Long beforequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou da's mooi toch als 'ie dan een millimeterkapsel aanneemt.
Kan je zeggen... dumped before the cut.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij kort was. Heel kort en dat ik hem niet zou herkennen
Gewoon ziek melden toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:15 schreef Syana het volgende:
Ik ben nu zonder toestemming van mams aan t spijbelen.
Voelde me vanmorgen echt niet lekker
Gister ook niet, maar toen viel t reuze mee.
En hoe ist met jullie?
Maar je voelt je zelf nog ziek dus thuisblijven en ziekmelden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:17 schreef Syana het volgende:
Had ik gisteren al gedaan, met toestemming van mams.
Maar van haar moest ik vandaag weer naar school.
Wat ben ik blij met mijn school, ik kom gewoon niet en ik hoor nergens wat overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Syana het volgende:
Hahaha, ik nog niet...
Als je je bij ons ziek meld, op school, moet je bellen als je thuis bent.
Als ik bel, bellen ze een van mn ouders ter controle (omdat ik 2 jaar geleden HEUL veul spijbelde)
En zodra je je ziek meld word er een brief naar huis gestuurd, die je ingevuld en wel weer in moet leven op school als je weer beter bent.
Vroeger waren ze nog niet zo streng
Jezus. Zoveel gedoe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Syana het volgende:
Hahaha, ik nog niet...
Als ik bel, bellen ze een van mn ouders ter controle (omdat ik 2 jaar geleden HEUL veul spijbelde)
En zodra je je ziek meld word er een brief naar huis gestuurd, die je ingevuld en wel weer in moet leven op school als je weer beter bent.
Deden ze bij mij ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Syana het volgende:
Hahaha, ik nog niet...
Ghehe, ik heb voorheen te veel briefjes vervalst, dat ze standaard een écht briefje van mn moeder hebben om het handschrift te vergelijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deden ze bij mij ookVoordeel van veel thuis zijn, is dat je de post kunt onderscheppen. Voordeel van dat je moeder het nooit ziet, ze weten niet wat haar echte handtekening is
![]()
Mja.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deden ze bij mij ookVoordeel van veel thuis zijn, is dat je de post kunt onderscheppen. Voordeel van dat je moeder het nooit ziet, ze weten niet wat haar echte handtekening is
![]()
Mja.
Ze belden altijd naar onze huistelefoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb voorheen te veel briefjes vervalst, dat ze standaard een écht briefje van mn moeder hebben om het handschrift te vergelijken.
En ja, ze hebben haar mobiele nummer ook.
En ze kennen haar handtekening
Ik heb zooo veel gelogen. Echt heel veel, ik werd er heel behendig in welke leugens ik aan wie kon vertellen en aan wie ik welk excuus al gebruikt had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is wel handig
ik spijbelde altijd door een vage reden op te geven voor mijn afwezigheid.
"moest wat doen, is prive" en dan heel serieus kijken en gewoon gaan zitten als doorvragen.
Check even of je moeder niet toevallig de deur op slot heeft gedaan, dat doet mijn moeder altijd ter controle.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef Syana het volgende:
Ik ga even wat aan mijn hoofd doen enzo.
Want als ik naar school ga, heb ik me natuurlijk wél aangekleed, met make-up, en dan heb ik mn haar gedaan.
En als ik terug ben, liggen mn school spullen NIET beneden, waar ze gister ook al lagen.
En staat mn fiets niet tegen de container aan, want daar stond hij gister ook al.
dus die moet straks in de schuur.
*Poging doen tot een waterdicht alibi.*
briljant.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef Syana het volgende:
Ik ga even wat aan mijn hoofd doen enzo.
Want als ik naar school ga, heb ik me natuurlijk wél aangekleed, met make-up, en dan heb ik mn haar gedaan.
En als ik terug ben, liggen mn school spullen NIET beneden, waar ze gister ook al lagen.
En staat mn fiets niet tegen de container aan, want daar stond hij gister ook al.
dus die moet straks in de schuur.
*Poging doen tot een waterdicht alibi.*
Ik heb op de middelbare wel een iemand anders sleutels uit het raam gegooidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef RenRen- het volgende:
Gooit een gozer bijna zn sleutels uit het raam
Dat is wel een goedequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Check even of je moeder niet toevallig de deur op slot heeft gedaan, dat doet mijn moeder altijd ter controle.
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef Syana het volgende:
Mij boeide het op den duur geen fuck meer.
Ik zou toch blijven zitten, want ik had scheikunde in mijn profiel.
En nee, dat kan ik niet.
Dus voor mij had het geen nut om de lessen nog langer te volgend, dus dat deed ik ook niet.
Gevolg: Taakstraf, was erg gezellig.
Wij zitten op de 8e verdieping, en hieronder is alleen een theater waar hij op kan liggen, en dat is ook. Een vrij hoog theater.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare wel een iemand anders sleutels uit het raam gegooid, omdat hij behoorlijk irritant was en ik was al chagrijnig
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb zooo veel gelogen. Echt heel veel, ik werd er heel behendig in welke leugens ik aan wie kon vertellen en aan wie ik welk excuus al gebruikt had.
Je rookt alleen in het weekend ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef Syana het volgende:
Scheikunde zuigt.
Ohja, ik moet ook nog de deur uit om sigaretten te kopen, en het groene goud
Want het is bijna weekend (vanavond)
Kleeeeein beetje,
ideaal om van dingen af te komen die je snel kwijt moetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij zitten op de 8e verdieping, en hieronder is alleen een theater waar hij op kan liggen, en dat is ook. Een vrij hoog theater.
Ik eerst ook niet, ik had geoefend in de 1e en twee keer de 2e.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!
Toch knap dat ja alles nog uit elkaar hebt kunnen houdenik zou na 2 dagen al door de mand vallen
kan niet liegen
dat schooljaren gaven je ook wel genoeg motivatie om steeds iets te bedenken, zodat je weg kon blijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, ik had geoefend in de 1e en twee keer de 2e.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef RenRen- het volgende:
Zit iemand naast me vet te verhongeren, maar wilt niet eten. En nu gaat ze zonder eten weg. Als ze straks kotsneigingen schijnt te hebben
Ja, tering, en daarna op het VMBO, ik leerde niets nieuwsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat schooljaren gaven je ook wel genoeg motivatie om steeds iets te bedenken, zodat je weg kon blijven
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wut?
raar.
* Surveillance-Fiets gaat zo voor 80 euro bij de patatboer shoppen
Jezus! 80 euro?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wut?
raar.
Ja, alleen mijn moeder had het door, de school werd dan door haar gebeld, en dan hadden zij het pas door, maar ze stonken er iedere keer weer inquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef BurnaBoy het volgende:
In liegen wordt je op een moment verrekte goed.
Alleen je valt altijd door de mand. Wat de belangrijke dingen komt het toch altijd uit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, tering, en daarna op het MBO, ik leerde niets nieuws
Ik heb 4 vmbo gedaan na 3 havo, tering wat was dat makkelijk zegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, tering, en daarna op het VMBO, ik leerde niets nieuws
Dat is niet alleen voor jezelf mag ik hopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wut?
raar.
VMBO wou ik typen. Dit is leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
En dan roepen ze nu dat het MBO te saai is.... johdat wisten we nog niet
![]()
ik heb nu eigenlijk hetzelfde, doe geen fuck, leer niets wat ik al niet wist.
maarja heb toch niets beters om te doen met mijn tijd
Ik denk dat zelfs ik me op zo'n moment erg slank voel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen voor jezelf mag ik hopen
Ik heb een keer eens een stelletje gezien dat samen voor 25 euro aan eten had totaal,
Ja ook de snackbar.
En dat kon je goed zien ook
3 vmbo na 2 havo is al heel makkelijk, ik heb geen hol uitgevoerd, ik lag altijd te slapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb 4 vmbo gedaan na 3 havo, tering wat was dat makkelijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |