt The KillersJe doet het erom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the lovekom je vanavond ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Desunoto het volgende:
Nčt overleven?![]()
Ik val liever op een groot zacht kussen.![]()
En nee vanavond ga ik karten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Syana het volgende:
Ik wil vanavond ook komenruim je het zelf op? ROFLOROMTCVOPTERRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan niet.quote:
Het is zo tof dat het voor herhaling vatbaar isquote:
Neehoor. Ik kom van de mavoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je mbo, wat je hiervoor deed, bedoelde maar je kwam van de havo natuurlijk
MIKAquote:
Mika is lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet trouwens voor 99% zeker dat als Maik gaat zingen het beter klinkt dan Mika. Al is het vals. Al is het een cover van OasisThe Killers
of Coldplay
dan nog is het beter dan Mika. Want. Mika. Verdere uitleg lijkt me overbodig.
Nee hoor, hij zingt de juiste tonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet trouwens voor 99% zeker dat als Maik gaat zingen het beter klinkt dan Mika. Al is het vals. Al is het een cover van OasisThe Killers
of Coldplay
Ik heb Maik nog nooit horen zingen maar als jij dat zegt dan is het zelfs 1000x beter dan Mika.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zingt de juiste tonen.
Knap is dat hij meer octaven kan zingen dan wie dan ook.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind Mika echt achterlijk zingen. Het is leuk voor kinderen, maar in elk ander opzicht is het onwijs kut. Komop mensen, luister eens volwassen muziek
Definieer volwassen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind Mika echt achterlijk zingen. Het is leuk voor kinderen, maar in elk ander opzicht is het onwijs kut. Komop mensen, luister eens volwassen muziek
En nu iets liefsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
of Coldplay
Ik stelde Maik boven Mika. Waar Mika duizenden gillende fans heeft, en Maik geen. En alsnog stel ik Maik boven Mika. Da's toch lief..quote:
Waren dat niet dequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Miley kut omdat zij het begin is van het verneuken van Disney.
HEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Miley kut omdat zij het begin is van het verneuken van Disney.
Negers liegen vaak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Waarom geloof je me niet op m'n woord?
Dat weet ik.quote:
Spam voortaan niet met PM's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:38 schreef Syana het volgende:
[..]
Dat weet ik.
't Ging over Jordy, vandaar ook de '''' emoticon.
Noem mij geen schat. Bovendien is het wel heerlijk typerend dat je gaat PM-en hč. Kostelijk vermaak.quote:
Kijk, die zijn weer veel beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist keitof!![]()
[ afbeelding ]
Die had ik in de tussentijd er ook bijgehaald
Fijn dat jij er net zo veel lol van had als ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Noem mij geen schat. Bovendien is het wel heerlijk typerend dat je gaat PM-en hč. Kostelijk vermaak.
Ja ik zou maar bang zijn voor de mods hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Syana het volgende:
[..]
Fijn dat jij er net zo veel lol van had als ik.
En ja, het was in een PM, want ik heb nog geen behoefte in een note
Love you.
Ja man, k stond te trillen op mn benen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja ik zou maar bang zijn voor de mods hier.
Dat bleek gister al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:43 schreef Syana het volgende:
[..]
Ja man, k stond te trillen op mn benen.
K ben nogal snel geintimideerd.
Jeweet.
Nou, ken je die nieuwe mod al?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja ik zou maar bang zijn voor de mods hier.
Iets met een S.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ken je die nieuwe mod al?Hoe heet ze ook alweer...
Volgens mij waren die later.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waren dat niet deJonas Brothers
of kwamen die er later aanhuppelen?
Martkplaats kun je niks vinden neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:44 schreef ImTheBase het volgende:
Grappig is wel altijd dat ik over moet stappen op Ebay ofzo om die toffe schoenen te regelen, want Nederland is best kut
Marktplaats zit ik sowieso nooit opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Martkplaats kun je niks vinden nee
Ja tegen winkelprijzen.
Ebay is wel wat volwassener wdb
Hehe van mijn 5 paar komen er ook 4 van ebay.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Marktplaats zit ik sowieso nooit oppauperzooi. Ebay is geweldig, ook voor orginele albums en dvd's... goedkoper incl. verzendkosten dan in nederland
kom op hey
Maar qua schoenen zie ik nooit veel tofs in de stad, dus dan kijk ik ff rond en dan check ik ebay, want toen ik mijn schoenen in nederland bij een webshop wou kopen belden ze een halve week later op dat ze ze niet meer hadden, na de bestelling gedaan te hebbenbitchesss
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen die hun benen scherenMaar dit is ook niet sexy
Wat moet je dan ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:
Dat is denk ik wel een normale beenbeharing hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat mijn schoenen tof zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat heeft Mark nou weer allemaal lopen spammen op mijn account?
Bijhouden kan ook. Tussenweg, maar soms dan aai je een gozer over zn benen, en dan voelt het net alsof je een hoofd aait.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat moet je dan ?
Die haartjes blonderen zodat je ze niet meer ziet ?![]()
Of toch scheren
Oke.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ren, gaan we nou knuffelen vanavond?
Waarom zou ik gezond moeten doenquote:
Niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou ik gezond moeten doen
Zondag de hele dag slapen?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou kun je helemaal geen smoesje meer verzinnen dat je niet naar de meet kan komen.
Nee. ik heb huiswerk hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zondag de hele dag slapen?
Die komt nog. Ik weet zeker dat er iets isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou kun je helemaal geen smoesje meer verzinnen dat je niet naar de meet kan komen.
ah jaquote:
Hoelaat ben je in de stad?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die komt nog. Ik weet zeker dat er iets is
Nee, ik zit tot 17:15 op school.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah ja![]()
Had je nog tijd vandaag voor die opdrachten?
Die je tijdens html ging doenquote:
Oh die, ik ging html doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die je tijdens html ging doen
quote:
Wat niet ?quote:
M'n lichaam nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat niet ?
op je stoel?
een plaatje?
een sjekkieee?
quote:
quote:
En dat is al fout.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!
die opmaak html-codes?
meer dan <center> en zo weet ik niet
wut ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Jotcha het volgende:
Ik wil een wedje aangaan dat ik straks het onder het blauwe bord sta, te zoeken waar het blauwe bord is.
die kan je ongetwijfeld wel krijgen vanavondquote:
Ja oder nein.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
Naja jullie zien me eventueel wel verschijnen ofzo he .
Ik ga niet naar een meet voor een massagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die kan je ongetwijfeld wel krijgen vanavond![]()
dus wat dat betreft
Naast/boven de AH to-go.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef Jotcha het volgende:
Ik wil een wedje aangaan dat ik straks het onder het blauwe bord sta, te zoeken waar het blauwe bord is.
Oh. Ik zie nu dat ik sms heb.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had jou net gesmst volgens mij.. iig mits het je goede nummer is op hyves
Swarmaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:24 schreef Jotcha het volgende:
En ik ga 's nachts terug met swarma
Ja die gaat naar lauwe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:25 schreef ImTheBase het volgende:
Hoelaat is 's nachts en rij je dan naar leeuwen? Want dan kom ik eventueel ook.. anders is het echt te nutteloos voor mijwant ik kan pas savonds keer komen.
8 uurrrr.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef mstr het volgende:
Hoe laat verzamelt iedereen onder 't bord?
Maar ik ga niet mee-etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Jotcha het volgende:
Ja ik ben er voor 6 uur. Of 2 over 6, mocht het ergens fout gaan en ik een bus/trein missen
Hoe laat jij er ook ben, 8 uur dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij er, ouwe smikkelaer?
Geniale conclusie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is er dus 8 uur.
Smoesjes waarvoor, en noem ze eens op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn hele lijstje smoesjes zojuist doorgenomen, maar geen enkele is geloofwaardig.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn hele lijstje smoesjes zojuist doorgenomen, maar geen enkele is geloofwaardig.
Ben net wakker, hele tijd hoesten en net niet over hoeven te gevenquote:
PM of MSN je nummer eventjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kom je me stalken? 8 uur of zo idd.
Is ook niet nodig, omdat je komt en dat vinden wij tofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Boeie. Ik ga naar de meet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..].
[..]
Ben net wakker, hele tijd hoesten en net niet over hoeven te geven.
Om de meeting af te zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Smoesjes waarvoor, en noem ze eens op?
Oh. Daar ga ik je ook niet mee helpen ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om de meeting af te zeggen.
1. Het is koud.
2. Het gaat regenen.
3. Mijn jas is gestolen ik mag niet naar buiten zonder jas.
4. Al mijn kleren zitten in de was.
5. Ik mag niet van mijn moeder.
6. Er rijden geen treinen.
7. Ik ben door mijn geld heen.
8. Mijn werk belde, ik kon echt geen nee zeggen.
9. Ik moet naar het ziekenhuis.
10. Ik heb huisarest.
11. Ik ben opgepakt en mag de gemeente niet verlaten.
12. Ik ben ineens heel ziek.
13. Ik moest nakomen.
14. Ik ben aangevallen door een neger in de metro.
15. Ik moet op de hond letten want er is niemand anders thuis.
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een meet voor een massage
Oh jee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef ImTheBase het volgende:
Ok ik kom ook schatjes! Swarma is zo tof om mij mee te laten rijdenrespects
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef Syana het volgende:
Zijn er ook nog mensen, op mij na.
Die niet naar de meet gaan?
Ja, Desunoto en Juicyhil.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef Syana het volgende:
Zijn er ook nog mensen, op mij na.
Die niet naar de meet gaan?
Ja joh, daar kan ik me echt prima mee vermaken.quote:
Ach, waarschijnlijk zitten er straks heul veel mensen in stairways te fokker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Syana het volgende:
[..]
Ja joh, daar kan ik me echt prima mee vermaken.
Oh wacht.
Toch niet.
Ik laat mijn ipod thuis hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zitten er straks heul veel mensen in stairways te fokker.
Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.quote:
WHOOIIIIIIIIIIIIIIII is t daar ook kut weer?quote:
Hay kevjequote:
ik ookquote:
Ah karten is een reden. Maar dat andere is stom want wij zijn gewoon supahtoll!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.
En ik kan wel leven zonder een stel fokkers te zien hoor, wees maar niet bang.
Wat een kuttablet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt erop?Doe eens niet zo cryptisch
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOWquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een kuttablet.
En ik doe niet cryptisch
Ja ik heb geen wifi daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb FOK! al als bladwijzer ingesteld op mijn HTC.
Om eerlijk te zijn hoef ik de meesten van jullie toch niet te zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah karten is een reden. Maar dat andere is stom want wij zijn gewoon supahtoll!
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga toch karten dus al zou ik willen dan kom ik nog niet.
En ik kan wel leven zonder een stel fokkers te zien hoor, wees maar niet bang.
werkt niet lekker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een kuttablet.
En ik doe niet cryptisch
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOW
Dan ga ik schuimbekken enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij kan niet leven zonder fokkers?
Ok tof man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hoef ik de meesten van jullie toch niet te zien.![]()
Dus al zou ik niet karten (wist ik pas sinds eergisteren trouwens) dan kom ik ook niet.
Ik wil alleen enkele mensen van hier weleens ontmoeten in het echt en daar blijft het ook bij.
Nee joh hij gaat je zitten bekijken vanuit een hoekje met een biertjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?
RAWRRRRRRRquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
je gaat me toch niet de hele avond 'shiiiiszlleeee'-n he?
Zijn er maar weinig die komen waarbij ik dat hebquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok dan vind je het gewoon keitof dat ik kom WOEHEOW
Inderdaad, aanstarendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee joh hij gaat je zitten bekijken vanuit een hoekje met een biertje
Ja ik heb zowat mn hele leven al fokkers om me heen gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Syana het volgende:
Leven zonder Fokkers red ik nog wel.
Hou ik al 17 jaar vol.
Als je een bijna doodervaring hebt he en je ziet je leven voorbij flitsen,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik heb zowat mn hele leven al fokkers om me heen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |