hahaquote:
Dat heb ik nou nooit gedragen. Ik kan er niet tegen als neklijnen zo hoog zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik loop vandaag weer eens in mijn oude stijl, bandshirt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha
ach mn ouders weten dat ik noortje via internet kon
ze weten dat ik bnaar veel meets gegaan ben en dat het altijd zieke boel werd
en dat ik met mensen van 25+ meet vinden ze ook wel tof, zo kom ik ook in contact met ouderen hahah
haiquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]Mijn moeder vindt alles best, als er maar niemand blijft slapen, te pas en te onpas.
hehequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké![]()
Nmaar serieus, dat is het enige waar mijn moeder moeilijk om doet
Dat is vervelend, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:
Ah crap.
Zo'n jongen vindt me leuk, en hij is wel aardig, maar als vriend. Dat heb ik hem ook gezegd. Ik ken hem via een vriendin, en morgen komen ze hier eten, maaar hij wilt persé een paar uur eerder, maar daar ben ik niet zo voor. En als ik dat dan zeg, doet hij emo.
Nee, ja. Maar dat is poep. Hij denkt dan gelijk dat ik hem haat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:29 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dat is vervelend, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen nee
Je kunt ook gewoon zeggen dat je morgenmiddag nog wat te doen hebt, en dus geen tijd ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ja. Maar dat is poep. Hij denkt dan gelijk dat ik hem haat.
Waarom zuip jij al op donderdagavond ? Lijkt me niet fijn met een brakke kop in de klas zittenquote:
Uuuh, waarom nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Waarom zuip jij al op donderdagavond ?
Ben je geil ja?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef nijnja het volgende:
Veo veo que ves una cosita e que cosita es
empieza co la "A", que sera, que sera, que sera
Waarom gaan liegen? is toch helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:33 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je morgenmiddag nog wat te doen hebt, en dus geen tijd ....
True, maar als iemand door blijft zeuren, dan kun je toch gewoon een leugentje voor bestwil gebruiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom gaan liegen? is toch helemaal niet nodigAls je er al niet tegen kan als iemand nee zegt... mja dan kom je niet ver in het leven.
Heb ik ook gedaan, ik heb niet gelogen, ik moet mijn kamer nog opruimen, maar ik heb gewoon geen zin in dat constante ge-emo. Ik voelde me een avond niet goed, kreeg ik daarna een offlinebericht of het aan hem lag en of hij iets verkeerd had gedaan enzo. Daar word ik nerveus van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:33 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je morgenmiddag nog wat te doen hebt, en dus geen tijd ....
Vrij veel wel, ontvang wel eens mailtjes van 20 mbquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef RenRen- het volgende:
Hoeveel MB kun je bij gmail ontvangen per mail?
Ik ben er al uit, goddankquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrij veel wel, ontvang wel eens mailtjes van 20 mb
omdat je een avond niet online was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik heb niet gelogen, ik moet mijn kamer nog opruimen, maar ik heb gewoon geen zin in dat constante ge-emo. Ik voelde me een avond niet goed, kreeg ik daarna een offlinebericht of het aan hem lag en of hij iets verkeerd had gedaan enzo. Daar word ik nerveus van.
Wie is davidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:53 schreef RenRen- het volgende:
My god, ik dacht even dat David z'n haar had gemillimeterd
en ja, mja
Lief van dannyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
M'n ex, hij zat op fok, maar Danny haat hem, dus hij wordt steeds gebanned.
omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:53 schreef RenRen- het volgende:
My god, ik dacht even dat David z'n haar had gemillimeterd
en ja, mja
Nou da's mooi toch als 'ie dan een millimeterkapsel aanneemt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
M'n ex, hij zat op fok, maar Danny haat hem, dus hij wordt steeds gebanned.
Nee, hij zei dat hij kort was. Heel kort en dat ik hem niet zou herkennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omghoezo dat? gekke foto van david of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |