Ja maar de school moet je ook wel geloven. anders kunnen ze ook niks hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn moeder had het door, de school werd dan door haar gebeld, en dan hadden zij het pas door, maar ze stonken er iedere keer weer in
Ze gingen dan om briefjes vragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar de school moet je ook wel geloven. anders kunnen ze ook niks he
En daar gaat het altijd mis. Tenzij je dus ook echt deed wat je zei.
Maar dat ging dus altijd mis
Je ouders hebben wel contact met elkaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef Syana het volgende:
Vader smst: Waarom was jij gisteren niet op school?
Ik: Ziek.
Vader: Yeah Right.
Wat een bitch.
Hoiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze gingen dan om briefjes vragenNou, dan maak ik die.
En ze vroegen zich waarschijnlijk wel af waarom mijn pa altijd mijn briefjes ondertekende.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze gingen dan om briefjes vragenNou, dan maak ik die.
Op mobiel zeker ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ah een nieuw topic.... de text-only is heel handig maar je kan gee nfuck zien :;')
Jawel, gedwongen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je ouders hebben wel contact met elkaar?
ipod touchquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Op mobiel zeker ?
Ja die is nogal kut. Blij dat ik nu een laptop heb. Al zit ik me nu wel dood te ergeren aan de touchpad.
Typen en zon touchpad wil niet
Die is ook niet al teveel makkelijker hoor. Vind ik dan.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja geld pinnen. Dat moet eig ook nog.
Roken Leven ga je dood aan.Daarom rook ik alleen mee
Pass mij die shit mênquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef ImTheBase het volgende:
Maar schatje, regenbogen gaan niet dood, maar reizen verder
Haiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Syana het volgende:
Hallo Heimen!![]()
Ik ga even de honden uitlaten enzo.
;Dquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Mijn hersenen zijn standaard stoned ofzo met al mijn hersenkronkels
Mijn vader care-t mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:51 schreef Syana het volgende:
[..]
Jawel, gedwongen.
Omdat ze gedeelde voogdij hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the love![]()
Lauwheeh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:52 schreef ImTheBase het volgende:
pompompompommmm, straks ff kijken of ik mijn schoenen kan scoren want die zijn hier ergens in de buurt bezorgt en dan naar lauwheeh... misschien kom ik vanavond nog! sssst hou het een verrassing!
Jwtz, dialect voor een gat daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lauwheeh.
Hmhm.
Succes met je schoenen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde net even The Killers
Heerlijk
Bedankt The KillersPleur van een gebouw af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the love
Maar dan moet je het nèt overleven, anders is het een doodsverwensing
The killers is geen bagger
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde net even The Killers
Heerlijk
Bedankt The KillersJe doet het erom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the lovekom je vanavond ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |