8 uurrrr.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef mstr het volgende:
Hoe laat verzamelt iedereen onder 't bord?
Maar ik ga niet mee-etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Jotcha het volgende:
Ja ik ben er voor 6 uur. Of 2 over 6, mocht het ergens fout gaan en ik een bus/trein missen
Hoe laat jij er ook ben, 8 uur dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij er, ouwe smikkelaer?
Geniale conclusie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is er dus 8 uur.
Smoesjes waarvoor, en noem ze eens op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn hele lijstje smoesjes zojuist doorgenomen, maar geen enkele is geloofwaardig.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn hele lijstje smoesjes zojuist doorgenomen, maar geen enkele is geloofwaardig.
Ben net wakker, hele tijd hoesten en net niet over hoeven te gevenquote:
PM of MSN je nummer eventjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kom je me stalken? 8 uur of zo idd.
Is ook niet nodig, omdat je komt en dat vinden wij tofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Myraela het volgende:
Boeie. Ik ga naar de meet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..].
[..]
Ben net wakker, hele tijd hoesten en net niet over hoeven te geven.
Om de meeting af te zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Smoesjes waarvoor, en noem ze eens op?
Oh. Daar ga ik je ook niet mee helpen ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om de meeting af te zeggen.
1. Het is koud.
2. Het gaat regenen.
3. Mijn jas is gestolen ik mag niet naar buiten zonder jas.
4. Al mijn kleren zitten in de was.
5. Ik mag niet van mijn moeder.
6. Er rijden geen treinen.
7. Ik ben door mijn geld heen.
8. Mijn werk belde, ik kon echt geen nee zeggen.
9. Ik moet naar het ziekenhuis.
10. Ik heb huisarest.
11. Ik ben opgepakt en mag de gemeente niet verlaten.
12. Ik ben ineens heel ziek.
13. Ik moest nakomen.
14. Ik ben aangevallen door een neger in de metro.
15. Ik moet op de hond letten want er is niemand anders thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |